Bosch WAW32592NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 288 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

M.J.van Veen 24-03-2017 Product paar dagen in bezit

Veel mogelijkheden, zuinig in gebruik

Degelijke machine, stil en zuinig en veel instellingsmogelijkheden. Was is prima schoon met weinig wasmiddel

Pluspunten

• zie boven

annie spexgoor 19-03-2017 Product paar maanden in bezit

mijn eerste Bosch was machine

de wasmachine bevalt verder wel goed,alleen de tiptoetsen vind ik niks.als je er iets tegen aan stat of stoot,dan veranderd meteen het programma.Dus als de machine aan staat;uit de buurt blijven.

Pluspunten

• stil
  • grote trommel

Minpunten

• programma kan lang duren
  • tiptoetsen

Parisa Borghuis 02-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Groort scherm, korte programma's, energie zuinig

Mooi en energie zuinig. Een grotere trommelinhoud die wasbeurt een stuk gemakkelijker maakt. Hoe groter de trommelinhoud van een wasmachine, hoe droger deze uit de trommel komt. Meer ruimte om te bewegen en wordt deze schoner en droger gewassen.

Nel de Ruiter 18-02-2017 Product paar weken in bezit

Overzichtelijk

Hoog toerental. Geschikt voor kleine en grote wassen Goede programma's o.a. dons. toerental en temperatuur naar wens in te stellen. Grote deuropening. Erg stil met centrifureren.

Ans 17-02-2017 Product paar maanden in bezit

Mijn Bosch binnen 6 maanden kapot....en geen garantie!!!

Binnen 6 maanden een kapotte wasmachine door een gaatje dat ontstaan is in de kunststof mantel. Dacht dat ik een topporduct had aangeschaft, maar Bosch laat me vreselijk in de steek hier. Geen garantie, want ze beweren dat ik iets in de wasmachine heb gehad, waardoor het gaatje ontstaan is, maar er is geen enkel bewijs gevonden waardoor dit gaatje ontstaan is. Voor mij nooit meer een Bosch!

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Geen garantie

Monique van der Werf 02-02-2017 Product paar weken in bezit

Prima vervanger voor mijn Miele!

Na meer dan 20 jaar mijn Miele wasmachine gebruikt te hebben, ben ik nu overgestapt op een Bosch. Tot nu toe, we zijn een maand verder, blijkt het een prima aankoop. Een prettige ruime trommel, waardoor er veel was tegelijk in kan. Veel mogelijkheden om zelf toerental, temperatuur, water etc. aan te passen. Aan de langere wasduur was ik echt snel gewend (viel me alles mee!) en geldt alleen voor was op 60 graden of hoger. Een verschil met mijn Miele is dat de was er bij een hoog toerental nu meer 'opgefrommeld' uitkomt. De Miele draaide aan het eind nog een aantal keer langzamer rond, waardoor het wasgoed van de wand loskwam en al wat uit elkaar kwam. Dat deze Bosch de tijd verkort bij een kleinere hoeveelheid wasgoed, heb ik nog niet zo gemerkt. Al met al: ik ben blij met deze vervanger voor mijn Miele!

Pluspunten

• goede prijs-kwaliteitsverhouding
  • gebruiksvriendelijk, veel voorkeuzeprogramma's
  • veel wasgoed per keer

Minpunten

• was komt er bij hoog toerental opgefrommeld uit

Bieneke 30-01-2017 Product paar weken in bezit

Grote stille wasmachine

Erg blij met deze Bosch wasmachine. Door de grote trommel minder wasbeurten per dag en per programma zijn apart de temperatuur, centrifugesnelheid en duur ( eco/speed perfect0 aan te passen!
Veel mogelijkheden!

Pluspunten

• grote trommel
  • veel programma keuzes
  • stille machine

Minpunten

• geen apart opfrisprogramma

Steven 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fluister stil

Wat een verademing om een trommel te hebben waar 9KG wasgoed in past. Moeiteloos past er een dekbed in. Gelukkig geeft het app een piepje als hij klaar is, zelfs tijdens het centrifugeren hoor je hem bijna niet. Staat in een donkere washok, maar door het goed verlichte display en de verlichte trommel is het makkelijk om te bedienen maar ook controleren of hij leeg is

• Grote trommel
  • Duidelijk display

Minpunten

• GEEN

Fam Driessen 20-01-2017 Product paar weken in bezit

Bosch Wasmachine 32592NL

De nieuwe Bosch Wasmachine staat gebroederlijk naast de Bosch droger, en we kunnen er alleen maar heel erg blij mee zijn. Fantastische machine, vooral programmeren is een feest, zeker ook omdat direct zichtbaar wordt hoeveel energie/water er verbruikt gaat worden. Kies je voor een langere doorlooptijd, zie je gelijk hoeveel invloed dat heeft op stroom/water-verbruik.
Kortom, het is een fijne toevoeging bij een gezin bestaande uit (bijna) 5 volwassenen waardoor er bijna dagelijks wel gewassen wordt. Hopelijk met dezelfde Bosch-ervaring die we al kennen van de droger/vriezers van Bosch.
Groet,
Fam. Driessen

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Programmerings-mogelijkheden
  • Inzicht in stroom/water-verbruik
  • Verlichting in de machine
  • Stiller dan het vorige exemplaar

Sil 17-01-2017 Product paar maanden in bezit

Wasmachine Bosch

Zeer makkelijk in gebruik, mooi design, verlichting in trommel is heerlijk zodat je niet perse hoeft te voelen of er nog was in zit, maar dit daadwerkelijk kunt zien. Zeer tevreden ;-)

Marcel 16-01-2017 Product paar maanden in bezit

Super wasmachine

Ik ben heel blij met deze bosch wasmachine.
Veel keuzes qua programma's.
Mogelijkheid voor korte wasjes.
Energiezuinig.
Kortom een prima wasmachine.

