Bosch WAW32592NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 296 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jannie Groot Nibbelink 27-04-2017 Product paar dagen in bezit

Wasmachine Bosch WAW 32592NL

Na 23 jaar weer een nieuwe wasmachine gekocht.
Wat een verademing er is veel aan technieken veranderd. Ik heb me er al goed in verdiept en er zijn zoveel functies dat het bijna niet meer mis kan gaan met de was. Al verschillende programma's uit probeert en het voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Wat ben ik blij met mijn nieuwe aankoop!

Pluspunten

• instellen later tijdstip klaar
  • en je hebt ecoperfect en speedperfect

Minpunten

• geen minpunten tegengekomen

Lolita 26-04-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne stille wasmachine

Deze wasmachine heeft veel overzichtelijke programma's, display en bedieningsknop gemakkelijk te bedienen.
De machine maakt tijdens wassen en centrifugeren weinig geluid.
Max 9kg, maar een kleine was kan ook.

Groothuijse 19-04-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk,zuinig en mooi

Helpt mij het wassen makkelijker en zuiniger te maken, voldoende opties en mogelijkheden daarbij een mooie stijlvolle vormgeving. Wat voor mij handig is dat de wasmachine zichzelf uitschakeld als de was gedraaid heeft.

Pluspunten

• schakelt zichzelf uit.
  • veel opties

ozzie 19-04-2017 Product paar dagen in bezit

Beste prijs/kwaliteit

Na lang alles op internet te hebben vergeleken, toch maar naar de witgoedzaken gegaan met al in mijn hoofd dat het een Bosch moest worden; en daar werd het eigenlijk al bevestigd. Beste prijs/kwaliteit verhouding, en deze 8 serie heeft veel mogelijkheden, net iets meer als de standaard modellen, en dat je het wel gebruikt. De topmodellen waren gelijk 200,- duurder en dat vonden wij het prijsverschil (voor i-Dos of active oxygen) niet waard.
Leuke bijkomstigheid; naast dat hij echt fluisterstil is, er zit zelfs kinderslot op, en met de kleine is dat geen overbodige luxe.

Pluspunten

• super stil
  • zuinig energie
  • past veel wasgoed in, ook een 2p dekbed
  • stijlvol met chromen accenten en deur
  • ziet er zeer solide uit tov andere modellen

Minpunten

• erg veel opties in het begin

ozzie 18-04-2017

WAW32592NL

Uiteindelijk op dit model gekomen omdat de prijs/kwaliteit hiervan het beste was. Nog net niet de top-modellen, maar daar betaal je dan gelijk 200,- meer voor en dat vonden wij het niet waard. Alles wat erop zit gebruiken we en kunnen gelijk een hoop meer dan met onze oude wasmachine. En het belangrijkste; hij is zeer stil en super zuinig!!
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Liesbeth 13-04-2017 Product paar dagen in bezit

Wat een stille wasmachine!

De Bosch WAW23592NL is een super stille wasmachine, de moter maakt weinig geluid.
Met een laadvermogen van 9 kilo is deze wasmachine ideaal voor een groot huishouden!
De eco stand maakt deze wasmachine zuinig in gebruik.

Koers 06-04-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch Wasautomaat WAW32592 + Bosch Droger WTW87590

Na jarenlang concurerende machines te hebben gebruikt overgestapt op Bosch.
Uitvoering, uitstraling maar met name op basis van gebruiksvriendelijkheid voor
Bosch gekozen. Hebben de machines nu een paar dagen in gebruik, zeer tevreden.

Pluspunten

• zuinig in gebruik
  • zeer stil
  • gebruiksgemak
  • Prijs, kwaliteitsverhouding

Minpunten

• heb ze als huisman nog niet kunnen ontdekken

Annet van der Heijden 04-04-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm heel duidelijk scherm werkt perfect

Wast heel goed schoon, is heel stil, ik ben een paar keer gaan kijken of de machine het nog wel deed, ik ben er erg blij mee goede keuze gemaakt.

Pluspunten

• zeker weten
  • heel stil wast schoon

M.J.van Veen 24-03-2017 Product paar dagen in bezit

Veel mogelijkheden, zuinig in gebruik

Degelijke machine, stil en zuinig en veel instellingsmogelijkheden. Was is prima schoon met weinig wasmiddel

Pluspunten

• zie boven

annie spexgoor 19-03-2017 Product paar maanden in bezit

mijn eerste Bosch was machine

de wasmachine bevalt verder wel goed,alleen de tiptoetsen vind ik niks.als je er iets tegen aan stat of stoot,dan veranderd meteen het programma.Dus als de machine aan staat;uit de buurt blijven.

Pluspunten

• stil
  • grote trommel

Minpunten

• programma kan lang duren
  • tiptoetsen

Parisa Borghuis 02-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Groort scherm, korte programma's, energie zuinig

Mooi en energie zuinig. Een grotere trommelinhoud die wasbeurt een stuk gemakkelijker maakt. Hoe groter de trommelinhoud van een wasmachine, hoe droger deze uit de trommel komt. Meer ruimte om te bewegen en wordt deze schoner en droger gewassen.

