Candy GV 159TWC3/1-S - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
80 dB

7,3

WiLlie 22-10-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig,ik ben een fan van de Candy machine al jaren,maar deze overtreft alles,bedankt Candy!
Het wasgoed is schoon en niet te gekreukt,een makkelijke bediening en een degelijke uitstraling.

gustaf 01-06-2015 Product kwartaal in bezit

4,4
Helaas heeft de trommel het niet lang volgehouden , er zat een hele scherpe rand opeens in kleren kapot , geen enkele vergoeding van candy , centrifugeren deed die ook slecht meer niet dan wel tussen de progamma s was snel uit onbelans en deed dan geen zwieren , er gaat helemaal geen 9 kilo in ja geplooit zegt candy belgie ik gaf in de vorige revieuw een hoog cijfer maar na 4 maanden kapot trommmel geen aanrader vooral omdat de aandrijfriem met een plastic wiel aan de trommel zit bevestigt wie bedenkt zoiets candy dus ook een enorme herrie machine

gustaf 27-02-2015 Product paar dagen in bezit

wast goed , wel veel luid gecentrifugeren op internet staat 80db op de verpakking energielabel staat zelfs 81 db nog meer , de diepte van het apparaat is niet 60 cm maar 50 a 52 cm diep ( er staat ook 60 cm op deze site )( gelukkig paste mij vaatwasser er nog wel op ) Candy is italiaans maar deze machine komt volgens mij uit china vandaan bij fabrikant Jinling , in 2010 waren er candy zie ontplofte explodeerde ik hoop dat deze wel veilig is ? candy heeft mij gezegt dat de machine nu weer veilig is , vind het toch een beetje eng zie zdf wiso , wat voor moter er in zit weet ik niet candy belgie zegt koolborstelloos en candy nederland zegt een moter met collecter wat dat is weel ik niet met koolborstels of zonder , op uk site staat weer digitale moter wat is dat zonder koolborstels of met , er gaat volgens mij ook geen 9kg in de trommel is niet veel groter dan mij oude siemens xlm147f ( 10 jaar fantastisch gedraaid zonder ooit een storing top nu weg ) die oude was 5 kg er gaat natuurlijk wat meer in maar ik durf er geen 9 kg in te doen , het gaat toch om 9 kg droog wasgoed ? ik vind het een mooie machine daarvoor genomen met het touchdisplay , candy heeft ook een duurdere versie met app smart fone bediening ,
was mix spoelen werkt vlekkeloos , niet alle proggamas kunne op 1500 de meeste wel maar niet allemaal , gelukkig los centrifugeren kan wel op 1500 toeren en is bijna droog , hoeft korter in mijn wasdroger , de oude siemens centrifugeerde maar heel kort altijd deze draaid veel langer misschien is dat het verschil tussen B en deze A label centrifugeren ?duurzaamheid en hoe lang die mee gaat weet ik , ik hoop net als die oude siemens 10 jaar ?