Beko WMY 71483LMB2 - Reviews

Energieverbruik per jaar
169 kWh

esv2 21-03-2016 Product paar dagen in bezit

top wasautomaat

Ik ben erg tevreden over de Beko wasmachine
De machine is energie zuinig, geeft weinig geluid en is mooi van vorm.
De was komt er erg schoon en goed droog uit.
Een aanrader!!en ook nog eens 5 jaar garantie dat zie je niet bij de grote merken

yvetteke 04-01-2015 Product kwartaal in bezit

9,4
Fijne gebruiksvriendelijke wasmachine. Groot voordeel is dat hij erg stil is. Het enige wat je hoort is het water wegpompen, maar de trommel hoor je niet draaien.

hendrixlottum 26-12-2014 Product maand in bezit

nu ik de machine wat langer heb, valt het me alleen tegen dat als je een bepaald programma kiest, b.v. katoen, dat je dan niet kunt kiezen voor een kortere tijdsoptie. Als je de was met normale slagen wilt wassen, dus niet een handwas of wolprogramma, zit er geen keuze tussen 40 minuten en 2 uren.

riannearwed 15-09-2014 Product paar weken in bezit

De wasmachine heeft een simpel maar overzichtelijk design. Hij is gemakkelijk te bedienen en bied een ruim aantal wasprogramma, s . Verder heeft de wasmachine een stille moter. Helemaal tevreden met deze wasmachine

riannearwed 15-09-2014 Product paar weken in bezit

Wasmachine heeft een mooi design, stille moter en geeft een schone was. Helemaal tevreden met deze aankoop

G.Camps 04-09-2014 Product paar dagen in bezit

De motor is vrij rustig, mooi model en goedkoop er zitten veel wasprogramma's op.Ik ben tot zover tevreden over de Beko wasmachine

hendrixlottum 31-08-2014 Product paar dagen in bezit

Stil!! Het eerste wat opvalt is dat hij niet veel geluid maakt, geweldig. Verder vind ik het nu al fijn dat ik goede duidelijke opties krijg over hoe en hoe lang en hoe heet ik de was kan laten draaien. Het is fijn om die keuzes te kunnen maken. Dat ik kan zien hoe lang het nog duurt voordat de was klaar is, vind ik een luxe.Een grote vulopening: wat een gemak bij mijn lits jumeaux dekbedovertrek, maar tevens voor mij helaas ook een minpuntje want nu past mijn wasmand niet meer onder de deur zodat ik deze steeds moet verzetten, maar ja het wasresultaat is belangrijker.En de duurzaamheid: ik ga er vanuit dat hij járen zijn plicht zal vervullen.

idefix59 23-08-2014 Product paar dagen in bezit

De keuze om deze wasmachine aan te schaffen was de zuinigheid, gemakkelijke bediening, grote vulopening, hoge centrifuge toerental (1400) en vormgeving.
Na installatie bleek de was schoon en droger uit de machine te komen dan uit onze oude van 1200 toeren en erg stil.

JohnnyS. 21-08-2014 Product paar dagen in bezit

Duidelijk en handig in het gebruik: "Kind kan de was doen".
Erg stil en grote laadruimte/deuropening.

Carrie baats 02-08-2014 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik heb deze machine nu enkele dagen en ben zeer tevreden over het wasresultaat, zeer schoon!!
Bediening is eenvoudig, heeft een duidelijk display en zeer stil.
Ben verrast over het aantal wasprogramma's.