Bosch WAW32461NL - Reviews

137 kWh

8,9

Marianne 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top wasmachine

bosch goede kwaliteit, veel mogelijkheden op de machine, wast goed schoon en is zeer stil, tijdens de was.

Marcel 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Echt een voorruit gang

Wij komen van een bosch maxx 6 wasmachine welke al 10 jaar meegaat. Echter met een uitbreiding in het gezin werd het tijd voor een nieuwe en tot nu toe zijn wij super tevreden. Hij is stil zuinig en groot genoeg.

Pluspunten

• stil
  • groot
  • veel keuze in programma

Minpunten

• Bij somige programma's laag centrifugeren

Bob 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening

Wij zijn zeer blij met deze machine, de bediening en instelmogelijkheden zijn zeer uitgebreid en Bosch is het gelukt om dit redelijk simpel te houden.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • energie zuinig

Ben 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke, stille machine.

Het apparaat is bijna fluisterstil, doet zijn werk zoals het hoort. Het gebruiksgemak is zoals we van alle Bosch apparaten gewend zijn, een kind kan de was doen.

Pluspunten

• Goede wasresultaten.
  • Stille machine.

Mevr. Verheij 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veel programma`s super zuinig en stil

Zeer veel programma's, Zuinig en super stil. er zit een speciale knop op voor een snel programma en een eco programma. Was komt super schoon en droog eruit door de 1600 toeren centrifuge

Wijnanda 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

kote watertoevoerslang

Na uitvoerig alle testen gelezen te hebben kwam de Bosch er voor mij het beste uit naar voren. Ook bij navraag om mij heen hoorde ik vooral Bosch als beste, dus de aankoop was eenvoudig.
Hij staat nu boven fluisterzacht zijn werk te doen.
Jammer dat de wateraanvoerslang zo kort is en voor mij aan de verkeerde kant zit. Hierdoor kunnen de droogtrommel en wasmachine niet meer naast elkaar staan. Naar een goede oplossing ben ik nu op zoek.

Pluspunten

• fluister stil
  • uitstekend wasresultaat
  • millieu vriendelijk

Minpunten

• lengte wateraanvoerslang

Lianne 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne, gemakkelijk te bedienen wasmachine

Fijne wasmachine, goed en gemakkelijk te bedienen. Grote trommelinhoud (8 kg).
Is energiezuinig en heeft bovendien nog besparingsopties. Handige automatische programma opties, die heel gemakkelijk zijn aan te passen.

Pluspunten

• gemakkelijk te bedienen
  • duidelijke aanwijzingen

Esther 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Handige wasmachine

Mooie wasmachine. Makkelijk te bedienen. Zat er wel over in dat de wasprogramma's lang duren maar dat valt reuze mee. Dit kun je eenvoudig instellen met de speedperfect knop.

Pluspunten

• Veel programma keuzes

Minpunten

• nog niet gevonden

jolanda 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk te bedienen apparaat

hebben al een wasdroger van Bosch en deze bevalt zo goed dat we ook voor een wasmachine zijn gegaan een zeer stille en makkelijk te bedienen apparaat

Pluspunten

• bediening
  • stil

Alex 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch WAW32461NL

Wij waren nog niet toe aan een nieuwe machine. Onze oude is nog prima. Maar eind vorig jaar hebben we een nieuwe Bosch warmtepompdroger aangeschaft en deze bevalt zo goed dat ik op zoek ben gegaan om ook de wasmachine vroegtijdig te vervangen.

3 redenen.
1. Naast een Bosch moet natuurlijk een Bosch staan. Het oog wil ook wat! De apparaten zijn mooi vorm gegeven.
2. De vorige is uit nood even snel gekocht, en was een goedkoop merk. We willen nu goed en degelijk.
3. De betrouwbaarheid van Bosch. We hebben diverse huishoudelijke apparaten van Bosch en ze zijn nog nooit stuk gegaan. Gereedschap, stofzuiger, keuken apparaten en badkamer spul.

Waarom gekozen dit model? Hij heeft zeer veel programma’s en alle programma’s zijn te tweaken naar eigen behoefde. De temperatuur kan apart worden ingesteld en ook de centrifuge snelheid is te regelen. Er zitten zeer snelle programma’s op maar ook spaar programma’s die extra zuinig werken. Het is een grootte ruime trommel met 8 kg inhoud. Ze kunnen we met minder wasjes doen en weer besparen. De machine herkent de hoeveelheid was er in zit en past het water gebruik er op aan. Super hanig en wederom besparend. Hij is ook erg stil. Mocht voorheen de wasmachine duidelijke hoorbaar draaien en vooral centrifugeren, is deze mooi stil. Er zit een sensor in die voorkomt dat de was klontert en dus gaat schudden. Het was resultaat is zeer goed en de was komt er niet of nauwelijks gekreukt uit. Ook op lage temperaturen is het resultaat zeer goed. Wat trouwens super handig is dat er een geluidsignaal klinkt als de was klaar is. (ook aan en uit te zetten trouwens.) Kortom alles naar eigen smaak in te stellen, stil, zuinig en ook nog eens mooi en betrouwbaar.

Super machine!

Pluspunten

• Eind- of starttijd in te stellen
  • Wast katoen zeer goed schoon
  • Grote vulopening (32 cm)
  • Zeer stil
  • Centrifugeert goed

Minpunten

• niet gevonden

Marjet 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote deur kan ver open

Ik heb de wasmachine net, de eerste was gedaan... de deur kan helemaal open en dat is heel handig. Ook lekker groot dus de was kan er goed in.
De machine is redelijk stil, je hoort alleen de was en het water en niet de motor.
Ook staat hij mooi stabiel met centrifugeren (op 1600 toeren).

