Bosch WAW32592NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 327 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Nanneke Ooms 30-06-2017 Product paar dagen in bezit

Positief over nieuwe wasdroger en wasmachine.

Eerste bevindingen zijn prima, prima stille wasmachine. Eenvoudig in bediening, zelfs zonder het lezen van de handleiding!

Pluspunten

• machine is stil tijdens wasbeurt,
  • staat stabiel tijdens het centrifugeren.

Michiel 29-06-2017 Product paar weken in bezit

Bosch WAW32592NL

Zeer mooie en stille wasmachine met veel opties en mogelijkheden. Door het lage water gebruik moet je er wel opletten dat je de machine niet te vol doet. Verder wordt er aangegeven dat het een 9 kg trommel is, maar in de praktijk kun je dit niet volledig benutten. Dit is eigenlijk bij alle wasmachines zo.

Pluspunten

• stil
  • bedieningsgemak

Minpunten

• 9kg is geen 9kg

Martin 29-07-2017 Product paar maanden in bezit

Bosch WAW32592NL Top machine

Nadat onze Miele wasmachine van 13 jaar oud was overleden een nieuwe Bosch machine uitgekozen. Helaas bleek deze niet op voorraad maar Bestsellers.eu bod ons deze machine aan voor dezelfde prijs. Absoluut geen spijt van . Machine is super stil en stabiel. Zeer gebruiksvriendelijk in de bediening met veel was opties. Daarnaast is het was resultaat ook erg goed.

Pluspunten

• Super stil
  • Grote trommel
  • Makkelijk te bedienen

linda 22-07-2017 Product paar weken in bezit

Zeer goed resultaat,en makkelijk te bedienen wasmachine

Heb na een wasmachine wat tijdens het centrifugeren op een vliegtuig leek, zoveel herrie, eindelijk de stap gemaakt om deze wasmachine aan te schaffen. Heb hem al meerdere malen gebruikt en het verbaast me nog steeds dat ik niets hoor, de was is ook veel sneller klaar, veel minder gekreukt en grote hoeveelheden was tot 9 kilo is ook geen enkel probleem. Dus wat ons betreft, ondanks het prijskaartje zeker de moeite om te overwegen waard. Topmachine

fam uitterdijk 13-07-2017 Product paar weken in bezit

blij met onze nieuwe bosch wasmachine exclusive

na 10 jaar waren wij echt wel toe aan een nieuwe wasmachine. Bij expert Tromp in leeuwarden hebben wij na goed en geduldig advies besloten de bosch exclusive aan te schaffen. Bij bezorging en installatie de eerste wasjes mogen draaien. Wat een genot! Praktisch geluidloos, grote trommel en mooie luxe uitvoering. Ik raad hem iedereen aan:-)

Pluspunten

• bijna geluidloos
  • grote trommel
  • moderne uitstraling en ledverlichting

Ron 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijke bediening

Een prima wasmachine. Je hoort nauwelijks dat de wasmachine loopt. De bediening en selecteren van het juiste wasprogramma is zeer eenvoudig. Heldere en duidelijke display. Handige dosseerhulp voor het wasmiddel. De machine was goed schoon.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Wasresultaat

anoniem90 03-07-2017 Product paar weken in bezit

geruisloos, een super schone was!

In 1 x je was doen zonder ingewikkelde toeters en bellen. Gegarandeerd een stralende schone was. Super grote trommel waardoor je minder wasjes hoeft te draaien. Geruisloos en Tevens super zuinig.

Minpunten

• geen was gewicht op het scherm te zien.

Gezin van 4 26-06-2017 Product paar weken in bezit

Schoon en stl

Machine is eenvoudig in bediening, wast schoon en is zeer stil.
Je kunt de eerste minuten ook nog was bijvullen wanneer, erg makkelijk wanneer je weer eens 1 sok vergeten bent ;-)
Een aanrader dus!

• Eenvoudige bediening

Kees 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Superieure kwaliteit

Een vrijwel geluidloze machine met een bijzonder goede centrifuge. Veel wasmogelijkheden, waaronder een razendsnel programma voor korte wasjes. Een slimme vlekkenverwijderaar en daarmee is de cirkel rond. een echte aanrader.

Pluspunten

• Snel, betrouwbaar en ecologisch

Minpunten

• Kan er geen ontdekken tot nu toe

Marjan Annema 23-06-2017 Product paar weken in bezit

Goed wasresultaat, makkelijk te bedienen

Met een jong gezin wordt er veel gewassen, ook nu de kinderen zijn begonnen met sporten, zwemles en hun dagelijkse activiteiten is er altijd wel een volle wasmand. Ook als ouders zijn wij sportief en actief bezig en dragen veel bij aan het vullen van de wasmanden.
We zochten een machine met een ruime trommel, makkelijke bediening, veel keuzemogelijkheden en bovenal een goed wasresultaat. Ook kiezen we graag voor energiezuinige apparatuur en dat allemaal voor een betaalbare prijs.
Deze hebben we gevonden in deze machine. We zijn erg blij met onze aankoop, die toch gemiddeld 6-8 keer per week mag draaien.
Een ander bijkomend voordeel is dat er tussen de trommel en de overige onderdelen weinig ruimte zit. Onze vorige machine had een rubberenrand op de trommel waar regelmatig 'grijze drab' achterbleef en welke zorgde voor vervelende sporen op onze gewassen kleding. Dit behoort met deze wasmachine tot het verleden.
Echt een aanrader.

