Siemens WM14Q363NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 367 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ingrid 24-02-2016
  • Product half jaar in bezit

De machine is prettig in gebruik. Het is een stille machine. De was komt super schoon uit de machine. De start uitstel knop is super handig en laat zien over hoeveel uur de was klare is. Kortom een goede aankoop

QuiB 18-12-2015
  • Product half jaar in bezit

9,4
Dit is een fijne wasmachine al een half jaar in ons bezit. Hij is zuinig is met elektra en waterverbruik en dat is nu te merken als je het verschil ziet met het verbruik van onze oude machine . Hij heeft een makkelijke bediening, startuitstel en veel wasmogelijkheden. De display geeft diverse gegevens weer, waaronder ook de tijd die er nog rest. Hij maakt niet veel geluid zelfs niet bij het centrifugeren . Top apparaat en door de makkelijke bediening kan iedereen hier in het gezin er mee omgaan, ook degene met de 2 linkerhanden. ;-) 

edend 08-12-2015

Prachtige machine die doet wat het moet doen maar dan wel erg zuinig en stil. De centrifuge zorgt zelfs niet voor enorm veel geluid!

Huib 06-11-2015

Wij zijn erg blij met deze machine! Hij oogt in combinatie met de droger als een strak geheel. Zeer weinig geluid bij het wassen en centrifugeren. Overigens dit laatste met een prima resultaat. Wij kunnen er voorlopig weer mee vooruit. Trouwens alle apparatuur in de keuken is ook van Siemens en dat bevalt al enige jaren.

Leon 13-10-2017

Na een keer gebruiken liep de trommel aan.

Een slechte wasmachine. En de reactie van Siemens was bedroevend, het interesseerde ze niet. De service van Siemens houdt op na de aankoop.

Monique 02-08-2017

Stille machine met grote inhoud

Tot nu toe heel tevreden: stille machine waar niet alles vanaf schudt als hij gaat centrifugeren. Hiervoor had ik een apparaat voor 5 kilo; deze trommel voor 7 kilo ervaar ik als heel riant voor 2-persoonshuishouden. De handleiding lezend leek deze machine alleen te kunnen centrifugeren gecombineerd met een spoelbeurt (onhandig bij handwasje), maar als je de extra spoelgangknop uitzet gaat hij toch alleen centrifugeren.

Pluspunten

• stil apparaat
  • verkort programma is handig
  • toerental centrifuge regelbaar

Minpunten

• temperatuur niet vrij regelbaar

avalon13@hetnet.nl 29-08-2016

Prima wasmachine

Ik heb de wasmachine net dus kan er nog niet heel veel over zeggen. Hij ziet er mooi uit. De testwas ging goed. Hij maakt niet veel minder geluid dan mijn oude Siemens, maar die maakte ook niet veel herrie dus dat is prima. Ik hoop dat hij ook net zo lang mee gaat (14 jaar). Resttijdindicatie is makkelijk en verder lekker simpel, geen overbodige poespas.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Resttijdindicatie

Minpunten

• nog niet ontdekt

Marion 28-08-2016

Hele fijne machine!

Dit is een zeer fijne wasmachine. Bijzonder stil en gemakkelijk in gebruik. Duidelijke selectie knop en grote deur. In vergelijking met onze vorige machine (weliswaar 15 jaar oud) is deze zeer stil en zuinig, een echte verademing!

Pluspunten

• grote deur
  • stil
  • zuinig
  • eenvoudig te bedienen
  • geen touchscreen!

Minpunten

• was iets natter

Oudshoorn 14-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

Perfecte wasmachine voor een lage prijs

Voor weinig geld haal je kwaliteit van Siemens in huis. Een wasmachine met veel mogelijkheden en makkelijk blijft! Daarnaast is er gedacht aan het mileu door ecostanden die net zo goed wassen als de gewone stand of de snel stand. Centrifuge is vrij stil en 1400 toeren geeft een uitstekend droog resultaat. Prima bouw kwaliteit.

Paul 03-12-2015

Wij hebben de wasmachine nog maar net, maar eerste indruk is erg goed. Vormgeving zou beter kunnen (minder uitgesproken en opvallend)

Christien 17-11-2015

Het is fijn dat je kunt kiezen voor een volledig wasprogramma van 1 uur. Machine blijft stevig op z'n plek staan bij centrifugeren en is vrij rustig.

Lejans 43 08-12-2017

Geweldige machine en heel gemakkelijke bediening.

Ik heb deze machine vorige maand gekocht en ben bijzonder blij met de zuinigheid en het geluid. Ze is n.l, fluisterstil en zeer zuinig in het gebruik . Het is een aanrader voor iemand die op zoek is naar een nieuwe wasmachine.

LEON 43 30-11-2017

PRACHTIGE MACHINE.

WE HEBBEN AFGELOPEN DINSDAG GELEVERD GEKREGEN EN HEBBEN 1 KEER GEWASSEN. HEEL MOOI RESULTAAT EN LEKKER ZUINIG EN OOK NOG VEEL MINDER GELUID ALS DE OUDE MACHINE. IN EEN WOORD GEWELDIG.

Jens 29-11-2017

Prima wasmaschine

Heb de wasmachine pas één dag in huis, maar kan nu al zeggen dat deze uitstekend voldoet. Zeer stil en zuinig in verbruik.

• Zuinig
  • Grote deur
  • Duidelijk display

Minpunten

• Geen standaard aquastop

Henk en Martha 23-11-2017

Een wasmachine geheel naar onze wens

Ik heb dit product gekozen omdat hij de beste resenties heeft en aan onze wensen voldoet n wij vertrouwen erop dat ons was goed in de toekomst er spik en span uit blijft zien

Marlou 09-11-2017

Super technologie

Het was even wennen aan de technische snufjes die tegenwoordig op een wasmachine zitten, maar al gauw ben je gewend aan de mogelijkheden die geboden worden, en maak je er vollop gebruik van. Geweldig tevreden met deze aanschaf.

petrus van beneden 08-11-2017

Waarom deze Siemens

Eigenlijk ging ik voor de Bosch WA Q28363 NL maar die kon pas via BCC na 4 weken geleverd worden.
Volgens verschillende beoordelaars en testen dezelfde machines en de Siemens kon direct geleverd worden.
Inmiddels een aantal keren gewassen en ik ben dik tevreden met het resultaat, met wassen is hij erg stil alleen met het centrifugeren is hij goed hoorbaar. In een test staat dat hij minder goed katoen zou spoelen dat kan dan opgelost worden met een extra spoelbeurt al na gelang dat nodig word geacht. Verder bied de machine nog een aantal functies waarvan het Eco Perfect, uitgestelde start, Super Kort en de keuze van snelheid voor het centrifugeren erg goed bevallen.
Mijn vorige machine een Bosch heb ik na 18 jaar werkend laten meenemen als deze met 10 jaar garantie op de motor in de buurt komt ben ik dik tevreden.

peter 08-11-2017

Waarom deze Siemens

Pluspunten

• wast erg stil
  • meerdere zelf instelbare functies
  • prijs

Minpunten

• gehorig bij cetrifugeren

Lucie 03-11-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Wasmachine nu enkele weken in mijn bezit. Wordt intensief gebruikt en voldoet prima. Veel waar voor je geld en snelle levering en goede service van Coolblue.

Pluspunten

• prijs
  • stil

Nikki Poppelaars 29-10-2017

Stil apparaat met veel opties!

Net gekocht, en erg tevreden. Diverse programma's, waaronder een antikreuk programma. Ook koud wast hij de was goed schoon. Daarnaast geeft hij een geluidssignaal wanneer hij klaar is, erg handig!