Bosch WAW28592NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
71 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 450 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Monique 07-01-2017 Product paar maanden in bezit

Duidelijke programma's

Deze machine is heel makkelijk in gebruiken en heeft ook wasprogramma's waar je wat aan hebt. Er zijn instelmogelijkheden voor minder watergebruik en/of minder energieverbruik. Hier kun je zelf voor kiezen. Ideaal ook om tussendoor deur te kunnen openen om was toe te voegen. De trommel varieert met toerental tijdens wasprogramma om zo de was goed schoon te krijgen en om geen prop van je was te krijgen.
ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Tussendoor was tovoegen
  • Makkelijke wasprogramma's
  • Fijne grote trommel en vulopening

J. Boer 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stil, zuinig, grote inhoud 9kg, overzichtelijk & veelzijdig!

Deze wasmachine gekozen vanwege de koolborstelloze motor, de inhoud van 9 kilo, het speciale vlekkenprogramma (wijn, bloed, gras en boter/olie), het korte 15 minutenprogramma voor een spoedwasje, de Variospeed- en Ecoperfectfunctie, het zeer overzichtelijke display en uiteraard ook het A+++-label.

Daarnaast nog handige opties Allergie+, Snel 15 min. programma en Trommel reinigen, maar er zijn nog veel meer handige opties. De trommelverlichting is niet alleen een mooie gadget, maar ook nog handig.

We hebben nu meerdere wasjes gedraaid en het valt ons op dat de machine ook nog eens heel stil is, ook bij het centrifugeren. Wil je het nog stiller bijvoorbeeld 's nachts dan kun je het Nightwash-programma kiezen.

Aan alles lijkt wel gedacht! Wij zijn erg tevreden en hebben geen spijt van de 849 euro. Over de levensduur valt niet veel te zeggen. Onze vorige Bosch ging 15 jaar mee. We verwachten dat deze zeker meer dan 10 jaar mee gaat en dan is elke uitgegeven euro het meer dan waard!!!

Pluspunten

• Stil en zuinig A+++
  • Koolborstelvrij
  • Inhoud (9 kg)
  • Veelzijdige functies

Minpunten

• Max. toerental 1400

Doordacht ontwerp 27-05-2017 Product paar weken in bezit

Het zonnetje in huis

Sinds één week de Bosch wasmachine WAW28592NL in gebruik. Goede en heldere instructie bij aflevering. Duidelijk display en simpel te begrijpen. Het waterslot en de anti-lekbak zijn niet meer nodig! Machine ziet er verder 'gelikt' uit. De was doen lijkt nu een 'fluitje van een cent' te worden.

Pluspunten

• duidelijk display
  • simpele bediening

Minpunten

• nog geen minpunten kunnen ontdekken

Boschwasmachine waw28592NL 25-05-2017 Product paar dagen in bezit

Een fijne overzichtelijke wasmachine Bosch waw28592NL

Ik vindt dit een fijne overzichtelijke machine, in begin even wennen omdat alles nieuw is.
Ik heb deze wasmachine gekozen op aanraden van een eerlijke verkoper.
Ik ben blij dat ik deze machine genomen heb.

Wijna Jansen 24-05-2017 Product paar weken in bezit

Wat een rust!

Na maandenlang hopen dat mijn AEG wasmachine het weer zou doen, heb ik de moed opgegeven. Van een deur die niet meer open ging, water dat niet wegliep tot uren wachten op de was die doorweekt klaar uit de wasmachine kwam. Hoog tijd om toch te kijken voor een nieuwe wasmachine. Gelukkig was die snel gevonden. Nu zijn we een maand verder en geniet ik elke dag van mijn Bosch wasmachine waar ik 9 kilo was in kwijt kan. De eerste keer dat ik een wasje draaide, wist ik niet wat me overkwam. Ik was gewend dat mijn oude wasmachine veel herrie maakte en dat je twee verdiepingen lager nog goed kon horen hoe hij tekeer ging. Af en toe ga ik even kijken of de wasmachine het wel doet, omdat ik helemaal niks hoor. Wat een rust! En hij werkt fantastisch. Ik ben dolblij met mijn nieuwe wasmachine en het was de investering dubbel en dwars waard. Een mooie bijkomstigheid is dat de wasmachine zelfs aangeeft hoeveel energie er wordt verbruikt. Nooit meer last dus van te veel verspilde energie. Ik raad deze wasmachine iedereen aan die op zoek is naar een rustige wasmachine die ook nog eens makkelijk in gebruik is.

Pluspunten

• Maakt geen geluid
  • Grote trommel
  • Geeft energieverbruik weer
  • Makkelijk in gebruik

Lil 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Doet wat hij moet doen. Uitgebreide programma mogelijkheden.
Maar vooral solide en (in vergelijking met onze oude wasmachine) stil. Heerlijk :)

Pluspunten

• Besparing inzichtelijk
  • zichtbaarheid kg wasgoed in display

Koert 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine WAW 28592 NL

Een eenvoudig te bedienen toestel die zich met een speciaal programma zelf reinigt. 19 mei 2017 aangeschaft en inmiddels de eerste twee wassen gedraaid. Zeer geluidloos toestel zelfs bij het centrifugeren. Misschien een iets te zwaar toestel voor drie hoog achter maar het apparaat staat in ieder geval stevig op de grond. We hebben niet het geringste idee hiermee een verkeerde keuze gemaakt te hebben. Onze vorige wasmachine was een BOSCH toestel en goed bevallen. Daarom weer voor een BOSCH wasmachine gekozen.

