Siemens WM14Q363NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 374 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Ingrid 24-02-2016
  • Product half jaar in bezit

De machine is prettig in gebruik. Het is een stille machine. De was komt super schoon uit de machine. De start uitstel knop is super handig en laat zien over hoeveel uur de was klare is. Kortom een goede aankoop

QuiB 18-12-2015
  • Product half jaar in bezit

9,4
Dit is een fijne wasmachine al een half jaar in ons bezit. Hij is zuinig is met elektra en waterverbruik en dat is nu te merken als je het verschil ziet met het verbruik van onze oude machine . Hij heeft een makkelijke bediening, startuitstel en veel wasmogelijkheden. De display geeft diverse gegevens weer, waaronder ook de tijd die er nog rest. Hij maakt niet veel geluid zelfs niet bij het centrifugeren . Top apparaat en door de makkelijke bediening kan iedereen hier in het gezin er mee omgaan, ook degene met de 2 linkerhanden. ;-) 

Monique 02-08-2017

Stille machine met grote inhoud

Tot nu toe heel tevreden: stille machine waar niet alles vanaf schudt als hij gaat centrifugeren. Hiervoor had ik een apparaat voor 5 kilo; deze trommel voor 7 kilo ervaar ik als heel riant voor 2-persoonshuishouden. De handleiding lezend leek deze machine alleen te kunnen centrifugeren gecombineerd met een spoelbeurt (onhandig bij handwasje), maar als je de extra spoelgangknop uitzet gaat hij toch alleen centrifugeren.

Pluspunten

• stil apparaat
  • verkort programma is handig
  • toerental centrifuge regelbaar

Minpunten

• temperatuur niet vrij regelbaar

edend 08-12-2015

Prachtige machine die doet wat het moet doen maar dan wel erg zuinig en stil. De centrifuge zorgt zelfs niet voor enorm veel geluid!

Huib 06-11-2015

Wij zijn erg blij met deze machine! Hij oogt in combinatie met de droger als een strak geheel. Zeer weinig geluid bij het wassen en centrifugeren. Overigens dit laatste met een prima resultaat. Wij kunnen er voorlopig weer mee vooruit. Trouwens alle apparatuur in de keuken is ook van Siemens en dat bevalt al enige jaren.

Eilko 31-01-2018

Super fijne wasmachine

Deze Siemens heb ik nu bijna vier weken in bezit en hij bevalt zeer goed. Als je de wasmachine aanzet op het volledige wasprogramma zegt hij eerst dat de was 2.45 uur duurt maar dan gaat hij de was wegen en zegt dat hij het ook in 1.30 uur kan doen. De hoeveelheid water en energie wordt dan automatisch aangepast. Heel goed voor je portemonnee dus. Ook is deze wasmachine erg stil. En nog een goede tip: als je vindt dat je was net niet droog genoeg uit de trommel komt kun je echt wel extra centrifugeren, ook zonder spoelen. Draai dan de draaiknop naar "spoelen centrifugeren", maar let op: druk dan de tiptoets rechts "extra spoelen" uit !! en druk dan op "start". De Siemens gaat dan nog 13 minuten extra centrifugeren, zonder de was eerst weer nat te maken.

Leon 13-10-2017

Na een keer gebruiken liep de trommel aan.

Een slechte wasmachine. En de reactie van Siemens was bedroevend, het interesseerde ze niet. De service van Siemens houdt op na de aankoop.

avalon13@hetnet.nl 29-08-2016

Prima wasmachine

Ik heb de wasmachine net dus kan er nog niet heel veel over zeggen. Hij ziet er mooi uit. De testwas ging goed. Hij maakt niet veel minder geluid dan mijn oude Siemens, maar die maakte ook niet veel herrie dus dat is prima. Ik hoop dat hij ook net zo lang mee gaat (14 jaar). Resttijdindicatie is makkelijk en verder lekker simpel, geen overbodige poespas.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Resttijdindicatie

Minpunten

• nog niet ontdekt

Marion 28-08-2016

Hele fijne machine!

Dit is een zeer fijne wasmachine. Bijzonder stil en gemakkelijk in gebruik. Duidelijke selectie knop en grote deur. In vergelijking met onze vorige machine (weliswaar 15 jaar oud) is deze zeer stil en zuinig, een echte verademing!

Pluspunten

• grote deur
  • stil
  • zuinig
  • eenvoudig te bedienen
  • geen touchscreen!

