Miele WKB130 WPS

Bekijk alle Wasmachines

8,1

Ed 04-02-2016
  • Product half jaar in bezit

5,8
Deze Miele inmiddels een half jaar in ons bezit. In deze periode is 9x (!) een servicemonteur op bezoek geweest, de machine is na aankoop al 2x vervangen... en nu is hij weer defect. Wast prima, bediening prima, maar een slecht ontwerp (de veren gaan na verloop van tijd veel herrie maken tijdens centrifugeren (metaal op metaal - toegegeven productiefout) en softwareproblemen na herstarten bij reparatie. Geen aanrader dus, voor ons geen Miele meer...

eaz 03-10-2015

9,4
Superdegelijk en dat voel je aan het gewicht, de deur en alle andere kleine dingen aan deze wasmachine.
Daarnaast is het wonderbaarlijk hoe deze machine 1600 toeren centrifugeert, en nauwelijks trilt en nauwelijks lawaai maakt. Wat een verschil met de oude AEG.

Prima koop, kan hem iedereen aanbevelen.

kinguav 29-09-2015

Degelijkheid is bij Miele standaard, apparaat weegt 94 kg (!!!) dus erg stabiel.
Het instellen is even wennen met de knoppen en softtouchbediening, verder Miele eigen.
Gaat gewoon minimaal 10 jaar mee en dan is de prijs bij intensief gebruik prima,