Pluspunten

• Grote wasinhoud
  • Was vergeten? Deur direct te openen
  • Grote deur
  • Eenvoudig bediening

Minpunten

• Beetje aan de zware kant

Carla 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijke venster met, voortgang programma, grote vuldeur

Een goede machine met een duidelijk venster. Programma, bijbehorend gewicht en tijdsduur te wassen, heel handig. De vul deur is groot. Nadeel is dat er niet alleen gecentrifugeerd kan worden, dat wordt dan spoelen en centrifugeren. Bij sommige wasjes extra centrifugeren is wel eens handig zodat de was er droger uit komt

Pluspunten

• grote vuldeur
  • duidelijk overzicht venster

Minpunten

• niet alleen centrifugeren.

Janet schouten 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super blij met de nieuwe wasmachine

Ik heb onlangs een nieuwe bosch wasmachine waw 28592nl gekocht, en ben er super tevreden over. De was is mooi schoon de trommel is lekker groot, en het apparaat werkt ook nog eens erg makkelijk , 1 klein nadeel de programma's duren vrij lang 60 graden bont 2.32 min

MarVerKeer 13-05-2017 Product paar weken in bezit

Geruisloos

Sinds 2 weken in bezit van een Bosch WAW28592 wasmachine. Wat een fijn apparaat. Gemakkelijk te bedienen, diverse keuzeprogramma's en goede was resultaten. In vergelijking met onze vorige wasmachine is deze nagenoeg geruisloos. Het is nu afgelopen met de geluidsoverlast. Hopelijk heeft de wasmachine een lange levensduur en kunnen we er weer lange tijd mee aan de slag.

Pluspunten

• diverse keuzeprogramma's
  • geruisloos
  • gemakkelijk te bedienen

marjan de jong van steenbergen 12-05-2017 Product paar weken in bezit

mijn bosch wasautomaat mooi van buiten en mooi van binnen

n stralend uiterlijk, goed overzichtelijk. wast geweldig schoon,of t nu grote wasjes of kleine wasjes wast. bosch wasmachines wast alles heerlijk schoon. ben er heel blij mee

Pluspunten

• bosch doet wat t beloofd
  • veelwaskeuzes<menu>
  • mooi uiterlijk

Fons 12-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Makkelijk in gebruik

De Bosch wasmachine WAW28592NL is zeer handig in gebruik. De wasprogramma's zijn gemakkelijk aan te passen.
Zeer handige bij kleine of grote wasjes.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk te programmeren
  • Veel keuze mogelijkheid
  • Zuinig

R.den besten 12-05-2017 Product paar dagen in bezit

bosch wasmacine

stil zuinig prettig duidelijk kwa instellingen vul gewicht 9 kg ook erg prettig zeer tevreden. uiterlijk vd machine design,.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • genoeg vulruimte
  • duidelijk programma

Pascal 11-05-2017 Product paar weken in bezit

Fijn dansprogramma instelling functies

Was goed schoon
makkelijk in gebruik
1600 super gauw de was droog
Mooie grote trommel
Geeft weinig lawaai

Pluspunten

• Grote trommel
  • Wasprogramma instelling

R 09-05-2017 Product paar dagen in bezit

duidelijk programma

Het is een rustige machine.
Het programma is erg duidelijk en makkelijk te hanteren.
Het kinderslot is een praktische toevoeging.

Priscill 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie, zeer stille wasmachine

Inmiddels zijn de eerste wassen gedraaid met onze nieuwe bosch wasmachine. Erg tevreden over de machine. Maakt onze verwachtingen waar.

Arno 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super makkelijk in gebruik

Zuinig en makkelijk in gebruik. Ziet er goed uit. Eenvoudige programma's. Veel keuzes te maken en gewichtsafhankelijk watergebruik is een pluspunt.

• Gebruiksvriendelijk

J.van Ooijen 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie vorm wasmachine

Zeer tevreden over Bosch dit is nu mijn derde wasmachine in 25 jaar iedere keer weer vernieuwend ook Bosch staat niet stil met de nieuwe technieken en deze wasmachine denkt ook aan de energie rekening .

Manon 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

wasmachine

Duidelijk en makkelijk in gebruik. Veel mogelijkheden qua wasprogramma's. Geeft aan hoe lang programma duurt en hoeveel stroom en water programma gebruikt. Extra water toe te voegen tijdens wassen van extra vuil goed.

Van den langenberg 04-05-2017 Product paar dagen in bezit

goed Overzichtelijk ??????

Het is geen slagzin maar een feit. Wij willen de bosch wasmachine nooit meer kwijt.zeer gebruiks vriendelijk.