Minpunten

• was iets natter

Oudshoorn 14-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

Perfecte wasmachine voor een lage prijs

Voor weinig geld haal je kwaliteit van Siemens in huis. Een wasmachine met veel mogelijkheden en makkelijk blijft! Daarnaast is er gedacht aan het mileu door ecostanden die net zo goed wassen als de gewone stand of de snel stand. Centrifuge is vrij stil en 1400 toeren geeft een uitstekend droog resultaat. Prima bouw kwaliteit.

Paul 03-12-2015

Wij hebben de wasmachine nog maar net, maar eerste indruk is erg goed. Vormgeving zou beter kunnen (minder uitgesproken en opvallend)

Christien 17-11-2015

Het is fijn dat je kunt kiezen voor een volledig wasprogramma van 1 uur. Machine blijft stevig op z'n plek staan bij centrifugeren en is vrij rustig.

Chris 10-11-2018

Prima wasmachine

Wasmachine nu twee jaar in bezit en werk prima
Betrouwbare machine, was goed schoon.
Nette afwerking, handige programma's
Deur sluit wat zwaar, moet je echt aandrukken.
Gemakkelijk tussendoor bijvullen met de start stop knop.
Pluizenfilter bij de pomp blijft mooi schoon, dus weinig onderhoud.
Zuinige en betrouwbare machine voor een redelijke prijs

Pluspunten

• Wast erg goed schoon
  • Gemakkelijk in het gebruik
  • zowel kort als lang programma

Minpunten

• Deur sluit soms zwaar

Saskia 11-03-2018

fijne praktische machine voor een prima prijs!

fijne praktische machine. Niet te ingewikkeld. Er zitten voldoende verschillende wasprogrammas en functies op. Ik vind het erg fijn dat je de tijd kan instellen en de rest tijd kan zien. De machine is vrij stil. Niet geluidsloos maar prima. Prijs kwaliteit is perfect. Makkelijk te bedienen. Je kan kortere en waterbesparende programmas invoeren. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • voldoende mogelijkheden
  • rest tijd indicatie

FemkeM 31-01-2018

Goede wasmachine!

We hebben de wasmachine nu ruim een week in gebruik. Voor ons gezin houdt dat in dat hij elke dag minimaal een was draait. De 7 kilo inhoud is ideaal. Hij is erg zuinig in gebruik als je de EcoPerfect functie aanzet. Dat betekent wel dat een was bijna vier uur draait, maar er is ook een snellere manier die een uur duurt. Het startuitstel is erg handig. Anders dan onze vorige wasmachine heeft deze geen aparte vlekkenprogramma’s, maar die hadden we de afgelopen acht jaar toch vrijwel nooit nodig. Kortom, blij met deze ruime en praktische wasmachine. Niet voor niets als Beste Koop getest door de Consumentenbond!

beginner 14-01-2018

Prettige wasmachine

Mijn eerste eigen wasmachine en in mijn geval ook voor het eerst mijn eigen wasjes draaien. Deze machine maakt dit een fluitje van een cent. Gemakkelijk in gebruik, geen ingewikkelde opties. Prettig voor deze beginner!

henks53 14-01-2018

goede prijs kwaliteit verhouding

Tevreden, alles is zoals beloofd. Goede prijs. Enige waar we aan moeten wennen is gewichtsverdeling in trommel, als was niet goed verdeeld is slaat machine uit.

Tom 13-01-2018

Zuinig apparaat

Verschillende handige opties. Meestal gebruik ik ecoperfect om energie te besparen.
Kreukvrij is handig voor overhemden en speedperfect voor een snelle vergeten was

Apparaat is makkelijk in gebruik en het resultaat is prima. Wel is het luider in gebruik dan aanvakelijk verwacht.

Pluspunten

• Energiezuinig in ecoperfect
  • Lange levensduur
  • Veel verschillende opties om te wassen

Minpunten

• Luidruchtig in gebruik

caroldi 02-01-2018

Geen fratsen...

Nadat we in de gaten kregen (.............) dat de bouten voor vervoer verwijderd moesten worden (waarom geen dik lint om de machine met die waarschuwing!??), hebben we een rustige machine gekregen die keurig op zijn plek blijft. Geen wereld aan knoppen, gewoon overzichtelijk.

Matiboss 20-12-2017

Stille motor

In vergelijking met de vorige wasmachine een super stille motor. Met 10 jaar garantie op de motor. Makkelijke bediening.

Pluspunten

• Stille motor
  • Makkelijke bediening