Bosch WAW32592NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 319 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Kees 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Superieure kwaliteit

Een vrijwel geluidloze machine met een bijzonder goede centrifuge. Veel wasmogelijkheden, waaronder een razendsnel programma voor korte wasjes. Een slimme vlekkenverwijderaar en daarmee is de cirkel rond. een echte aanrader.

Pluspunten

• Snel, betrouwbaar en ecologisch

Minpunten

• Kan er geen ontdekken tot nu toe

Marjan Annema 23-06-2017 Product paar weken in bezit

Goed wasresultaat, makkelijk te bedienen

Met een jong gezin wordt er veel gewassen, ook nu de kinderen zijn begonnen met sporten, zwemles en hun dagelijkse activiteiten is er altijd wel een volle wasmand. Ook als ouders zijn wij sportief en actief bezig en dragen veel bij aan het vullen van de wasmanden.
We zochten een machine met een ruime trommel, makkelijke bediening, veel keuzemogelijkheden en bovenal een goed wasresultaat. Ook kiezen we graag voor energiezuinige apparatuur en dat allemaal voor een betaalbare prijs.
Deze hebben we gevonden in deze machine. We zijn erg blij met onze aankoop, die toch gemiddeld 6-8 keer per week mag draaien.
Een ander bijkomend voordeel is dat er tussen de trommel en de overige onderdelen weinig ruimte zit. Onze vorige machine had een rubberenrand op de trommel waar regelmatig 'grijze drab' achterbleef en welke zorgde voor vervelende sporen op onze gewassen kleding. Dit behoort met deze wasmachine tot het verleden.
Echt een aanrader.

Pluspunten

• Ruimte trommel, grote opening
  • Makkelijke bediening, veel mogelijkheden
  • Energiezuinig
  • Goed wasresultaat

Astrid 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Stil, gebruiksvriendelijk

De wasmachine is erg stil en makkelijk in het gebruik. Doordat hij kan centrifugeren op 1600 toeren hoeft mijn droger een stuk minder hard te werken.

Pluspunten

• stil
  • gebruiksvriendelijk

JMB 17-06-2017 Product paar weken in bezit

Super aan te bevelen, wacht niet tot je oude niets meer doet

Mooi apparaat met duidelijk display. Zeker als je ook een droger wil is het ideaal want ook de droger heeft hetzelfde display. Apparaat is zeer stil, past zich prima aan, aan de belading en zodoende ook zuinig. Heeft ook verkorte programma`s, keuzen genoeg. doet zeker niet onder voor andere goede merken.

Pluspunten

• heerijk grote trommel
  • helder display
  • echt een stil apparaat
  • zelf aanpassend aan belading werkt goed
  • daardoor voordelig in gebruik

Minpunten

• deur maar aan 1 zijde te monteren
  • naast de droger dus goed kijken de wasm rechts

Johan 15-06-2017 Product paar weken in bezit

Betrouwbaar en groot in gemak

Sinds jaar en dag begonnen met vervangen van apparatuur door Bosch apparatuur. En dit keer was de wasmachine aan de beurt. Onze AEG hield er na 12 jaar mee op, en na veel reviews te lezen en advies van de verkoper van Expert voor de Bosch wasmachine WAW 32592 NL gekozen. Geen moment spijt van, makkelijk in gebruik, zeer ruime trommel 9 kgs. Kwaliteit en duurzaamheid kan ik nu, net na aanschaf, nog niet zeggen. Maar dit geloof ik ondertussen wel van Bosch. Prima voor een gezin, en als je iets achterloopt met wassen. Eventuele halve wasjes past hij ook aan. Kind kan de was doen, mits de kinderbeveiliging er af is!

Pluspunten

• Grootte was trommel
  • Stil tijdens gebruik

anja 13-06-2017 Product paar dagen in bezit

super stil,makkelijke bediening.

super stille wasmachine,met heerlijk grote trommel en vulopening.ook de bediening is makkelijk.heb net mijn vierde was er in gedaan ( dekbed ).hoera hij past erin.heel blij met deze mooie wasmachine.hoop er heel lang plezier van te hebben maar dat is afwachten.heb hem net in gebruik maar helemaal happy.

peter 10-06-2017 Product paar dagen in bezit

grote trommel en weinig herrie

een goede en fijne machine en niet duur voor wat hij allemaal doet en kan super blij mee en geen spijt van raad hem iedereen aan

Pluspunten

• grote trommel
  • weinig herrie

Bianca 06-06-2017 Product paar dagen in bezit

Geruisloze Wasmachine

Het is een eenvoudig geruisloze bedienbare wasmachine.
Overzichtelijk groot display.
Makkelijk in te stellen en een veilig waterslot.
Gekozen omdat de wasmachine goede reviews had.

Pluspunten

• Geruisloos
  • overzichtelijk display
  • Zuinig in gebruik

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Marie-José Keulen-Gerads 06-06-2017 Product paar weken in bezit

grote wastrommel met verlichting. Makkelijk instelbaar.

