ETNA EWM246KWIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA EWM246KWIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

M. Broks 10-03-2015
Geschreven voor: ETNA EWM246KWIT

we hebben slechts 2 jaar en 3 maanden kunnen "genieten" van onze Etna, Toen stond het ding door te branden waarbij we door snel ingrijpen erger hebben kunnen voorkomen. Wat ons betreft scoort de Etna in duurzaamheid een hele kleine 1. Daarnaast was het wasresultaat beneden peil maar dachten wij dat dit te maken had met prijs/kwaliteitverhouding. Helaas hadden we apparaat niet geregistreerd bij Etna en nu wil Etna alleen een monteur sturen als we eerst een 100 euro betalen. Je mag toch verwachten dat een wasmachine aan de redelijke eis der verwachting voldoet en dat is hier niet het geval. De service van Etna laat dus behoorlijk te wensen over en de manier van communiceren met de klantenservice is niet echt klantvriendelijk. al met al een absolute afrader!!

J. Helderman 19-08-2014
Geschreven voor: ETNA EWM246KWIT

Wasresultaat van deze machine is heel goed, witte was komt er weer witter uit en heerlijk fris. Door de makkelijke keuzeknop voor programma's is deze eenvoudig te bedienen. Eventuele korte wasjes is ook ideaal. Timer functie is erg handig. Ben erg blij met de Etna wasmachine.

Ernst K 10-08-2014
Geschreven voor: ETNA EWM246KWIT

De Etna EWM246KWIT is een prima, degelijke wasmachine. De bediening is door middel van de grote draaiknop erg eenvoudig. De machine is, in vergelijking met mijn oude wasmachine, niet heel erg stil, maar doet zijn werk prima. Het prettige is dat er een koud programma op zit. Het is wel aan te raden om bij gebruik van dit koude programma, wasmiddel te gebruiken wat geschikt is voor koude was. Ik ben ook zeer te spreken over dat deze wasmachine zeer energiezuinig is. De Etna is scherp geprijsd, maar ik zou als fabrikant standaard een waterstop meeleveren.

johanna1970 23-07-2014
Geschreven voor: ETNA EWM246KWIT

Een hele fijne wasmachine met een simpele bediening. Maakt weinig geluid bij het centrifugeren en is stabiel.
Ik heb deze machine nog niet zo lang maar ben er erg blij mee en zou deze machnine zeker aanraden.

regina55 23-07-2014
Geschreven voor: ETNA EWM246KWIT

Prima energiezuinige wasmachine, goed wasresultaat. Fijn dat het toerental van de centrifuge instelbaar is, de was komt niet zo gekreukt uit de trommel. Mooie grote deur, geen geprop met lakens en dekbedovertrekken. Handige korte wasprogrammas met lage temperaturen. Makkelijke bediening met veel extra opties. De uitgestelde start is handig als je met nachtstroom wilt wassen en er is een duidelijke gebruiksaanwijzing aanwezig.
Wat ik wel mis is een ingebouwde waterstop en de waterafvoerslang is voor iets oudere huizen te kort. Maar dat is aan te passen en daar mag je eigenlijk niet over zeuren. Ik ben blij met mijn nieuwe Etna wasmachine!

Sjoukje Edelenbos-de Groot 12-07-2014
Geschreven voor: ETNA EWM246KWIT

Sinds ik de wasmachine in gebruik heb genomen heb ik verschillende wassen gedraaid. Ik had het wasgoed expres opgespaard om direct te kunnen proberen.
Het resultaat is heel erg goed. Ik heb op 60, 40 en 15 graden gewassen. De gras en moddervlekken zijn allemaal verdwenen en ook het andere wasgoed is prima schoon. Ik heb zelfs het idee dat mijn witte was witter is dan bij de vorige wasmachine.
Fijn dat ik nu ookk koud kan wassenbdat kin niet bij de oude wasmachine. Ik ga er zeker vaker gebruik van maken voor wasgoed zonder echte vlekken. Ik ben heel tevreden.