Bosch WAW32592NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 496 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW32592NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Nanneke Ooms 30-06-2017

Positief over nieuwe wasdroger en wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Eerste bevindingen zijn prima, prima stille wasmachine. Eenvoudig in bediening, zelfs zonder het lezen van de handleiding!

Pluspunten

• machine is stil tijdens wasbeurt,
  • staat stabiel tijdens het centrifugeren.

RT 06-07-2019

Geweldig

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Het is een geweldige machine mooi om naar te kijke. Wast schoon, makkelijk in gebruik en is heel erg stil.Dit is de beste aankoop in de huishouding ooit.

Eveline 23-06-2019

Logische opbouw scherm

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Makkelijk te gebruiken, logisch aangegeven welke verschillende programma’s mogelijk zijn en zinvolle info zichtbaar op het scherm. Dat wat je nodig hebt om deze klus wat aangenamer te maken,

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Het blijft een noodzakelijke klus

Aldwin 27-06-2018

Bosch wasmachine serie 8, WAW32592NL

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Het is een prima wasmachine , veel stiller dan onze oude Bosch wasmachine , kan goed merken dat hier serieus een verbetering is behaald . Voldoet aan al mijn wensen. Prijs /kwaliteit in goede verhouding.

Pluspunten

• lekker stil
  • veel mogelijkheden
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nvt.
  • Nvt.

Tiny cuijk 30-09-2017

duidelijk en overzichtelijk machine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

hebben 18 jaar een bosch wasmachine gehad , heel goed bevallen, nu deze nieuwe machine , hier in cuijk gekocht bij Ronco altijd goede service , kunnen er weer jaren tegen

Michiel 29-06-2017

Bosch WAW32592NL

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Zeer mooie en stille wasmachine met veel opties en mogelijkheden. Door het lage water gebruik moet je er wel opletten dat je de machine niet te vol doet. Verder wordt er aangegeven dat het een 9 kg trommel is, maar in de praktijk kun je dit niet volledig benutten. Dit is eigenlijk bij alle wasmachines zo.

Pluspunten

• stil
  • bedieningsgemak

Minpunten

• 9kg is geen 9kg

Jaimy 12-11-2019

Mooie wasmachine, met mooie functies

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Mooie prijs-kwaliteit, ziet er mooi en luxe uit, heeft fijne wasopties, doet zijn werk goed . Erg fijn product in omgang en heeft ook speedfunctie en eco functie dus je kan er alle kanten mee op. Maakt ook niet mega veel lawaai ook wel zo prettig. Bij in-en uitladen brandt er een lampje leuk en handig.

Pluspunten

• Veel wasopties + eco-en speedstand.
  • Luxe uitstraling en doet zijn werk

rene de koning 28-10-2019

grote trommel, stil, goed merk

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

ideaal tot 9 kilo, lekker stille motor en centrifuge, blijft een goed en betrouwbaar merk. Kon voor ander merk kiezen maar de vorige was ook een bosch en die hebben we 21 jaar gehad

Pluspunten

• grote trommel
  • lekker stil

Minpunten

• prijs maar rickelman is uitstekend qua service

Miranda 19-10-2019

Grote trommel makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Voldoet volledig aan de verwachting, top machine. Zelf gezocht naar nieuwe machine en deze kwam als beste uit de bus. De witgoed leverancier kwam onafhankelijk van mijn zoek actie met dezelfde machine als aanbeveling. Dit bevestigde dus mijn eigen bevindingen.

Pluspunten

• makkelijk en duidelijk te bedienen
  • grote trommel
  • stil

Janssen 08-10-2019

Goeie wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Deze wasmachine kwam al hoog uit de test. Daardoor heb ik voor deze wasmachine gekozen. Verder bleek bij het gebruik ook een goeie en vooral makkelijke wasmachine te zijn.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Was goed

Minpunten

• Moet ik nog vinden

hama 06-10-2019

Heel fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

wast heel schoon. en is zeer rustig fijne machine perfect .we hadden al een Bosch droger
ook een goede keus.

Madelon 29-09-2019

Niets van gelogen! Briljant!

