Bosch WAQ28446NL - Reviews

A+++-30%
Geluidsniveau centrifugeren
76 dB

pietfrieda 26-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Niet blij met deze machine...

Heb voor deze machine gekozen, omdat mijn vorige ook een Bosch was en 8 jaar probleemloos heeft gewassen. Daarna was het ook in een keer gebeurd trouwens....
En deze is koolborstelloos. Nog nooit zo`n drama meegemaakt met centrifugeren. Met dekbedovertrek erin vertikt hij het soms om te centrifugeren, waarschijnlijk door de onbalans. Moeilijk om een dekbedovertrek drijfnat in huis op te hangen. Spijt van dit apparaat. Had me er beter in moeten verdiepen. Ik las dat ik niet de enige ben met dit stomme probleem.

corenjanny 21-09-2016

WAT MIJ BETREFT: GEWOON EEN MISKOOP!

We zijn nu een half jaar verder en nog steeds enorme spijt van de aanschaf van deze machine. Centrifugeren van grotere stukken (hoeslakens, dekbedovertrekken) is één groot drama!
En nee, ik zou dit product zeker NIET aanbevelen.
Dasha 07-09-2016 Product paar maanden in bezit

Wast volgens mij te warm, al mijn was is gekrompen

Leuk hoor een was machine die 7 kilo aankan, maar dat kan dus alleen op een volledig lang prgramma. Wil je een kort wasprogramma draaien , dan mag er max 4 kilo was in anders centrifugeert ie niet. Verder was ik nu alles maar op 20 graden omdat op 30 graden alles er een maat kleiner uitkomt. En nee, het gaat niet eens om nieuwe kledingstukken, maar om kleding die al tig keer gewassen was. Al met al niet echt tevreden met deze machine. Enige voordeel is dat hij stil is. Echter weer niet als ie klaar is, dan blijft ie tijden door gaan met piepen en hij schakelt niet vanzelf uit.
Verder reageren de tiptoetsen niet altijd.

Ik vind het dus een miskoop. Ik ga weer op zoek naar een Bauknecht. Vorige ging 13 jaar mee.

Pluspunten

• Vulopening

Minpunten

• Kort programma max 4 kilo
  • wast te warm
  • was krimpt bij 30 graden
  • tiptoetsen

lindadegroot 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige wasmachine

Deze wasmachine maakt echt heel weinig geluid tijdens wassen en zelfs weinig tijdens centrifugeren. Met de oude wasmachine reageerde de babyfoon tijdens centrifugeren altijd. Nu horen we er helemaal niets van. De wasmachine staat boven de babykamer en kan nou heerlijk een was aanzetten als ze s'avonds slapen.
Niet onbelangerijk natuurlijk dat deze wasmachine een handig display heeft hoe lang het nog duurt voordat hij klaar is.
Makkelijk open maken als je wat vergeten bent.
Startuitstel zelf voor elk uur in te stellen.
Duidelijk boekje met uitleg over de wasprogramma's.
Ik ben heel tevreden.

corenjanny 21-02-2016 Product paar weken in bezit

Is stil; wast schoon; maar.........wat valt het centrifugeren tegen. Was kwam droger uit mijn oude 1200 toeren wasmachine met kapot lager.
Wat ik ook mis, is het alleen kunnen centrifugeren. Ja, spoelen en centrifugeren of op een laag toerental, maar niet op 1400 toeren. Heb er geen erg in gehad bij de aanschaf. Al met al niet erg gelukkig; ik hoop dat het beter wordt.

JVS 07-02-2016 Product kwartaal in bezit

Het is een wasmachine met een grote inhoud. Deuropening is mooi ruim. Ik vind niet dat het lawaai maakt. Het is maar wat je onder lawaai verstaat. De was wordt mooi schoon en het is qua bediening nogal makkelijk. Je kan zelf de pieptoon uitschakelen als de was klaar is. Anders blijft het piepen én dat is verschrikkelijk. De stappen om dit te realiseren zijn zeer eenvoudig en dat kun je nalezen in de geleverde folders.

