Siemens WM16W542NL - Reviews

A+++-30%
Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

Lilian Boudewijn-Slaats 23-09-2016 Product paar weken in bezit

Een stil apparaat. Met een perfect vlekkenprogramma

Het apparaat functioneert nagenoeg geruisloos. Het vlekkenprogramma funtioneert uitstekend. Vlekken van rode wijn lieten zich probleemloos verwijderen uit wit linnen en andere textuur

Pluspunten

• geruisloos
  • vlekken verdwijnen

Mir 21-08-2016 Product paar maanden in bezit

Een hele verbetering

Duur maar liever de zekerheid van een goed product, omdat de wasmachine zeer intensief gebruikt wordt in een groot gezin.
Veel stiller, bij alle programma's. Veel mogelijkheden, en voor de zekerheid 1600 toeren beschikbaar.
Slim en eenvoudig in het gebruik. Tot nu toe (2mnd) tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• stil
  • capaciteit

John 20-07-2016 Product half jaar in bezit

Luxe wasmachine toch binnen een jaar defect

Machine wast goed en is heel stil, maar na 8 maanden hebben wij plotseling een storing waardoor de machine helemaal niets meer doet. Deursluitdetectie lijkt defect en monteur is gebeld.

JvD 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine!

Ervaring hebben wij al jaren met Siemens wasmachines, blijken toch de beste te zijn voor ons.
Hiervoor hadden wij een 1400 toeren wasmachine met 6kg inhoud. Wat een verademing is de nieuwe wasmachine met 9kg inhoud en 1600 toeren.
Hij is echt heel stil en doet zijn werk perfect!
De vele mogelijkheden in de wasprogramma's, duidelijk zichtbaar in het display, zorgen ervoor dat er altijd één de juiste is voor de was die je gaat doen.
Ook is het energie verbruik te zien in het display, erg handig.
Al met al een perfecte wasmachine!

Richardo 26-05-2016 Product kwartaal in bezit

Super tevreden

Hiervoor een ander merk gehad, begint ook met een S, maar kwalitatief is onze Siemens was machine niet te vergelijken met wat we hiervoor hadden. Lekker grote trommel, stil, gebruiksvriendelijk, gewoon goed!
Hier gaan we nog jaren van genieten! Aanrader voor grote gezinnen (wij zijn een gezin van 5).

Michael 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine voor de toekomst

Super wasmachine heerlijk in gebruik!! Zelf een man kan de was doen! Druk op de knop en met de I-sensor leest deze wasmachine je wasgoed.

pmm 04-05-2016 Product paar dagen in bezit

fijne wasmachine

Ik ben zeer tevreden over de siemens wasmachine WM16W542NL. Hij is zeer makkelijk in gebruik, goede opties voor bijvoorbeeld sportkleding, korte programma,s etc. Kortom een fijne wasmachine!

Johan 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super machine

Wij hebben na 17 jr Miele nu gekozen voor de Siemens en hebben daar nog geen moment spijt van gehad. Uiteraard is een 17 jr oude wasmachine niet te vergelijken met de huidige exemplaren maar toch... Deze wasmachine hoor je alleen bij het centrifugeren een klein beetje, voor de rest hoor je alleen het water en de was (als je goed luistert). Met zijn extra grote deuropening kun je de machine gemakkelijk vullen. Door de inhoud van 9 kg kunnen we nu alles in 1 keer wegwassen waar we in het verleden 2 wasbeurten nodig hadden. Wassen zal nooit mijn hobby worden maar met de eenvoudige bediening (tiptoetsen) is het ook geen straf meer. Het aansluiten en installeren is zo gepiept. Kortom, wij zijn uitermate tevreden. Over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen omdat we de machine daarvoor tekort in ons bezit hebben, maar gezien de eerste bevindingen die positief zijn maak ik me over de duurzaamheid ook geen zorgen!

Adje 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

Wissewasje

Vaak is het gauw, gauw, gauw
en neem je het niet zo nauw
je vind het maar gewoon
de machine wast alles schoon
maar daar kun je niet zomaar op bouwen
echter uit ervaring heb ik in Siemens alle vertrouwen.

Marion 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Zeer laag geluidsniveau.Wast zeer schoon,mooie vormgeving, goed product voor een middenklasse machine. Ik hoop er vele jaren plezier van te hebben.

monique 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

siemens wasmachine

super goede top wasmachine met veel programma's en mogelijkheden zuinig in gebruik en is heel stil. siemens is een topmerk voor elk apparaat.

Joke 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine

Siemens iq700 staat nu 2 dagen bij ons op zolder. Omdat we houten vloeren hebben zochten we een machine die zo stil mogelijk wast en centrifugeert. Dit lijken we met deze machine wel gevonden te hebben. Heb al een aantal wassen gedraaid en zijn tot nu toe heel tevreden met de machine

Connie Jonker 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine

Heel makkelijk in gebruik, veel mogelijkheden, superstil ook tijdens centrifugeren. Dik tevreden! Duurzaamheid kan ik niets over zeggen, heb hem net in gebruik.

Onno 19-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Oude machine was 16 jaar oud, nu weer een Siemens verwacht minstens dezelfde levens duur. Nu een paar keer gebruikt en nu al heel blij mee. Hij is heel stil en stabiel en een hoog toeren zodat alles er bijna droog uitkomt. Perfect.

Aanouk 19-04-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat ie moet doen!

Ik ben erg blij met deze wasmachine, hij doet wat die moet doen. Is erg gebruiksvriendelijk en ziet er mooi uit!

Frans Gruben 16-04-2016 Product paar dagen in bezit

Opnieuw een Siemens

9,4
Wij zijn absoluut niet tevreden over de levensduur van onze vorig siemens WM16S342NL, deze heeft het maar 6 jaar volgehouden, maar door het lezen van test resultaten en het feit dat dit apparaat al enige tijd meeloopt in de collectie hebben ons doen besluiten toch weer een Siemens aan te schaffen.

Sie Mens 15-04-2016 Product kwartaal in bezit

Topapparaat

Deze wasmachine is echt top. Snel goed en makkelijk te bedienen met een mooie grote 9 kg trommel. Vormgeving ook prachtig.
Al met al zeer tevreden

Sander 15-04-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens Wasmachine review

Erg simpel te bedienen, doch met veel extra mogelijkheden. Goed wasresultaat (gezin met kleine kinderen) en prima droog na centrifugeren. Veel ruimte in de machine en mooie grote opening. Duurzaamheid nog weinig over te zeggen, maar voelt degelijk, stil in gebruik. Mooi solide apparaat.

Marianne1960 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

WoW.........

Ik vind het een mooie machine met heel veel mogelijkheden. Het apparaat is gemakkelijk te bedienen en het display is zeer helder. Voor het eerst in mijn leven heb ik een 1600 toeren wasmachine en dat zorgt al veertien dagen voor een WoW effect, de was ligt sneller in de kast dan ooit tevoren. Bedankt voor de extra vrije tijd!

Irma en Alex 11-04-2016 Product paar weken in bezit

Siemens wasmachine wm 16 w 542nl

Geweldige wasmachine, met eenvoudig bedieningsgemak, zeer geluidsarm en een fantastisch wasresultaat voor 9 kilo wasgoed!!