Bosch WAE28266NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAE28266NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Timus 17-02-2021

Voor mij nooit meer een Bosch

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Na 20 jaar een Miele deze Bosch gekocht (vanwege de prijs en de goede recenties). Machine een kans gegeven, maar nu na 2 jaar helemaal klaar mee. Moet hem steeds waterpas zetten omdat hij aan de wandel gaat. Programma stopt halverwege en kan alleen herstart worden door de stekker er een half uur uit te laten. Vanmorgen 90gr. was gedraaid en weer is de machine gestopt. Deur wil nu ook niet meer open. Machine is 2 jaar oud en de garantie verlopen. Ben een beetje klaar met Bosch, dan maar een (veel) duurdere Miele.

Minpunten

• Gaat aan de wandel
  • Programma's stoppen halverwege
  • Deur wil vaak niet open

An 24-10-2018

Programmaprobleem net na 2 jaar garantie

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Gekocht n.a.v. test en beoordelingen;hij deed het goed tot 14 dagen geleden (net na 2 jaar garantie) Programma liep regelmatig vast (hield er mee op)
Het vervelende was dat ik afhankelijk was van de monteur die zou komen of ik kosten zou moeten betalen. Dat vond ik een te groot risico (voorrijkosten etc)
Als het binnen de 2 jaar was geweest had ik dat risico niet gelopen volgens de Bosch-service
Vind dit erg slechte service !! Koop dan ook geen Bosch weer gezien de opstelling van hen zo kort na afloop garantieperiode.

Minpunten

• garantieafloop

tonny 11-07-2016

eenvoudig en doeltreffend

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Een makkelijk "bedieningspaneel". Temperaturen en toeren voor centrifugeren kunnen in een gekozen wasprogramma anders ingesteld worden. Goede wasresultaten, ook in kort programma!

j Van Cleef 30-06-2016

Wasautomaat bosch WAE28266NL

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Wij hebben deze automaat nu een aantal dagen in gebruik en bevalt uitstekend. Centrifuge is zo goed, dat nadrogen in de centrifuge overbodig is. Over de duurzaamheid hebben we natuurlijk nog geen mening.

Joyce 06-06-2016

Degelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Goed in gebruik, lade voor wasmiddel van stevig materiaal. Mogelijkheden zijn voldoende voor verschillende wasjes.

deborah 07-06-2016

Ik heb deze wasmachine sinds vandaag en hij maakt ontzettend veel lawaai met het centrifugeren. Het is een hoge piep die lijkt op een opstijgend vliegtuig zelfs twee kamers verder op buiten achter dubbelglas hoor je hem. De wasmachine staat stabiel, het is of de motor die of het aandrijfmechanisme dat zoveel herrie maakt. Herken jij dit of ligt het aan onze machine?

wim 21-05-2016

top aankoop

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

makkelijk te bedienen goed instuctie boek,fraai om te zien goede wasresultaten en geluidsniveau prima ten slot ons hele leven lang een bosch

deborah 08-06-2016

Wim, Je schrijft over het geluidniveau, vandaar ook mijn vraag aan jou. Ik heb deze wasmachine gisteren in gebruik genomen en als hij begint te centrifugeren dan hoor je een heel hoge piep (eigenlijk twee, zoals een opstijgend vliegtuig ook weleens heeft) zowel op 1200 als 1400. Heb jij dit ook? Ik hoor het graag.

Chris 06-04-2016

Perfecte machine

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Ik heb deze machine gekocht nadat ik een teleurstellende ervaring had met de Zanussi ZWF61403. Die Zanussi had maar één wasbeweger in de trommel waardoor bij weinig was het wasgoed op dezelfde plek bleef en niet omgegooid werd.. Deze machine heb ik na een maand verkocht op marktplaats.
--------
Deze Bosch is perfect! Alle benodigde programma's zitten erop en een snel programma 40 graden van iets meer dan een uur, een kort programma van 15 minuten. De programma's katoen en synthetica kennen de optie snel/normaal/intensief zodat je altijd het juiste programma hebt.
En deze machine heeft de normale afmetingen dus er kan eventueel een wasdroger op en heeft gelukkig 3 wasbewegers in de trommel zodat de was goed kan bewegen in de trommel.
Geluidsniveau bij wassen en centrifugeren is goed. Ze zijn er stiller, maar het stoort zeker niet.
Kortom voor het geld de perfecte machine.