Co 31-01-2016 Product maand in bezit

Geweldige machine, doet snel de teleurstelling van het uitvallen van onze vorige machine vergeten.

Ga maar na: is sneller, heeft meer inhoud, is zachter en veel zuiniger. Daarnaast is het ook een mooi apparaat om te zien. Naast z'n zusje - de oogstrelende wasdroogster WTY87700NL is de wasmachine helemaal op z'n plaats. Een prachtig stel dat helemaal is opgewassen tegen de stevige taken die ze voor hun kiezen krijgen.

Wie is de beste van het stel? De droogster: zij schakelt automatisch uit nadat ze klaar is en is iets sneller klaar dan de wasmachine. Na verschillende merken te hebben gehad komen we tot de conclusie Bosch voor de was!

E Renkens 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prima ervaring met deze wasautomaat. Zeer stil in gebruik. mooie en duidelijke vormgeving en bediening.

Roy de Jonge 01-12-2015 Product maand in bezit

Een goede zuinige wasmachine. Wast de was goed schoon. Met name het instellen wanneer de was klaar moet zijn is voor ons een verademing. Verder is de machine erg stil. Over de duurzaamheid kan ik na 1 maand nog niks zeggen.

Youssef 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige machine. Het ziet er mooi uit. Ik sta versteld van de stilte bij het draaien van de machine. Volop mogelijkheden en gebruiksvriendelijk. Tot op heden alleen maar pluspunten.

Sophia 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Blij met de aanschaf van deze machine, voldoet aan onze verwachting. Heb deze machine op aanraden van een familielid aangeschaft.

Anja 23-11-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen apparaat, veel verschillende functies. Erg zuinig in het verbruik en erg stil.

toemin 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een prima wasmachine. Nooit gedacht dat wassen zo stil kon zijn! Helaas zit er geen inzetstuk voor vloeibaar wasmiddel bij, maar daarvoor gebruik ik een wasbol.

Schuijt 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Bij het eerste gebruik waren we al met stomheid geslagen hoe stil het apparaat is. Wat een genot. De bediening is vrij makkelijk te begrijpen. De standaard wasprogramma's zijn langer dan we gewend waren in tegenstelling tot onze vorige wasmachine, maar dat nemen we op de koop toe. Wel een leuke aanvulling is dat de Bosch zelf 'ziet' als er teveel wasmiddel gebruikt is en een extra spoelcyclus toevoegd aan het programma. Altijd leuk zo'n slimme wasmachine.

Anneke de Vries 21-11-2015 Product paar dagen in bezit

Duidelijke gebruiksaanwijzing en duidelijk bedieningspaneel. De machine is stil en heeft alle gewenste mogelijkheden.

Familie Hoekstra 17-11-2015 Product maand in bezit

We hebben de machine net aangeschaft en functioneert naar wens en behoefte. Tevens is de wasmachine ook mooi stil. Eerste indruk is dus prima.

Wendy 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prima Machine. Voor het eerst de bakkerskleding van mijn zoon (veel vetvlekken) lekker schoon zonder extra behandeling. Genoeg programma's en makkelijk te bedienen. Zelfs voor mijn kinderen/pubers

janssen 16-11-2015 Product paar dagen in bezit

Perfect voor een grote familie. De was blijft super glad als je er niet te veel was in doet. Simpel bedieningsfront en het geluid aan het eind is ook fijn.

Marcel 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, grote inhoud, wast goed, is erg stil ( zelfs bij centrifugeren op 1400 toeren), droogresultaat na centrifugeren is goed en is nog zuinig ook. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Christina Beijer 15-11-2015 Product paar weken in bezit

Fijn super makkellijk apperaat met eco stand 8 kilo was in 1 uur klaar ideaaal voor veel vuile was maar ook mbv programma enkele stuks te wassen . Timer super makkelijk in te stellen of te programmeren. Vrij geruisloos en als ie klaar is piept hij duurt t te lang gooit ie de klep vanzelf open(waardoor je was niet muf gaat ruiken) wat een pracht machine wassen is een plezier. ben er super blij mee, top dmv registratie 10jr garantie op de motor