Siemens WM14Q363NL - Reviews

7 kg
A+++-20%
Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 338 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ingrid 24-02-2016 Product half jaar in bezit

De machine is prettig in gebruik. Het is een stille machine. De was komt super schoon uit de machine. De start uitstel knop is super handig en laat zien over hoeveel uur de was klare is. Kortom een goede aankoop

QuiB 18-12-2015 Product half jaar in bezit

9,4
Dit is een fijne wasmachine al een half jaar in ons bezit. Hij is zuinig is met elektra en waterverbruik en dat is nu te merken als je het verschil ziet met het verbruik van onze oude machine . Hij heeft een makkelijke bediening, startuitstel en veel wasmogelijkheden. De display geeft diverse gegevens weer, waaronder ook de tijd die er nog rest. Hij maakt niet veel geluid zelfs niet bij het centrifugeren . Top apparaat en door de makkelijke bediening kan iedereen hier in het gezin er mee omgaan, ook degene met de 2 linkerhanden. ;-) 

edend 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige machine die doet wat het moet doen maar dan wel erg zuinig en stil. De centrifuge zorgt zelfs niet voor enorm veel geluid!

avalon13@hetnet.nl 29-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Ik heb de wasmachine net dus kan er nog niet heel veel over zeggen. Hij ziet er mooi uit. De testwas ging goed. Hij maakt niet veel minder geluid dan mijn oude Siemens, maar die maakte ook niet veel herrie dus dat is prima. Ik hoop dat hij ook net zo lang mee gaat (14 jaar). Resttijdindicatie is makkelijk en verder lekker simpel, geen overbodige poespas.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Resttijdindicatie

Minpunten

• nog niet ontdekt

Oudshoorn 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Perfecte wasmachine voor een lage prijs

Voor weinig geld haal je kwaliteit van Siemens in huis. Een wasmachine met veel mogelijkheden en makkelijk blijft! Daarnaast is er gedacht aan het mileu door ecostanden die net zo goed wassen als de gewone stand of de snel stand. Centrifuge is vrij stil en 1400 toeren geeft een uitstekend droog resultaat. Prima bouw kwaliteit.

Paul 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben de wasmachine nog maar net, maar eerste indruk is erg goed. Vormgeving zou beter kunnen (minder uitgesproken en opvallend)

Christien 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is fijn dat je kunt kiezen voor een volledig wasprogramma van 1 uur. Machine blijft stevig op z'n plek staan bij centrifugeren en is vrij rustig.

Huib 06-11-2015 Product paar weken in bezit

Wij zijn erg blij met deze machine! Hij oogt in combinatie met de droger als een strak geheel. Zeer weinig geluid bij het wassen en centrifugeren. Overigens dit laatste met een prima resultaat. Wij kunnen er voorlopig weer mee vooruit. Trouwens alle apparatuur in de keuken is ook van Siemens en dat bevalt al enige jaren.

Sannie65 11-04-2017

Uitstekend wasresultaat

Deze machine 10 dagen in gebruik, laatste Samsung machine 2 jaar mee gedaan (EcoBubble) ivm continue elektronische printplaat problemen, deze direct de deur uit gedaan, wasresultaat mag er zijn evenals de 1400 toeren van de centrifuge, druk gezin dus staat eigenlijk continue te draaien maar wast onverstoorbaar schoon, machine staat in bijkeuken dus geen last van geluid maar dat valt wel mee volgens mij, eenvoudige bediening, ik heb de slang met aquastop van oude machine laten overzetten want deze machine komt zonder aquastop, jammer maar geen drama voor mij, al met al prima koop !
Oorspronkelijk gepost op Siemens

E 28-03-2017 Product paar dagen in bezit

Onder de indruk

Zeer stil en doet wat hij moet doen. Duidelijke bediening. Service via Coolblue zeer goed en netjes geinstalleerd. Zeer tevreden

Dianaaaa 27-03-2017 Product paar dagen in bezit

Stille machine

Slechts een paar dagen deze machine in bezit. Grote opening, stil, ook met centrifugeren. Wel weinig programma's. Katoen duurt 2.45 uur, wanneer je de knop gebruikt om het programma te verkorten, duurt hij slechts een uur, wat wel eer heel weinig is. Het andere programma is namelijk ook een uur, maar iets er tussenin, zou fijner zijn

Pluspunten

• stil

Minpunten

• weinig programma's

JvE 21-03-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine met lange en korte programma's

Fijne wasmachine, heft lange en korte programma's zodat je met een minder volle trommel ook wasjes kunt draaien.

Pluspunten

• Lange en korte programma's
  • Kreukvrij programma
  • Eco programma
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Bij centrifugeren op 1200 toeren lawaaierig

Angelique 16-03-2017 Product paar dagen in bezit

Super schone was en lekker droog

We hebben deze wasmachine gekozen omdat hij als beste uit de test kwam bij de consumentenbond. De wasmachine wast goed en is erg stil en hoor je bijna niet.

Pluspunten

• Erg stil
  • Wast goed
  • Centrifugeert goed

hoen 14-03-2017 Product paar dagen in bezit

wasmachine

Wat een geruisloze machine eerste indruk top!
niet vergelijkbaar met oude die net een diesel leek.
ook de programmas zijn eenvoudig in gebruik Top.

Houtense 12-03-2017 Product paar dagen in bezit

wasmachine siemens wm14q363nl

stille wasmachine, wast goed schoon en is niet duur, ik heb de machine nog maar kort maar ik ben heel tevreden.

m. van eekeren 12-03-2017 Product paar dagen in bezit

een zuinige, stille en mooie wasmachine

het is een zuinige, stille en mooie wasmachine. Makkelijk te bedienen. En zelfs tien jaar garantie op de motor!

Chris 16-02-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie, stille machine

Mooie wasmachine met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wast goed schoon en is daarnaast ook nog zuinig! absoluut waar voor je geld!

• Wast goed schoon

Minpunten

• Alarmsignaal

wasman 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Gewoon goed

Prima wasmachine, is lekker stil. Doet wat die moet doen en nog goed ook. Moet alleen wat wennen aan de tiptoets bediening.

Pluspunten

• Prettig stil
  • Komt degelijk over

Minpunten

• Moet wat wennen aan tiptoets bediening

Wiebel 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekende wasmachine

Maakt weinig geluid tijdens centrifugeren en wast uitstekend! De mogelijkheden voor de verschillende programma's zijn eenvoudig via een draaiknop te kiezen.

Yvonne en Irving 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine Siemens WM14Q363NL

Prachtige machine met voldoende programmakeuzes, is trillingsvrij en zeer stil.
Machine beschikt over een duidelijk en overzichtelijk bedieningspaneel.
Wij zijn er erg tevreden mee :-)

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • zeer stil
  • voldoende programmakeuzes