Siemens WM14E248NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

Robert-Jan 13-11-2015 Product paar weken in bezit

7,4
Een bijzonder stille wasmachine. Is belangrijk omdat het apparaat vlakbij de slaapkamer staat en wassen met het goedkope stroomtarief (nachts) dan probleemloos kan. Heel fijn is het 15 minuten wasprogramma. De 1400 toeren is voldoende droog.

Troedy 08-10-2015

Prima kwaliteit/prijs verhouding

Nadat mijn oude, ruim 20 jaar zonder mankementen intensief gebruikte, Siemens wasmachine aan vervanging toe was, heb ik gekozen voor deze wasmachine en ik ben zeer tevreden met de wasresultaten. De machine is zeer stil, is makkelijk te bedienen, heeft een aquastop en was voordelig geprijsd.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Zippo 10-09-2015

Geweldig

Ben blij dat ik weer voor een Siemens ben gegaan. Hij is zo stil deze wasmachine, staat ook stil. Wast prima alles schoon. . Bij de vorige Siemens, die 14 jaar trouwe dienst heeft gedaan, deed ik als ik iets snel nodig had op spoelen, maar nu op het 15 minuten programma, wat een uitkomst. GEWELDIG
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Nelly boonman 15-06-2015 Product paar dagen in bezit

Deze wasmachine centrifugeert geluidsloos zodat de buren ook door kunnen slapen. Was resultaten zijn goed mijn kleding komt schoon uit de machine. Kortom een fijne machine waarvan we nog veel wasplezier kunnen hebben. De machine is gebruiksvriendelijk zelfs mijn dochter kan hier mee omgaan. Ik ben blij dat zelfs met een klein wasje nog zuinig gewassen kan worden.