Pluspunten

• Ruimte trommel, grote opening
  • Makkelijke bediening, veel mogelijkheden
  • Energiezuinig
  • Goed wasresultaat

Astrid 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Stil, gebruiksvriendelijk

De wasmachine is erg stil en makkelijk in het gebruik. Doordat hij kan centrifugeren op 1600 toeren hoeft mijn droger een stuk minder hard te werken.

Pluspunten

• stil
  • gebruiksvriendelijk

JMB 17-06-2017 Product paar weken in bezit

Super aan te bevelen, wacht niet tot je oude niets meer doet

Mooi apparaat met duidelijk display. Zeker als je ook een droger wil is het ideaal want ook de droger heeft hetzelfde display. Apparaat is zeer stil, past zich prima aan, aan de belading en zodoende ook zuinig. Heeft ook verkorte programma`s, keuzen genoeg. doet zeker niet onder voor andere goede merken.

Pluspunten

• heerijk grote trommel
  • helder display
  • echt een stil apparaat
  • zelf aanpassend aan belading werkt goed
  • daardoor voordelig in gebruik

Minpunten

• deur maar aan 1 zijde te monteren
  • naast de droger dus goed kijken de wasm rechts

Johan 15-06-2017 Product paar weken in bezit

Betrouwbaar en groot in gemak

Sinds jaar en dag begonnen met vervangen van apparatuur door Bosch apparatuur. En dit keer was de wasmachine aan de beurt. Onze AEG hield er na 12 jaar mee op, en na veel reviews te lezen en advies van de verkoper van Expert voor de Bosch wasmachine WAW 32592 NL gekozen. Geen moment spijt van, makkelijk in gebruik, zeer ruime trommel 9 kgs. Kwaliteit en duurzaamheid kan ik nu, net na aanschaf, nog niet zeggen. Maar dit geloof ik ondertussen wel van Bosch. Prima voor een gezin, en als je iets achterloopt met wassen. Eventuele halve wasjes past hij ook aan. Kind kan de was doen, mits de kinderbeveiliging er af is!

Pluspunten

• Grootte was trommel
  • Stil tijdens gebruik

anja 13-06-2017 Product paar dagen in bezit

super stil,makkelijke bediening.

super stille wasmachine,met heerlijk grote trommel en vulopening.ook de bediening is makkelijk.heb net mijn vierde was er in gedaan ( dekbed ).hoera hij past erin.heel blij met deze mooie wasmachine.hoop er heel lang plezier van te hebben maar dat is afwachten.heb hem net in gebruik maar helemaal happy.

peter 10-06-2017 Product paar dagen in bezit

grote trommel en weinig herrie

een goede en fijne machine en niet duur voor wat hij allemaal doet en kan super blij mee en geen spijt van raad hem iedereen aan

Pluspunten

• grote trommel
  • weinig herrie

Bianca 06-06-2017 Product paar dagen in bezit

Geruisloze Wasmachine

Het is een eenvoudig geruisloze bedienbare wasmachine.
Overzichtelijk groot display.
Makkelijk in te stellen en een veilig waterslot.
Gekozen omdat de wasmachine goede reviews had.

Pluspunten

• Geruisloos
  • overzichtelijk display
  • Zuinig in gebruik

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Marie-José Keulen-Gerads 06-06-2017 Product paar weken in bezit

grote wastrommel met verlichting. Makkelijk instelbaar.

Prima wasmachine, zeer tevreden. We zijn een groot gezin van 8 personen en hebben een Bed & Breakfast waardoor de machine veel uren maakt. We gebruiken de wasmachine nu een maand en we zijn super tevreden! Voorheen hadden wij een Miele maar deze is ons aanbevolen door de onderhoudsmonteur en we zijn er reuzeblij mee. We gebruiken veel wit beddegoed en badlinnen. Het komt er kraakschoon en wit uit.

Patricia 03-06-2017

Prima wasmachine

Wasmachine is heel erg fijn in het gebruik en wast bovendien prima. Kwalitatief goed product met mooie vormgeving. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Keetje 01-06-2017 Product paar maanden in bezit

Centrifugeert goed, zuinig doordat hij de was weegt en stil.

Ik was veel tegelijk dus ben blij met de grote trommel. Makkelijk te bedienen. De was komt er mooi schoon en behoorlijk droog uit, wat uiteindelijk zuinig is omdat ik een droger gebruik. Veel programma's en een handige doseerhulp voor vloeibare was.

Pluspunten

• 1600 toeren zorgt ervoor dat de was minder nat is
  • Veel programma's
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• De ecostand duurt lang

JWJ 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Helemaal blij mee

Het is een supermooie machine. Moet nog van alles uit proberen, maar tot nu toe ben ik helemaal blij mee. Wat een luxe tegenover de machine van 16 jaar terug. Uiteraard was dat ook een Bosch. Ik hoop er nu weer een 16 jaar mee te kunnen doen.

Pluspunten

• stil
  • grote trommel
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• nog niet kunnen vinden