Msiah 28-03-2015
Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Net binnen maar lijkt een mooie machine met niet teveel en niet te weinig opties. De vorige Bosch was na slechts 5 jaar stuk dus ik hoop dat deze het langer volhoudt.

Alet65 21-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Ik ben erg tevreden met deze moderne Bosch wasmachine WAE28266NL.
Via Kieskeurig.nl kwam ik uit op deze fijne wasmachine.
De wasmachine blinkt uit door spaarzaam water- en energieverbruik met verschillende eco wasprogramma's.
De was komt er droog uit en maakt weinig lawaai tijdens het centrifugeren. Een aanrader!
Ref.nr.1376961

razoredge 07-03-2015

geachte Alet65,
Hoe bevalt de draaiknop, is die niet wat slap en gammel?
Dit viel me op in de winkel en vraag me af of dit wel jaren meegaat.
Het leek wel een speelgoedknop, of vergis ik me?
Bevalt het apparaat nog steeds zoals in december?
Bvd voor je reactie!

Patrick67 09-04-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Onze vorige machine hield er mee op. Wij kozen voor gemak, bestelden online (Ben toch niet gek?) en kozen om voor 15 euro extra de machine op zijn plek te laten zetten en de oude mee te nemen; geweldige service!! Wasmachine is een prima apparaat voor zijn prijs. Was komt er bijna droog uit. Consumentenbond schrijft dat hij langzaam is: kennelijk heeft de reviewer de handleiding niet goed gelezen: de machine bekijkt zelf hoe hij het zuinigst met water en stroom om kan gaan en daardoor kiest ie er wel eens voor om er wat langer over te doen. Prima denkend apparaat: wij gaan voor schoon, bijna droog maar anno 2014 ook voor ZUINIG. Dus.... Geweldig apparaat - prima afleverservice (ze zijn inderdaad echt niet gek!) Aanrader!!

razoredge 07-03-2015

Geachte Patrick, ook aan jou de vraag:
Hoe bevalt de draaiknop, is die niet wat slap en gammel?
Dit viel me op in de winkel en vraag me af of dit wel jaren meegaat.
Het leek wel een speelgoedknop, of vergis ik me?
Bevalt het apparaat nog steeds ?
Bvd voor je reactie!

Tinq 19-09-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

De oude Bosch wasmachine was na 10 jaar en een zomer sukkelen, gewoon op. Omdat deze verder goed was bevallen bleef ik bij mijn zoektocht voor de nieuwe toch weer kijken naar een Bosch. De keuze viel op deze door de prijs en het gebruik van water en elektra in vergelijking met andere modellen. Dus eigenlijk zonder in het echt gezien te hebben gekocht bij een webwinkel. Dat ging soepeltjes. De volgende ochtend werd de machine al geleverd en boven neer gezet. De oude werd keurig meegenomen. Nu al diverse wassen gedraaid. Als ik nu een programma kies dan staat er in het scherm hoe lang het programma gaat duren. Als ik er dan 1 gekozen heb dan kan je heel eenvoudig de toeren en de temp. aanpassen en evt de starttijd uitstellen. Als ik dan op start heb gedrukt dan zie ik in het scherm nog de overgebleven tijd staan hoe lang het programma nog zou duren. Handig (had ik niet op de vorige) Was resultaat en hoe droog het is door het centrifugeren is ook naar mijn zin. Ik ben tevreden.

bartvaane 20-09-2013

Klinkt goed allemaal. Waar heb je die gekocht die hem kennelijk ook boven afleveren?