Siemens WM14Q492NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 61 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14Q492NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Danno 09-11-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Good machine with high capacity drum. Only wish we'd realised that when you select some functions the washload capacity reduces and if you select EcoPerfect to make it more eco friendly, the wash cycle on 40C takes 3hrs 15 mins. Happy on the whole though

Riekie1958 13-10-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Prima wasmachine en zeer gebruiksvriendelijk. Nu een maand in gebruik en bevalt prima. Makkelijk te bedienen en dit apparaat heeft een mooie vormgeving.

anita84 16-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Ik geeft het gemiddelde van deze wasmachine een hoog cijfer. Er zijn veel verschillende mogelijkheden in programma's. Ik heb ze nog niet eens allemaal gebruikt. Daarom weet ik ook niet van alles het resultaat maar wat ik heb toegepast geeft een prima was resultaat. Omdat ik hem nog niet zo lang heb kan ik niet zoveel zeggen over de duurzaamheid, maar met wat ze mij hebben geïnformeerd gaat dat helemaal goed komen.
Verder wil ik er nog even aan toevoegen dat hij er mooi/modern uitziet en dat hij weinig lawaai maakt. ideaal!
Kortom, ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

M den Besten 12-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Is een eenvoudig te bedienen apparaat, ziet er degelijk uit. Biedt voldoende mogelijkheden en is het geld meer dan waard.

Eveline85 10-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Enorm fijn apparaat! Maakt zeer weinig geluid, ruime trommel, handige tiptoetsen met veel mogelijkheden qua soorten was en de duur van het wassen. Centrifugeert erg goed droog. Handige functie: ben je wat vergeten om erin te stoppen, zet de was op een pauze, doe het "vergeten" kledingstuk er in, en de was draait weer verder. Mooie vormgeving. Kortom: 'n top apparaat, erg blij mee!

Nely3 10-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Superblij met de aanschaf van mijn nieuwe Siemens wasautomaat.
Heerlijk grote trommel,
superzacht in gebruik!
Zuinige programma's, wel lange wastijd, maar met de timer prima in te stellen, klaar wanneer je zelf wilt.
Ziet er erg mooi uit, vooral met de grote vuldeur met zilverkleurige rand.
Bedieningspaneel wijst voor zich, alles kan, korte wasjes, zuinige was, temp per was in te stellen zo ook toerental.
Kortom ik ben erg blij met mijn aankoop!

J.Stolk 04-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Deze machine sinds een paar dagen in gebruik werkt boven verwachting,uitermate stil en een schone was.
Echt een aanrader dus

Mistral99 01-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Een machine, die geluidloos zijn werk doet. Het wasresultaat is goed en vooral de centrifuge voldoet uitstekend.

LindaJO 29-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Makkelijk te bedienen, haast geruisloos en veel mogelijkheden.Een fijne machine en bovendien met een zeer luxe uitstraling.

Jo.and.Anna 28-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

De wasmachine is snel en eenvoudig te gebruiken. De temperatuur instelling en wastijd zijn duidelijk aangegeven en makkelijk te veranderen. De machine heeft alle wasprogramma's nodig voor een druk gezin. De eco was functie is erg handig. Als ik geen tijdsdruk heb, dan laat ik de was wat langer draaien met tot gevolg minder energie kosten.

BruceN 28-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Sinds en aantal dagen deze wasmachine in huis. Ik ben er super blij mee! Het is een erg stille machine en heel erg makkelijk in het gebruik. Het was resultaat is goed. Enkele kledingstukken komen vrijwel droog uit de machine en het ruikt allemaal heerlijk!
Super snelle levering, aansluiting en goede service gehad bij Bemmel & Kroon. Zeker een aanrader.
Het enige minpuntje is misschien dat de handleiding wel heel erg beknopt is, maar eigenlijk wijst alles zich vanzelf en heb je de handleiding niet eens nodig.

