Siemens WM14Q492NL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
72 dB

8,9

Danno 09-11-2014 Product paar weken in bezit

Good machine with high capacity drum. Only wish we'd realised that when you select some functions the washload capacity reduces and if you select EcoPerfect to make it more eco friendly, the wash cycle on 40C takes 3hrs 15 mins. Happy on the whole though

Riekie1958 13-10-2014 Product maand in bezit

Prima wasmachine en zeer gebruiksvriendelijk. Nu een maand in gebruik en bevalt prima. Makkelijk te bedienen en dit apparaat heeft een mooie vormgeving.

anita84 16-07-2014 Product paar weken in bezit

9,4
Ik geeft het gemiddelde van deze wasmachine een hoog cijfer. Er zijn veel verschillende mogelijkheden in programma's. Ik heb ze nog niet eens allemaal gebruikt. Daarom weet ik ook niet van alles het resultaat maar wat ik heb toegepast geeft een prima was resultaat. Omdat ik hem nog niet zo lang heb kan ik niet zoveel zeggen over de duurzaamheid, maar met wat ze mij hebben geïnformeerd gaat dat helemaal goed komen.
Verder wil ik er nog even aan toevoegen dat hij er mooi/modern uitziet en dat hij weinig lawaai maakt. ideaal!
Kortom, ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

M den Besten 12-07-2014 Product maand in bezit

Is een eenvoudig te bedienen apparaat, ziet er degelijk uit. Biedt voldoende mogelijkheden en is het geld meer dan waard.

Eveline85 10-07-2014 Product maand in bezit

Enorm fijn apparaat! Maakt zeer weinig geluid, ruime trommel, handige tiptoetsen met veel mogelijkheden qua soorten was en de duur van het wassen. Centrifugeert erg goed droog. Handige functie: ben je wat vergeten om erin te stoppen, zet de was op een pauze, doe het "vergeten" kledingstuk er in, en de was draait weer verder. Mooie vormgeving. Kortom: 'n top apparaat, erg blij mee!

Nely3 10-07-2014 Product paar dagen in bezit

Superblij met de aanschaf van mijn nieuwe Siemens wasautomaat.
Heerlijk grote trommel,
superzacht in gebruik!
Zuinige programma's, wel lange wastijd, maar met de timer prima in te stellen, klaar wanneer je zelf wilt.
Ziet er erg mooi uit, vooral met de grote vuldeur met zilverkleurige rand.
Bedieningspaneel wijst voor zich, alles kan, korte wasjes, zuinige was, temp per was in te stellen zo ook toerental.
Kortom ik ben erg blij met mijn aankoop!

J.Stolk 04-07-2014 Product paar dagen in bezit

Deze machine sinds een paar dagen in gebruik werkt boven verwachting,uitermate stil en een schone was.
Echt een aanrader dus

Mistral99 01-07-2014 Product maand in bezit

Een machine, die geluidloos zijn werk doet. Het wasresultaat is goed en vooral de centrifuge voldoet uitstekend.

LindaJO 29-06-2014 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen, haast geruisloos en veel mogelijkheden.Een fijne machine en bovendien met een zeer luxe uitstraling.

Jo.and.Anna 28-06-2014 Product paar weken in bezit

De wasmachine is snel en eenvoudig te gebruiken. De temperatuur instelling en wastijd zijn duidelijk aangegeven en makkelijk te veranderen. De machine heeft alle wasprogramma's nodig voor een druk gezin. De eco was functie is erg handig. Als ik geen tijdsdruk heb, dan laat ik de was wat langer draaien met tot gevolg minder energie kosten.

BruceN 28-06-2014 Product paar dagen in bezit

Sinds en aantal dagen deze wasmachine in huis. Ik ben er super blij mee! Het is een erg stille machine en heel erg makkelijk in het gebruik. Het was resultaat is goed. Enkele kledingstukken komen vrijwel droog uit de machine en het ruikt allemaal heerlijk!
Super snelle levering, aansluiting en goede service gehad bij Bemmel & Kroon. Zeker een aanrader.
Het enige minpuntje is misschien dat de handleiding wel heel erg beknopt is, maar eigenlijk wijst alles zich vanzelf en heb je de handleiding niet eens nodig.

Marjo2710 25-06-2014 Product paar dagen in bezit

Hallo,

Ik ben super blij met mijn wasmachine.
Vooral vormgeving en mogelijkheden.
Ik had verwacht dat de wasmachine iets stiller was.

Maar kortom super wasmachine!!!!,

Gerard Waalre 23-06-2014 Product paar dagen in bezit

Vanaf het begin onder de indruk van de vele mogelijkheden, de resultaten en het gebruiksgemak van deze krachtpatser. Die staat hier nog wel een paar jaartjes te draaien zonder problemen, schat ik in!

Bianca van den Elst 18-06-2014 Product paar weken in bezit

Prachtige machine, makkelijk te bedienen.
Machine geeft aan wanneer er teveel was inzit.
Ook kun je aan de machine vragen of er meer was in kan!!! Dus nooit een overbeladen trommel.
Je kunt tijdens het wasproces nog bijvullen of het programma veranderen.

2 punten ter verbetering.
De bedieningstoetsen zijn zeer gevoelig. Pas op dat je er niet tegen aankomt terwijl hij draait.
De 8 kilo belading geld maar voor 1 stand. Bij andere standen mag je er minder in laden.

rene en bianca 11-06-2014 Product paar dagen in bezit

design goed en mooi afgewerkt en ook de lade voor wasmiddel is goed alleen effe het blauwe klepje weghalen als je geen vloeibaarwasmiddel gebruikt.

maakt weinig herrie

super huisvrouw 11-06-2014 Product paar dagen in bezit

nette machine met voldoende mogelijheden. goede prijs-kwaliteit verhouding. wast goed.......................................

Deesje1973 07-06-2014 Product paar dagen in bezit

Een mooi apparaat, zeer makkelijk in de bediening. Het enige nadeel is dat er geen mogelijkheid is om de begintijd uit te stellen..jammer Siemens.

Giebelen 05-06-2014 Product paar dagen in bezit

Wij zijn heel tevreden over de mogelijkheden,en de resultaat tot nu toe.Wij zijn heel blij met onze aankoop.

simone den Dekker 29-05-2014 Product paar dagen in bezit

Geweldig zo'n 8 kilo trommel. Handig in gebruik en ook nog milieuvriendelijk. De vormgeving is mooi meegenomen. Display is gebruiksvriendelijk.

Edithuitarnhem 27-05-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze wasmachine nog maar een paar dagen in het bezit en ben er tot nu toe erg blij mee. Het wasresultaat is prima. De was komt er schoon uit. En dat de machine met 1600 toeren kan centrifugeren is een bonus. Een geluidloze machine vergeleken met mijn oude. Er zitten voldoende mogelijkheden op qua programma's. Alles is digitaal in te stellen, super handig. Het enige wat ik mis is dat er een timer op zit, zodat je zelf kunt bepalen wanneer de machine begint te draaien.