Nel de Ruiter 18-02-2017 Product paar weken in bezit

Overzichtelijk

Hoog toerental. Geschikt voor kleine en grote wassen Goede programma's o.a. dons. toerental en temperatuur naar wens in te stellen. Grote deuropening. Erg stil met centrifureren.

Ans 17-02-2017 Product paar maanden in bezit

Mijn Bosch binnen 6 maanden kapot....en geen garantie!!!

Binnen 6 maanden een kapotte wasmachine door een gaatje dat ontstaan is in de kunststof mantel. Dacht dat ik een topporduct had aangeschaft, maar Bosch laat me vreselijk in de steek hier. Geen garantie, want ze beweren dat ik iets in de wasmachine heb gehad, waardoor het gaatje ontstaan is, maar er is geen enkel bewijs gevonden waardoor dit gaatje ontstaan is. Voor mij nooit meer een Bosch!

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Geen garantie

Monique van der Werf 02-02-2017 Product paar weken in bezit

Prima vervanger voor mijn Miele!

Na meer dan 20 jaar mijn Miele wasmachine gebruikt te hebben, ben ik nu overgestapt op een Bosch. Tot nu toe, we zijn een maand verder, blijkt het een prima aankoop. Een prettige ruime trommel, waardoor er veel was tegelijk in kan. Veel mogelijkheden om zelf toerental, temperatuur, water etc. aan te passen. Aan de langere wasduur was ik echt snel gewend (viel me alles mee!) en geldt alleen voor was op 60 graden of hoger. Een verschil met mijn Miele is dat de was er bij een hoog toerental nu meer 'opgefrommeld' uitkomt. De Miele draaide aan het eind nog een aantal keer langzamer rond, waardoor het wasgoed van de wand loskwam en al wat uit elkaar kwam. Dat deze Bosch de tijd verkort bij een kleinere hoeveelheid wasgoed, heb ik nog niet zo gemerkt. Al met al: ik ben blij met deze vervanger voor mijn Miele!

Pluspunten

• goede prijs-kwaliteitsverhouding
  • gebruiksvriendelijk, veel voorkeuzeprogramma's
  • veel wasgoed per keer

Minpunten

• was komt er bij hoog toerental opgefrommeld uit

Bieneke 30-01-2017 Product paar weken in bezit

Grote stille wasmachine

Erg blij met deze Bosch wasmachine. Door de grote trommel minder wasbeurten per dag en per programma zijn apart de temperatuur, centrifugesnelheid en duur ( eco/speed perfect0 aan te passen!
Veel mogelijkheden!

Pluspunten

• grote trommel
  • veel programma keuzes
  • stille machine

Minpunten

• geen apart opfrisprogramma

Steven 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fluister stil

Wat een verademing om een trommel te hebben waar 9KG wasgoed in past. Moeiteloos past er een dekbed in. Gelukkig geeft het app een piepje als hij klaar is, zelfs tijdens het centrifugeren hoor je hem bijna niet. Staat in een donkere washok, maar door het goed verlichte display en de verlichte trommel is het makkelijk om te bedienen maar ook controleren of hij leeg is

• Grote trommel
  • Duidelijk display

Minpunten

• GEEN

Fam Driessen 20-01-2017 Product paar weken in bezit

Bosch Wasmachine 32592NL

De nieuwe Bosch Wasmachine staat gebroederlijk naast de Bosch droger, en we kunnen er alleen maar heel erg blij mee zijn. Fantastische machine, vooral programmeren is een feest, zeker ook omdat direct zichtbaar wordt hoeveel energie/water er verbruikt gaat worden. Kies je voor een langere doorlooptijd, zie je gelijk hoeveel invloed dat heeft op stroom/water-verbruik.
Kortom, het is een fijne toevoeging bij een gezin bestaande uit (bijna) 5 volwassenen waardoor er bijna dagelijks wel gewassen wordt. Hopelijk met dezelfde Bosch-ervaring die we al kennen van de droger/vriezers van Bosch.
Groet,
Fam. Driessen

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Programmerings-mogelijkheden
  • Inzicht in stroom/water-verbruik
  • Verlichting in de machine
  • Stiller dan het vorige exemplaar

Sil 17-01-2017 Product paar maanden in bezit

Wasmachine Bosch

Zeer makkelijk in gebruik, mooi design, verlichting in trommel is heerlijk zodat je niet perse hoeft te voelen of er nog was in zit, maar dit daadwerkelijk kunt zien. Zeer tevreden ;-)

Marcel 16-01-2017 Product paar maanden in bezit

Super wasmachine

Ik ben heel blij met deze bosch wasmachine.
Veel keuzes qua programma's.
Mogelijkheid voor korte wasjes.
Energiezuinig.
Kortom een prima wasmachine.

Pluspunten

• Zuinig
  • Mooi uiterlijk
  • Handige verlichting in de trommel
  • Gemakkelijke bediening
  • Zeer stil.

Minpunten

• Geen.

van Brakel 15-01-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne machine, zeer stil

Het is een wasmachine met de keuze uit zeer veel progamma's/opties. Hierdoor is het mogelijk om voor elk soort was het juiste programma te selecteren. Daarnaast maakt de machine veel minder lawaai dan de vorige. Dit was overigens ook een Bosch. Het is een dure machine in aanschaf maar hij is het geld wel waard.

Pluspunten

• Verlichte deur
  • Ruime trommel
  • Zeer stil