Prima wasmachine, zeer tevreden. We zijn een groot gezin van 8 personen en hebben een Bed & Breakfast waardoor de machine veel uren maakt. We gebruiken de wasmachine nu een maand en we zijn super tevreden! Voorheen hadden wij een Miele maar deze is ons aanbevolen door de onderhoudsmonteur en we zijn er reuzeblij mee. We gebruiken veel wit beddegoed en badlinnen. Het komt er kraakschoon en wit uit.

Patricia 03-06-2017

Prima wasmachine

Wasmachine is heel erg fijn in het gebruik en wast bovendien prima. Kwalitatief goed product met mooie vormgeving. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Keetje 01-06-2017 Product paar maanden in bezit

Centrifugeert goed, zuinig doordat hij de was weegt en stil.

Ik was veel tegelijk dus ben blij met de grote trommel. Makkelijk te bedienen. De was komt er mooi schoon en behoorlijk droog uit, wat uiteindelijk zuinig is omdat ik een droger gebruik. Veel programma's en een handige doseerhulp voor vloeibare was.

Pluspunten

• 1600 toeren zorgt ervoor dat de was minder nat is
  • Veel programma's
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• De ecostand duurt lang

JWJ 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Helemaal blij mee

Het is een supermooie machine. Moet nog van alles uit proberen, maar tot nu toe ben ik helemaal blij mee. Wat een luxe tegenover de machine van 16 jaar terug. Uiteraard was dat ook een Bosch. Ik hoop er nu weer een 16 jaar mee te kunnen doen.

Pluspunten

• stil
  • grote trommel
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Tjeerd Cuperus 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Wasmachine Bosch WAW32592NL

Veel verschillende wasprogramma's. De was is perfect schoon. Een grote trommel voor 9 kilo was. En wat is het mooiste vindt is de rust als de machine draait!

Iris van Kleef 28-05-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer geruisloos 1600 toeren;fijn speed programma; keuze prog

Geruisloos wassen; veel keuze in programma's; grote trommel is fijn; schone, fris ruikende was. Mooi design.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Grote trommel
  • Fris ruikende was

Minpunten

• Je kan snel per ongeluk de tip toetsen aanraken.
  • Duurzaamheid kan ik nog niet bepalen;
  • Bosch kennende zal dit goed of uitstekend zijn

Patricia 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prima keuze

goede keuze wasmachine. Optimaal in het gebruik, zeer duidelijk display. Ook de verlichting in de trommel is heel erg fijn. Kwalitatief hele goede machine. Ik ben heel erg blij dat ik voor deze machine heb gekozen. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Gebruik/bedien gemak
  • Verlichting in trommel

abg 24-05-2017 Product paar weken in bezit

kort programma

omdat ik vaak kleinere wasjes heb en meer voor de frisheid dan voor het vuil gewassen moeten worden, was ik op zoek naar een machine met een mogelijkheid voor kort programma. ook met kort programma komt de was er schoon uit. vol beladen trommel op normaal programma is ook goed schoon. knop voor instellen van wasprogramma heeft ca. 5 seconden nodig om aan te gaan.

Pluspunten

• kort programma

Minpunten

• instelknop duurt even

Wim 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

Wasmachine met grote inhoud.

We zochten een goed alternatief voor onze oude machine, met flexibele capaciteit, simpel degelijk en voor een redelijke prijs.
De kinderen zijn de deur uit, dus het aantal wasbeurten is een stuk minder. De hoeveelheid was varieerd echter wel. Dat is met deze machine geen probleem met de opties die er op zitten. Verder is de bediening eenvoudig en wijst zich zelf.

Pluspunten

• Voor grote en kleine hoeveelheden was
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Geen apart centrifuge programma, via spoelen.

Bouwmans 23-05-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijke bediening - supermachine!!

Kleine wasjes grote wasjes, stop ze in je Bosch machine.
Laat maar lekker geruisloos draaien.
Steeds weer in je wasmachine.
Was is al vrij goed droog door het centrifugeren op 1600 toeren. (ook instelbaar)
Voor eindeloos wasplezier !!!!

Pluspunten

• 9 kg super fijn
  • makkelijke bediening!
  • makkelijk de pauze stop! wasje bijvoegen!!
  • Tijd instellen wanneer hij moet starten
  • geruisloos

van Dijk 14-05-2017 Product paar weken in bezit

fantastiche wasmachine

Het is een geweldige wasmachine, met heel veel verschillende programma's, Met zijn 9 kilo trommel en 1600 toeren is het echt een aanrader voor gezinnen!

Brenda 12-05-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijke wasmachine

Kwam goed uit de test bij Kieskeurig en prijs kwaliteit ook top. We hebben hem net in gebruik dus kan er nog niet zoveel over zeggen!

Pluspunten

• stille machine