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Ik ben fantastisch geholpen door de dealer van Duppen in Helmond!
In onze situatie; gezin met 2 kleine kinderen. Sluit dit type Bosch perfect aan op onze huidige en toekomstige behoefte. De goede uitleg en tips door de monteur bij ons thuis sluite daar ook nog eens goed op aan. Een makkelijke en duidelijke bediening van de machine. Waardoor je heel makkelijk de verschillende functies kan inzetten. Er zitten zelfs blokkades op, waardoor je eigenlijk ook niet meer een fout kan maken bij het zelf onjuist instellen. Geruisloos wat briljant! Ons huis trilt niet meer weg en de kinderen worden er niet wakker van, wat betekend dat ik nu weer in de avond kan wassen!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Makkelijke bediening van heel veel functies

Amsterdam 27-09-2019

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Fantastische wasmachine voor het grotere gezin. Wast super schoon en de machine is lekker stil. Bosch is echt een kwaliteitsmerk!

Pluspunten

• Wast echt goed schoon

k wielemaker 22-09-2019

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

mooie machine erg stil en wast mooi schoon is onze tweede Bosch de andere hebben we na veertien jaar weg gedaan deze wasmachine wast veel schoner en is energie zuiniger .

Antje 07-09-2019

grote inhoud, handige bedieningspaneel

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Een prima wasmachine, snel geleverd door de plaatselijk leverancier. Grote deur en ruime inhoud, eenvoudig te bedienen. De eerste wasbeurten gedaan en uitstekend resultaat.

Pluspunten

• ruime inhoud
  • bediening

Bas 01-09-2019

Stille, handige machine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Ik heb deze machine nog slechts kort in bezit, maar ben nu al erg tevreden over de duidelijkheid van het menu en het lage volume van het centrifugeergeluid.

Wel valt het me op dat de machine langer draait dan het programma van tevoren aangeeft. Dit zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat de machine vindt dat de was nog niet droog genoeg is. Zojuist veranderde 0:01 in 0:02 en ging hij nog wat langer door.

Ik heb er nog maar weinig mee gewassen, dus over de betrouwbaarheid en de resultaten van verschillende programma's kan nog niet zo veel gezegd worden.

Pluspunten

• stil
  • duidelijk menu

Minpunten

• tijdsduur van programma klopt niet altijd

Monique 01-08-2019

Super wasmachine weinig geluid en perfect schone was

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Ik heb voor dit product gekozen omdat het een super wasmachine is. Was perfect niet veel geluid lekker grote trommel en energiezuinig.

marco 30-07-2019

Geweldig fijne wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Deze wasmachine is stil, heeft mooie verlichting (ook in de trommel = erg fijn), simpele bediening, en het belangrijkst het wast voortreffelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Marijke 30-07-2019

Wonderschoon ,letterlijk en figuurlijk én Geluidsarm

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Gekozen voor dit product vanwege prijs/kwaliteit/mogelijkheden/design. Nu maand in huis en boven verwachting, na altijd een dure .. gehad te hebben, heel tevreden met was en centrifuge resultaten en lekker geluidsarm. Zelfs oude vlekken uit oud damasten tafellaken bij 90 gr zo goed als weg, super. Kan over duurzaamheid nog geen oordeel geven

Pluspunten

• Wast superschoon
  • Bijna geruisloos
  • Centrifugeert heel goed

Minpunten

• ‘Tijd’ apart centrifugeren niet zelf in te stellen

Loes 26-07-2019

Grote trommel, stil apparaat

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Met deze Bosch hebben we een deugdelijke wasmachine aangeschaft! Mooie opties voor alle soorten was die per programma nog aan te passen zijn qua temperatuur, centrifugeersnelheid en totale wasduur. Fijn dat je met deze machine op 1600 toeren kunt wassen, zo droogt alles, zeker in een minder warme periode, alsnog snel aan de lijn en hebben we geen droger nodig. Uitgesteld starten is handig zodat de was bijvoorbeeld 's ochtends klaar is. Als je iets vergeten bent kun je de boel op pauze zetten en alsnog toevoegen (mits het programma niet al vergevorderd is).
De optie voor het gebruiken van vloeibaar wasmiddel in het wasmiddelenbakje is ook fijn.
De wasmachine wast bijna geruisloos, prettig!
Per programma zie je de hoeveelheid watergebruik en stroomverbruik. dit kun je dus ook aanpassen als dat je niet aanstaat.
Tot slot nog een handigheidje mocht de deur niet meer open gaan, bij het filterdeurtje zit een touwtje waar je aan kunt trekken zodat je altijd (in geval van storing) de deur open krijgt.
Mooie machine voor niet teveel geld!

Pluspunten

• 1600 toeren centrifugeren
  • mogelijkheid om na starten nog was toe te voegen

Minpunten

• erg zware machine