Pluspunten

• deur bijna 180 graden open

Judith 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stil, veel programma's

Machine heeft grote deur en is makkelijk te vullen. Heeft veel programma's en elke programma kun je o.a. zelf de temperatuur bepalen. Het heeft zelfs een sportkleren programma en een 15-minuten programma. Bovendien is de machine erg stil omdat het geen koolstofborstels heeft. Waar ik het meest tevreden mee ben is de kwaliteit van de was die klaar is: het is schoner dan bij mijn vorige machine!. Ik zeg een aanrader.

Pluspunten

• wast schoon
  • veel programma's
  • grote deur
  • stil

Minpunten

• niet de goedkoopste machine

Peter 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Na een paar dagen al een goed gevoel bij mijn aankoop!

Na 12 jaar Bosch bij dit betrouwbare merk gebleven. Zeer stille wasmachine tijdens centrifugeren! Mooi vormgegeven en duidelijk display. Alles werkt zeer intuïtief. Vooral het sportprogramma en het grote laadvermogen zijn voor mij een absolute pre!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Sportprogramma
  • Laadvermogen

De Jong 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Hele goeie machine

Pas een week in bezit, maar wel enorm tevreden. Eenvoudig te bedienen, overzichtelijk menu. Stil, zelfs bij 1600 toeren centrifureren. Je kunt merken dat de motor technologie verbeterd is tov mijn 13 oude Siemens.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Heel stil
  • Straalt kwaliteit uit

Minpunten

• Kan wat water in de manchet blijven staan.

Dennis 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil, zuinig en veel programmakeuzes

Zeer tevreden met mijn nieuwe Bosch. Veel programmakeuzes, werkt heel stil en er kan een flinke lading was in die ook nog eens goed schoon wordt. De zeepbakjes zijn groter als bij mijn vorige wasmachine waardoor je minder snel ernaast morst. Verder is het bedieningspaneel heel gemakkelijk in gebruik en toont de resterende tijd van het wassen. Zodra de was klaar is hoor je duidelijk piepjes (harder/zachter te zetten)

Pluspunten

• Programmakeuzes
  • Resttijdindicatie
  • Zeer stil
  • Energiezuinig
  • Duidelijk bedieningspaneel

Minpunten

• Bedieningspaneel geeft veel licht

Sebas 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil en super schoon

Heerlijk grote en stille, gebruiksvriendelijke, wasmachine. We hebben hem nu een aantal keren gebruikt en we zijn bijzonder te spreken over de machine.
Machine staat in het zicht en het design is mooi, daarnaast produceert hij erg weinig geluid. Hij staat naast de slaapkamer en we zouden hem 's nachts kunnen laten draaien.

Pluspunten

• Stil!
  • Grote trommel
  • Makkelijk te bedienen
  • Alles in te stellen

Minpunten

• tiptoetsjes zijn gevoelig

Marcel Meijer 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima en eenvoudige wasmachine voor de man alleen!

En dan ineens ben je alleen. En moet je zelf je wasjes draaien. U mag best wel weten dat ik daar, als man, als een berg tegenop zag. Hoe kinderachtig dat misschien ook klinkt. Na lang zoeken en vergelijken kwam ik op deze Bosch uit. De bediening zou eenvoudig zijn, het wasresultaat prima. En ik kan dat inmiddels beamen. De (tip)toetsen 'voorspellen' zelf al hun actie en de bediening is intuïtief. Ook is de deur en de achterliggende opening lekker groot, zodat je heel wat was in één keer kwijt kunt. Met 'eerdere wasresultaten uit het verleden' heb ik geen enkele ervaring. Wel weet ik dat deze Bosch lekker schoon wast en de was lekker (hand)droog aflevert. Daarom is dit voor mij een aanrader! Voor de man alleen, maar uiteraard ook voor de vrouw met gezelschap...

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Wast schoon
  • Lekker stil!
  • Ook voor mannen

Rudy 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke wasmachine

Na jaren een goedkopere prijsklasse te gebruiken nu eindelijk, op aanraden van zowel online revieuws als van familie, en a-merk Bosch gekocht. Tot nu toe erg over te spreken. Aangezien ik jonge kinderen heb ben ik direct zeer content over kinderslot. Had ik niet op geselecteerd, dus een enorm positieve en handige verrassing. Verder is hij erg stil en heel eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• Kinderslot
  • Gebruiksvriendelijk

Madeleine 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik

Fijne wasmachine waar veel in kan. Bedieningspaneel werkt erg makkelijk en hij maakt bijna geen geluid. Korte was van 30 of 15 minuten, erg fijn als je iets aan wilt doen wat nog gewassen moet worden. Ik ben erg blij met mijn aankoop!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Zuinig
  • Weinig geluid
  • 15 min. programma

Ada 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine

Onze wasmachine en wasdroger waren aan vervanging toe. Wij hebben gekozen voor het merk bosch omdat onze vorige wasmachine ook een bosch was. deze beviel heel goed. De wasmachine is heel makkelijk te bedienen. Een kind kan de was doen.... Het is ook handig dat er een kinderslot op zit zodat er niet gemakkelijk van programma kan worden gewisseld.

Pluspunten

• groot display
  • makkelijk te bedienen
  • geluidsniveau
  • hoog centrifuge toerental
  • grote capaciteit

Minpunten

• Even wennen aan de grootte van de deur