Electrolux EWF1486GDW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux EWF1486GDW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*************@g******** 24-12-2021

Enorm duurzaam topapparaat

Geschreven voor: Electrolux EWF1486GDW

Wij hebben deze machine gekocht in 2013 als goedkope vervanger van onze dure Bosch wasmachine (1300 euro) die slechts 3 jaar mee ging. Nu in 2021 is er een afvoersensor kapot waardoor de machine telkens afslaat. Toch hadden wij gezien de prijs en het intensieve gebruik (1 tot 4 wasbeurten per dag) niet verwacht dat het apparaat 8 jaar zonder enig probleem mee zou gaan! Ziet er bovendien nog uit als nieuw! Heeft dus zijn geld dubbel en dwars opgebracht en als ik nu, 8 jaar later kijk, kan ik een wasmachine met deze specificaties niet vinden onder de 650 euro. Jammer dat deze wasmachine niet meer wordt verkocht want ik had er geen seconde over na hoeven denken.

Pluspunten

• Gaat heel lang mee
  • Probleemloze machine

Minpunten

• Maakt bij centrifugeren lawaai

Assen73 06-03-2015
Geschreven voor: Electrolux EWF1486GDW

Eerste indruk is goed. Voldoende programma's, grote trommel en een functionele bediening. Vooral de functie stomen/opfrissen is erg handig voor bv een colbert.

john10vh 08-09-2014
Geschreven voor: Electrolux EWF1486GDW

Heb deze wasautomaat nu een paar dagen in bezit en ben niet echt tevreden. Hij maakt veel lawaai ondanks de speciale motor. Ook vind ik het was niet echt schoon. Verder duurt een aantal programma's erg lang.

Officiele reactie van Electrolux 15-09-2014

Wij vinden het jammer te vernemen dat u niet tevreden bent met uw apparaat. Wij adviseren u dan ook contact op te nemen met onze servicedienst om de mogelijkheden te bespreken.

albertenrita 16-02-2014
Geschreven voor: Electrolux EWF1486GDW

Prima wasmachine die aan de verwachtingen voldoet.
Enige minpuntje:centrifugeren lawaai.
Komt dit misschien van de grote trommel.

ja02ma 27-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1486GDW

In 1 woord een super wasmachine! alles zit er op wat je wil gebruiken!!!! En schoon is je was. Zo als je dekbed kan er in. Super!!!

valerius2010 21-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1486GDW

Bijzonder handig de 14 minuten wasbeurt.
Het stomen van kleding.
Het handmatig kunnen instellen van de wasduur.
De vorige was een Brandt en ik ben er nooit over tevreden geweest. Is wel 13 jaar meegegaan.
Kortom, uitermate tevreden over deze machine!!!

ndebaar 21-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1486GDW

Hele fijne wasmaschine. Zuinig met water en stroom. Maakt weinig geluid en de wasresultaten zijn prima.

Jeroens Feedback 20-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1486GDW

Fantastische wasmachine. Onze vorige wasmachine (whirlpool) was na ongeveer 5 jaren overleden (motor/trommel), doodzonde natuurlijk. We vonden het daarom belangrijk om een goede motor te hebben in de wasmachine met ook nog eens een prima garantie (10 jaren motorgarantie bij Electrolux). De machine is ontzettend stil en zelfs bij het centrifugeren weinig lawaai! Dit waren we anders gewend en is een verademing! Enorm makkelijke instellingen-draaiknop, voelt duurzaam aan en de instellingen zijn zelfs nog naar wens aan te passen, naast de standaardinstellingen. Enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken zover is dat de machine vrij lastig te verplaatsen is (ruwe pootjes, je moet eigenlijk wel met z'n tweeën tillen ipv schuiven), maar dit zou zelfs ook weer een voordeel te noemen kunnen zijn, want de machine staat erg vast op de pootjes en daardoor ook weer zoals gezegd het weinige lawaai! Al met al een geweldig apparaat, mooi uiterlijk, prima gebruiksgemak en dito wasresultaat! Duurzaamheid nog niet te beoordelen, maar wel wat mij betreft alvast een 10 omdat er zo'n goede garantie opzit!

Basthez180 19-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1486GDW

Er zit alles op en aan! En een fijne grote trommel van 8 kg, super, vooral met veel was van kleine kinderen.

Anoniem 19-07-2013
Geschreven voor: Electrolux EWF1486GDW

Supermachine nu enkele weken in gebruik en goed wasresultaat en lkkr stil
Stoomfunctie een keer gebruikt met broek en bloes ook leuke functie
Duurzaamheid kan ik natuurlijk niet veel over zeggen na 4 weken.
Kan goed het verschil merken met vorige machine(whirlpool)
Erg goede wasmachine met veel functies oa stoomfunctie