Bosch WAW32592NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 496 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW32592NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Nanneke Ooms 30-06-2017

Positief over nieuwe wasdroger en wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Eerste bevindingen zijn prima, prima stille wasmachine. Eenvoudig in bediening, zelfs zonder het lezen van de handleiding!

Pluspunten

• machine is stil tijdens wasbeurt,
  • staat stabiel tijdens het centrifugeren.

Jaimy 12-11-2019

Mooie wasmachine, met mooie functies

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Mooie prijs-kwaliteit, ziet er mooi en luxe uit, heeft fijne wasopties, doet zijn werk goed . Erg fijn product in omgang en heeft ook speedfunctie en eco functie dus je kan er alle kanten mee op. Maakt ook niet mega veel lawaai ook wel zo prettig. Bij in-en uitladen brandt er een lampje leuk en handig.

Pluspunten

• Veel wasopties + eco-en speedstand.
  • Luxe uitstraling en doet zijn werk

k wielemaker 22-09-2019

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

mooie machine erg stil en wast mooi schoon is onze tweede Bosch de andere hebben we na veertien jaar weg gedaan deze wasmachine wast veel schoner en is energie zuiniger .

RT 06-07-2019

Geweldig

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Het is een geweldige machine mooi om naar te kijke. Wast schoon, makkelijk in gebruik en is heel erg stil.Dit is de beste aankoop in de huishouding ooit.

Eveline 23-06-2019

Logische opbouw scherm

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Makkelijk te gebruiken, logisch aangegeven welke verschillende programma’s mogelijk zijn en zinvolle info zichtbaar op het scherm. Dat wat je nodig hebt om deze klus wat aangenamer te maken,

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Het blijft een noodzakelijke klus

Aldwin 27-06-2018

Bosch wasmachine serie 8, WAW32592NL

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Het is een prima wasmachine , veel stiller dan onze oude Bosch wasmachine , kan goed merken dat hier serieus een verbetering is behaald . Voldoet aan al mijn wensen. Prijs /kwaliteit in goede verhouding.

Pluspunten

• lekker stil
  • veel mogelijkheden
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nvt.
  • Nvt.

Tiny cuijk 30-09-2017

duidelijk en overzichtelijk machine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

hebben 18 jaar een bosch wasmachine gehad , heel goed bevallen, nu deze nieuwe machine , hier in cuijk gekocht bij Ronco altijd goede service , kunnen er weer jaren tegen

Michiel 29-06-2017

Bosch WAW32592NL

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Zeer mooie en stille wasmachine met veel opties en mogelijkheden. Door het lage water gebruik moet je er wel opletten dat je de machine niet te vol doet. Verder wordt er aangegeven dat het een 9 kg trommel is, maar in de praktijk kun je dit niet volledig benutten. Dit is eigenlijk bij alle wasmachines zo.

Pluspunten

• stil
  • bedieningsgemak

Minpunten

• 9kg is geen 9kg

Syjorealda 03-07-2020

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Super wasmachine, veel keuze programma's, vooral blij met de in te stellen centrifuge [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

W Bergwerff 17-06-2020

Vormgeving

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Het ziet er solide uit ,zoals je mag verwachten van BOSCH.
De vorige was 22 jaar oud en nooit iets aan gehad

J. van duyn 16-06-2020

Met deze BOSCH - Wasmachie zit je goed.

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

De informatie over deze wasmachine was voor ons overtuigend om voor deze wasmachine te kiezen. Geen spijt, doet aan alle eisen zoals omschreven, een alles kunner binnen de Bosch Formatie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

inge 14-06-2020

hij is erg stil

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

de wasmachine is erg stil en bevalt prima en is eenvoudig te bedienen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Top wasmachine 01-06-2020

Top wasmachine

Hele stille machine
Tot nu toe zeer tevreden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loes 22-05-2020

Eindelijk weer schoon wassen!

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Toen onze wasmachine kapot ging moesten we op zoek naar een nieuwe. We hadden een paar eisen: een superkort programma, 1600 toeren en een stille wasmachine. En uiteraard tegen een goede prijs. We kwamen uit bij deze Bosch wasmachine en we hebben er nog geen moment spijt van. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

GertW 28-04-2020

Megamachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Een bonk degelijkheid, easy operating, muisstil, ruime trommel en wast perfect schoon! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JP Nieuws 24-04-2020

Geweldig

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Super eenvoudig te bwdienen met alle presets en fluisterstil. Heb wel een paar keer moeten controleren of hij echt wel centrifugeerde. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

BenR 21-04-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Pracht wasmachine, super functioneel, lekker rustig. Veel vulgewicht, gemakkelijk instelbaar, voldoende programma's en prima centrifuge toerental instelbaar tot 1600 toeren per minuut. Een prima wasmachine voor een twee persoons gezin. Alles wat in de brochure staat en door de verkoper werd gemeld klopt. Mooi design ook nog eens. Dit is onze derde Bosch wasmachine en ik denk niet dat we ooit over gaan op een ander merk. Bosch voldoet goed, de kwaliteit overstijgt de prijs en elke machine houdt het zo'n beetje tien jaar vol. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maria 06-04-2020

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Bevalt prima , bediening gemakkelijk. Mooie grote trommel. De was is prima schoon. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jacqueline 29-03-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Hij doet wat hij moet doen, genoeg keuze en energie zuinig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cees 28-03-2020

Efficiente wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Wasmachine ziet er strak uit en is zeer overzichtelijk te bedienen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]