Siemens WM16S494NL iQ700 iSensoric - Reviews

A+++
Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

Marie-José Fanchamps 29-12-2014 Product paar weken in bezit

zeer tevreden, makkelijk in gebruik, verlichting in trommel is een pluspunt. Hij is zeer stil tijdens gebruik.

JAA Dictus 11-12-2014 Product paar dagen in bezit

het was resultaat en gebruik van machine is geweldig
het is ook een gebruiksvriendelijke machine en het waterverbruik is ook er positief

Wendy78N 28-07-2014 Product paar weken in bezit

Mooi vormgegeven wasmachine. Was komt er erg schoon uit. De machine is makkelijk in gebruik en heeft veel programma's. Maakt weinig geluid. Kortom, ben erg blij met mijn nieuwe wasmachine.

MS9 26-07-2014 Product maand in bezit

Het is een mooie stille machine met een hele grote trommel.Wij zijn net terug van vakantie en zijn met z'n 6en. een heleboel was dus en dan is het ideaal om zo'n grote trommel te hebben. Als ik dan toch 1 nadeel moet opnoemen dan is het wel meteen een probleem dat er zoveel was in past waardoor onze droger te klein is geworden. haha een luxe probleem dus.

Groet Martijn

Siempje WM16S 22-07-2014 Product paar weken in bezit

Op alle belangrijke aspecten een 9. Geen 10 omdat ik van mening ben dat er altijd nog zaken beter kunnen.
Het apparaat benaderd echter in mijn ogen in ieder geval een 10 (perfectie) op de voor mijn belangrijke punten.
Geluid, milieu, snelheid en bedieningsgemak.
Duurzaamheid is nog niet mogelijk om te beoordelen.
Na 26 jaar een Miele wasmachine leek me dit apparaat welke naar ik hoop de volgende 26 jaar dienst kan doen.

E.v.d.Schootbrugge 19-07-2014 Product paar weken in bezit

Ben erg tevreden over deze wasmachine. Onze vorige was ook een Siemens maar onze verwachtingen zijn weer overtroffen. Zeer ruime programmeringsmogelijkheden. Erg makkelijk te bedienen. Uitstekende resultaten.
Uitstekend SIEMENS!!!!

nnicolini 19-07-2014 Product maand in bezit

Machine wast perfect schoon. Stille machine, ook bij centrifugeren. Grote keuze uit qasprogramma's.

Heerlijk grote vulopening van trommel. Alarm als machine klaar is en uitgestelde start zijn heel erg praktisch. Verlichting in trommel vond ik eerst onzin, maar blijkt op matig verlichte zolder toch wel erg handig.

Machine ziet er mooi uit en ook degelijk. Over de duurzaamheid kan ik na een paar maanden nog niet veel zeggen.

wasvrouw27 16-07-2014 Product paar dagen in bezit

rustig, veel beter dan vorige was LG, blijft staan, schudt niet, kan je vertrouwen, prima, ook mooi met inbouw licht, luxe hoor.

Nicky62 11-07-2014 Product maand in bezit

Ik heb 20 jaar een Miele in mijn bezit gehad en was hier heel erg over tevreden.
Maar toch overstag gegaan en deze Siemens gekocht.
Ik ben nu de gelukkige eigenaresse van deze wasmachine.
Het is ongelofelijk hoe geruisloos hij wast en centrifugeert zelfs op 1600 toeren nog heel erg stil.
Hij wast super schoon en mijn gordijnen die 4 meter breed en 240 lang zijn gaan moeiteloos in deze grote trommel waardoor ze ook minder kreuken omdat er nog ruimte over is.
Als de was klaar is en ik maak de deur open gaat er in de trommel een led lampje branden waardoor ik een zee van licht krijg als ik de was eruit wil halen.
Ik kan alleen maar zeggen dat dit een super fijne wasmachine is en zeker de moeite waard om aan te schaffen.

Blije huisvrouw 11-07-2014 Product maand in bezit

7,6
Een stille machine met goed wasresultaat, die ook nog eens milieubewust met energie en water omgaat.

Truus Melis 09-07-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi uitgevoerde machine met legio mogelijkheden. Goed resultaat en - wat ook van belang is- erg stil in het gebruik door deze motor. Is een aanrader voor wie een nieuwe machine moet gaan kopen.

Marjonwasschoon 09-07-2014 Product paar weken in bezit

Stille eenvoudige te bedienen machine met vele wasmogelijkheden.Handig met opgroeiende kinderen die in de vakantie zelf de was gaan doen.

Gilbert02 07-07-2014 Product paar dagen in bezit

De volgende mijlpijl is bereikt op het gebied van wassen.
Precies de juiste hoeveelheid water en niet langer wassen dan nodig is.
Door de 1600 toeren centrifuge komt je was aanmerkelijk droger uit de machine.
De wasmachine is fantastisch stil!
Ik ben zeer tevreden en het is het geld meer dan waard.

Mvg,
Gilbert

MariaTeresa 05-07-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een mooie en gebruiksvriendelijke wasmachine met heel veel nuttige mogelijkheden en erg stil in gebruik.
Ben er nu al zeer tevreden over.

Joke 1959 04-07-2014 Product paar dagen in bezit

Nu een paar dagen in gebruik na ervaring met een Miele ben ik zeer tevreden over de eerste resultaten. Vooral tijdens het centrifugeren op 1600 toeren is hij stiller dan de oude machine super zo'n isolatie in de machine. Wij zijn zeer tevreden met deze aankoop.

ronaldo 04-07-2014 Product paar weken in bezit

3,4
machine lekt weer contact met siemens gehad mensen dit is een maandagochtend model er staat op made in Germany ik weet niet of deze producten vandaan komen

naam1959W 03-07-2014 Product paar dagen in bezit

We hebben onze siemens nu sinds een week. Hij is ter vervanging van onze vorige siemens. Toen hadden we goede
ervaringen en nu worden ze toch nog overtroeven. De gehele machine bevalt zeer goed, geluidloos, snel en prachtig wit en schoon. Zeker aan te bevelen.

ronaldo 03-07-2014 Product paar dagen in bezit

inmiddels contact gehad met bemmel en kroon en het bleek een ander probleem er was niets met de machine aan de hand hij wast inmiddels weer top.Met dank aan de verkoper

ronaldo 02-07-2014 Product paar dagen in bezit

6,6
Machine 1 week in huis, Dag erna ligt er een plas water onder. Zeer slecht siemens, Machine kost bijna 900 euro mensen miet kopen. Dus geen beste keus siemens bedankt nu kunnen we nog niet wassen.

Sofie1970 01-07-2014 Product paar weken in bezit

Vanwege het feit dat ik toch zeker iedere dag een wasmachine draai heb ik op advies van Kusters Elektro Service deze machine aangeschaft.
Er kan veel was in een keer gewassen worden. De machine is eenvoudig in gebruik en de was komt er stralend uit!