Bosch WAK282S1NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 255 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAK282S1NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joep Janssen 28-08-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

het programma duurt best lang maar met top resultaat. verder is het een top machine, heb er ook de warmtepompdroger van.

MaPo 06-08-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Duurzaamheid kan ik nog niet zeggen, bevalt tot nu toe goed, maakt bijna geen geluid vergeleken met de vorige.

H Rozemeijer 14-07-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Machine aangeraden door onze dealer. Wij zochten een machine die alle basisprogramma's had, zonder fratsen, degelijk, zuinig in water en stroom verbruik, een ruime beladingstrommel en vooral: een goed wasresultaat en een goede prijs/ kwaliteitverhouding. Tot nu toe maakt die wasmachine dat allemaal waar.
Onze dealer, Kusters uit Mislbeek, bracht hem dezelfde dag nog!
Kortom we zijn tot nu toe heel tevreden.

Getru 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Een prachtige wasmachine voor die prijs,gemakkelijk in gebruik,resultaat lijkt goed,nog te kort in gebruik.

Monique Alders 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Hij bevalt me prima. Hij wast goed schoon, is erg stil, makkelijk in gebruik en ziet er mooi en modern uit. Ik ben er tot nu toe heel tevreden mee.

Humbs 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Na uitgebreid informatie te hebben ontvangen, hebben we besloten de Bosch wasmachine WAK28S1Nl te kopen. Ons beluit hebben we genomen omdat deze wasmachine eenvoudig te bedienen is en geen gecompliceerde handelingen hoeven te verrichten. Met de wasresultaten zijn er we tevreden; alles is schoon en redelijk goed droog en het duurt niet erg lang voordat de was gedraaid is. We hopen lang met deze wasmachine te doen.

MARINUSBARBARA 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Tot nu toe is hij super ik hoop dat dat zo blijft, maar ik heb daar wel vertrouwen in. Het is tenslotte duits fabrikaat dan zit het wel goed

M. Krikken 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Stil apparaat met veel mogelijkheden. Echte Bosch kwaliteit. Vooral de functie van anti allergie is geweldig.

Gertam 08-07-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Een paar weken nu met de nieuwe wasmachine gewassen. Het bevalt zeer goed. Geluidsarm en de was is goed schoon. Een goeie wasmachine hoeft niet gelijk heel duur te zijn. Uitstekende service van Schotsman Voorthuizen.

team schotsman 04-09-2015

bedankt voor deze review wij wensen je veel wasplezier met de wasmachine.

Team Schotsman TV
Voorthuizen

Felix2011 07-07-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Fijne machine, gemakkelijk te bedienen, gordijnen en vitrage kunnen er goed mee gewassen worden, het komt er redelijk goed kreukvrij uit (afhankelijk van het materiaal natuurlijk).

Munda 05-07-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

De programma's zijn zeer divers. Heel fijn dat er een verkort programma op zit. De was is schoon ook bij verkorte programma's. Energiezuinige mogelijkheden. Geluidsvriendelijk

M.J. Slagboom 30-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Een superzuinige, duurzame wasmachine met genoeg functies en een fris ruikende was als eindresultaat. Daarbij is deze wasmachine ook nog eens makkelijk te bedienen en mooi vormgegeven. Met recht een aanwinst voor ons gezin.

André45 29-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Het wasgoed was mooi schoon binnen redelijke tijd met de SpeedPerfect stand. De machine heeft veel mogelijkheden, waarvan ik er zeker een aantal zal gebruiken. De stand Synthetisch bv. is zeer welkom voor onze waterdichte- en outdoorkleding. Het instellen is eenvoudig.
Het is een mooie wasmachine met duidelijk afleesbare venster en knoppen

Yvonne Teijink 29-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Onze vorige wasmachine was ook een Bosch en heeft ruim 16 jaar trouwe dienst bewezen, daarom hebben we nu weer een Bosch aangeschaft. Deze sportedition heeft een mooie uitstraling, stil in gebruik, makkelijk in de omgang, wast goed schoon, heeft ook alle benodigde wasprogramma's. Kortom wij zijn tot nu toe zeer tevreden! Een echte aanrader!

CBV 1960 15-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

vertrouwd gemak ontzettend fijn met instellen van
programma wast goed schoon geen hard geluid van de
motor ik heb altijd een Bosch gehad tot 2008 toen
begon de problemen beduveld met tweedehands
onderdelen 1jaar in de kelder gestaan bij van Drie
jan Schotsman kwam erachter vanwege koolborstels
geknoeid en schroeven los enz.
voortaan gewoon weer jan Schotsman.
altijd goed geholpen staat gelijk klaar voor je.
en vertrouwd.

i
kheb

Annemarie196969 20-04-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Een hele gebruiksvriendelijke mooie machine voor een hele mooie prijs. De keuzemogelijkheden voor de verschillende wasprogramma's zijn super, de was komt goed uit de machine.

Gwen&Eam 13-01-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Degelijke en fijne wasmachine. Eenvoudig in gebruik en behoorlijk wat functies waarvan ik persoonlijk niet alles gebruik. De uitstelfunctie is ideaal. 's Avonds de was erin en 's ochtends vroeg laten draaien zodat je net voor je werk nog even de was op kunt hangen zonder dat deze een nacht in de machine heeft gezeten. Verder een grote trommel en een grote vulopening. Klein minpuntje, de wasmachine is niet geheel geruisloos, je hoort de wasmachine wel goed.

maurik2000 06-01-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Er kan heerlijk veel was in, na het centrifugeren is de was lekker droog. Makkelijk programma en ik heb het idee dat de was eerder klaar is dan de vorige machine. Kortom een top machine.

Eric15D 04-01-2015
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

werkt ontzettend efficiënt en stil. Staat in mijn appartement in de bergkast en hij valt niet op tijdens het in werk zijn van de machine. mooi vormgegeven en makkelijke grote vulopening. wast in een korte een grote berg en het resultaat is fantastisch. ben er zeer tevreden mee en ik hoop dat hij me lang trouw blijf.

familie veenstra 01-01-2015

super machine
stil en de speedknop is super
verder een goede wasmachine
en de grote trommel ben ik ook blij mee

Filak 28-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Sinds een paar weken deze wasmachine in mijn bezit, hoefde weinig te wennen, erg gemakkelijk in gebruik. Alleen vind ik de mogelijkheden wel beperkt vergeleken met mijn vorige wasmachine.

Shirley123 27-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Prima wasmachine! Er zitten veel functies op waardoor je kunt wassen met verschillende redenen. Ben er helemaal blij mee.

B.Schalken 23-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Na een wasprogramma en centrifuge komt de was naar mijn mening nog té nat uit de machine. Als ik de was droger wil hebben moet ik nog een centrifuge apart draaien.

meulenbelt69 21-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

bij gebruiksgemak heb ik een 6je gegeven omdat je elke keer de temperatuur moet aangeven van datgene je gaat wassen.

marlena51 21-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAK282S1NL

Nog maar kort in gebruik maar met goed resultaat. Mooi uiterlijk wat natuurlijk niet echt belangrijk is.Makkelijk in gebruik.Je hoeft ook minder wasmiddelen te gebruiken dus goed voor het milieu.