Marjo2710 25-06-2014

Hallo,

Ik ben super blij met mijn wasmachine.
Vooral vormgeving en mogelijkheden.
Ik had verwacht dat de wasmachine iets stiller was.

Maar kortom super wasmachine!!!!,

Gerard Waalre 23-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Vanaf het begin onder de indruk van de vele mogelijkheden, de resultaten en het gebruiksgemak van deze krachtpatser. Die staat hier nog wel een paar jaartjes te draaien zonder problemen, schat ik in!

Bianca van den Elst 18-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Prachtige machine, makkelijk te bedienen.
Machine geeft aan wanneer er teveel was inzit.
Ook kun je aan de machine vragen of er meer was in kan!!! Dus nooit een overbeladen trommel.
Je kunt tijdens het wasproces nog bijvullen of het programma veranderen.

2 punten ter verbetering.
De bedieningstoetsen zijn zeer gevoelig. Pas op dat je er niet tegen aankomt terwijl hij draait.
De 8 kilo belading geld maar voor 1 stand. Bij andere standen mag je er minder in laden.

rene en bianca 11-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

design goed en mooi afgewerkt en ook de lade voor wasmiddel is goed alleen effe het blauwe klepje weghalen als je geen vloeibaarwasmiddel gebruikt.

maakt weinig herrie

super huisvrouw 11-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

nette machine met voldoende mogelijheden. goede prijs-kwaliteit verhouding. wast goed.......................................

Deesje1973 07-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Een mooi apparaat, zeer makkelijk in de bediening. Het enige nadeel is dat er geen mogelijkheid is om de begintijd uit te stellen..jammer Siemens.

Giebelen 05-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Wij zijn heel tevreden over de mogelijkheden,en de resultaat tot nu toe.Wij zijn heel blij met onze aankoop.

simone den Dekker 29-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Geweldig zo'n 8 kilo trommel. Handig in gebruik en ook nog milieuvriendelijk. De vormgeving is mooi meegenomen. Display is gebruiksvriendelijk.

Edithuitarnhem 27-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Ik heb deze wasmachine nog maar een paar dagen in het bezit en ben er tot nu toe erg blij mee. Het wasresultaat is prima. De was komt er schoon uit. En dat de machine met 1600 toeren kan centrifugeren is een bonus. Een geluidloze machine vergeleken met mijn oude. Er zitten voldoende mogelijkheden op qua programma's. Alles is digitaal in te stellen, super handig. Het enige wat ik mis is dat er een timer op zit, zodat je zelf kunt bepalen wanneer de machine begint te draaien.

T.G.A. van der Poel 26-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Machine heeft de juiste kwaliteit/prijs verhouding.
Machine is zuinig en maakt weinig tot geen geluid.

Laulatje 23-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Fijne machine. Makkelijk in gebruik. Kind kan de was doen. Hij is stiller dan mijn vorige machine, miele.

Ingridgebruker 23-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Heb 'm nog maar kort, maar ben tot op heden zeer tevreden. Fijne grote trommel, mooi schone was.
Beschrijving van de wasprogramma's mag wat uitgebreider.

Fam. van Goor 20-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

Plots was onze wasmachine kapot. Het zou een dure reparatie betekenen. Na ons goed te hebben geadviseerd viel onze keuze op de Siemens wasmachine. De 10 jaar motorgarantie, integreerde lekbak en aquastop en de vele wasprogramma's gaven de doorslag. De was komt schoon en fris uit de ruime trommel. En daar gaat het uiteindelijk toch om.

van der Nolk van Gogh 13-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q492NL

We zijn zeer in ons sas met de nieuwe aankoop van onze nieuwe wasmachine van Siemens.
Goed bestuurbaar en duidelijk zichtbaar in bediening van het apparaat.
Is rustig in gebruik en komt schoon uit de machine.
Het is onze 2 de Siemens wasmachine en zijn ook zeer tevreden.