Siemens WM14Q363NL - Reviews

A+++-20%
Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)

Ingrid 24-02-2016 Product half jaar in bezit

De machine is prettig in gebruik. Het is een stille machine. De was komt super schoon uit de machine. De start uitstel knop is super handig en laat zien over hoeveel uur de was klare is. Kortom een goede aankoop

QuiB 18-12-2015 Product half jaar in bezit

9,4
Dit is een fijne wasmachine al een half jaar in ons bezit. Hij is zuinig is met elektra en waterverbruik en dat is nu te merken als je het verschil ziet met het verbruik van onze oude machine . Hij heeft een makkelijke bediening, startuitstel en veel wasmogelijkheden. De display geeft diverse gegevens weer, waaronder ook de tijd die er nog rest. Hij maakt niet veel geluid zelfs niet bij het centrifugeren . Top apparaat en door de makkelijke bediening kan iedereen hier in het gezin er mee omgaan, ook degene met de 2 linkerhanden. ;-) 

edend 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige machine die doet wat het moet doen maar dan wel erg zuinig en stil. De centrifuge zorgt zelfs niet voor enorm veel geluid!

avalon13@hetnet.nl 29-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Ik heb de wasmachine net dus kan er nog niet heel veel over zeggen. Hij ziet er mooi uit. De testwas ging goed. Hij maakt niet veel minder geluid dan mijn oude Siemens, maar die maakte ook niet veel herrie dus dat is prima. Ik hoop dat hij ook net zo lang mee gaat (14 jaar). Resttijdindicatie is makkelijk en verder lekker simpel, geen overbodige poespas.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Resttijdindicatie

Minpunten

• nog niet ontdekt

Oudshoorn 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Perfecte wasmachine voor een lage prijs

Voor weinig geld haal je kwaliteit van Siemens in huis. Een wasmachine met veel mogelijkheden en makkelijk blijft! Daarnaast is er gedacht aan het mileu door ecostanden die net zo goed wassen als de gewone stand of de snel stand. Centrifuge is vrij stil en 1400 toeren geeft een uitstekend droog resultaat. Prima bouw kwaliteit.

Paul 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben de wasmachine nog maar net, maar eerste indruk is erg goed. Vormgeving zou beter kunnen (minder uitgesproken en opvallend)

Christien 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is fijn dat je kunt kiezen voor een volledig wasprogramma van 1 uur. Machine blijft stevig op z'n plek staan bij centrifugeren en is vrij rustig.

Huib 06-11-2015 Product paar weken in bezit

Wij zijn erg blij met deze machine! Hij oogt in combinatie met de droger als een strak geheel. Zeer weinig geluid bij het wassen en centrifugeren. Overigens dit laatste met een prima resultaat. Wij kunnen er voorlopig weer mee vooruit. Trouwens alle apparatuur in de keuken is ook van Siemens en dat bevalt al enige jaren.

Chris 16-02-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie, stille machine

Mooie wasmachine met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wast goed schoon en is daarnaast ook nog zuinig! absoluut waar voor je geld!

• Wast goed schoon

Minpunten

• Alarmsignaal

wasman 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Gewoon goed

Prima wasmachine, is lekker stil. Doet wat die moet doen en nog goed ook. Moet alleen wat wennen aan de tiptoets bediening.

Pluspunten

• Prettig stil
  • Komt degelijk over

Minpunten

• Moet wat wennen aan tiptoets bediening

Wiebel 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekende wasmachine

Maakt weinig geluid tijdens centrifugeren en wast uitstekend! De mogelijkheden voor de verschillende programma's zijn eenvoudig via een draaiknop te kiezen.

Yvonne en Irving 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine Siemens WM14Q363NL

Prachtige machine met voldoende programmakeuzes, is trillingsvrij en zeer stil.
Machine beschikt over een duidelijk en overzichtelijk bedieningspaneel.
Wij zijn er erg tevreden mee :-)

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • zeer stil
  • voldoende programmakeuzes

NM 16-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne wasmachine

Fijne wasmachine met uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Voldoende aanbod aan programma's, eenvoudig in gebruik en prima wasresultaten

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Wasresultaat

Sylvia. 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine met veel mogelijkheden.

Fijne wasmachine, compact en veel programma's. o.a. ook een 15 minutenprogramma, heel fijn voor wasjes die niet echt vuil zijn, maar meer even voor de luchtjes gewassen moeten worden. Ook bij de andere programma's een mogelijkheid om de tijd in te korten, een e-programma voor minder energieverbruik, dus wat wil je nog meer. een prima aankoop !

Pluspunten

• energiezuinig
  • ook korte programma's

Minpunten

• géén schuifje in wasmidd.lade dus wassen met bol b

E.J 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Stiller dan de baby van de buren

Gekozen vanwege beste uit de test van de Consumentenbond. We hebben een oud, gehorig huis met oude vloer en waren bang dat hij met centrifugeren door het huis zou stuiteren of de baby van de buurvrouw wakker zou maken. Niets is minder waar! En dat de buurbaby door blijft slapen is voor ons ook wel erg fijn, want die maakt meer herrie dan deze wasmachine!

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Mw. Terpstra 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Tja, dan gaat plotseling de wasmachine kapot.....:)
Even wat research gedaan op internet en kwam bij deze machine uit. Criteria waren: A+++, 7 kilo, energiezuinig en niet te duur. S"avonds om 22.30 online besteld bij Coolblue en de volgende middag werd ie bezorgd. Geweldige service! Duidelijke handleiding en de eerste was ging erin. Vooral het Snel+ Mix programma is top! Met een uur is je was klaar! Heel erg stil, je hoort hem nauwelijks Kortom, een uitstekende wasmachine voor een zeer scherpe prijs!

Pluspunten

• scherp geprijsd
  • complete machine, veel programma's

Minpunten

• zeepbakje voelt wat gammel.
  • geen doseerhulp voor vloeibaar wasmiddel

I.TENHAGEN 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk scherm

Mooie wasmachne
Makkelijk in gebruik
Ben er mee in mijn sas
En een juiste prijs en kwaliteiet verhouding
Een echte aanrader

Pluspunten

• STIL
  • MAKKELIJK IN GEBRUIK

bob 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteit

Mooie wasmachine. Beste koop volgens de consumentenbond. Prijs/kwaliteit verhouding is top, zeker in het segment to 8kg.

Twanny 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijn in gebruik

Hij is energiezuinig; Het toerental centrifugeren is instelbaar is prettig; Een fijn bedieningspaneel;

R.V.Smelt-Verheul 06-10-2016 Product paar maanden in bezit

Wassen zonder zorgen

Uitermate makkelijk om een geschikt programma in te stellen waarna er zonder problemen een schone was uitkomt! Een verademing na mijn vorige wasmachine.