Pluspunten

• Zuinig
  • Mooi uiterlijk
  • Handige verlichting in de trommel
  • Gemakkelijke bediening
  • Zeer stil.

Minpunten

• Geen.

van Brakel 15-01-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne machine, zeer stil

Het is een wasmachine met de keuze uit zeer veel progamma's/opties. Hierdoor is het mogelijk om voor elk soort was het juiste programma te selecteren. Daarnaast maakt de machine veel minder lawaai dan de vorige. Dit was overigens ook een Bosch. Het is een dure machine in aanschaf maar hij is het geld wel waard.

Pluspunten

• Verlichte deur
  • Ruime trommel
  • Zeer stil

wasmachine&droger 14-01-2017 Product paar weken in bezit

stille machine

wasmachine en droger tegelijk aangeschaft, met allebei zeer tevreden. stille machines, en de droger is lekker snel. voordeel van de wasmachine is, dat er geen lekbak meer onder hoeft, want die zit in de machine gebouwd.

Pluspunten

• ingebouwde lekbak
  • stil

RJ van Dijk 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Groots, stil en zuinig en intuïtief in gebruik!!

Onze oude wasmachine had het na 4 jaar begeven en op basis hiervan besloten een degelijke wasmachine aan te schaffen. 's Avonds online besteld en een ruime 12 uur al in huis!

Wat een prachtige machine, oogt zeer modern en is mooi degelijk afgewerkt!
De machine staat als een huis, ook tijdens volle belading en maximaal centrifugeren en is daarbij ook nog behoorlijk stil!
Was komt er erg schoon uit en is ook erg droog, lijkt zelfs droger te zijn dan onze vorige machine die ook op 1600 toeren centrifugeerde. Dit laatste komt mogelijk door de grotere trommel en betere verdeling over de trommel zelf.

We hebben de wasmachine nu ruim twee weken in gebruik en hebben nog geen minpunt kunnen ervaren.

Pluspunten

• Degelijke afwerking
  • Intuitief in gebruik
  • Stil en zuinig
  • Grote trommel en groot laadvermogen
  • Geluid signaal einde wasbeurt

Minpunten

• tot op heden nog niet kunnen ontdekken

Erik Verheijen 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Giga trommel, wat me eerst 6 wasbeurten kosten zijn er nu 3

grote trommel, ben nu 2 keer zo snel klaar met wassen. Hij is stiller dan de vorige, sneller dan de vorige, wast beter als de vorige, gecentrifugeerd met een hoger toerental als de vorige dus kost het ook weer minder tijd in de droger. Ideaal apparaat.

Pluspunten

• grote trommel
  • stil
  • snel

Kim 08-01-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi schoon

Hele fijne en gemakkelijke wasmachine. Wast super goed schoon en heeft een fijn programma om de was later klaar te laten zijn .

Carolien 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Super ruim en super schoon!

Nu net 1 week in ons nieuwe huis in gebruik en kan nu al niet meer zonder.
Wat is dit een verademing met wassen!
En wat is de trommel ruim, er kan tot 9 kilo in!
Perfect schoon, netjes stille wasmachine en het oog wil ook wat... wat zijn ze mooi!!!
Wij hebben de wasmachine en droger van de serie "Exclusive"!

Pluspunten

• groot, 9 kilo
  • aardig stil
  • wast goed schoon
  • mooi design!

Minpunten

• nog geen ontdekt

Helmond15 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Gebruik comfort

Het gebruik van dit wasmachine is helemaal geweldig. Het is geruisloos gebruikersvriendelijk goed leesbaar. Het gebruik van wasmiddel is ook minder dan mijn vorige apparaten. De was komt er opschonen en frisser uit. Doordat in de voorlader verlichting aanwezig is maakt het nog overzichtelijker.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Overzichtelijk Display
  • Schone was
  • Wat is komt er relatief Droog uit

helmond15 31-12-2016

Gebruiksvriendelijk en erg stil in gebruik

Na ons gebruik van een derde wederom Bosch wasmachine. Deze bosch WAW32592NL is tot nu toe de fijnste machine die ik ooit heb gehad. Een echte aanrader voor iedereen die twijfelt.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Leo Kool 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat dat geweldig werk aflevert

Wast geweldig, droogt goed en gezin is er blij mee. Jammer dat onze Miele kapot gegaan is, maar nu hebben we toch maar mooi een Bosch gekocht.