Bosch WAE28266NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
6 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAE28266NL op Kieskeurig.nl.

Chris 06-04-2016

Perfecte machine

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Ik heb deze machine gekocht nadat ik een teleurstellende ervaring had met de Zanussi ZWF61403. Die Zanussi had maar één wasbeweger in de trommel waardoor bij weinig was het wasgoed op dezelfde plek bleef en niet omgegooid werd.. Deze machine heb ik na een maand verkocht op marktplaats.
--------
Deze Bosch is perfect! Alle benodigde programma's zitten erop en een snel programma 40 graden van iets meer dan een uur, een kort programma van 15 minuten. De programma's katoen en synthetica kennen de optie snel/normaal/intensief zodat je altijd het juiste programma hebt.
En deze machine heeft de normale afmetingen dus er kan eventueel een wasdroger op en heeft gelukkig 3 wasbewegers in de trommel zodat de was goed kan bewegen in de trommel.
Geluidsniveau bij wassen en centrifugeren is goed. Ze zijn er stiller, maar het stoort zeker niet.
Kortom voor het geld de perfecte machine.

tonny 11-07-2016

eenvoudig en doeltreffend

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Een makkelijk "bedieningspaneel". Temperaturen en toeren voor centrifugeren kunnen in een gekozen wasprogramma anders ingesteld worden. Goede wasresultaten, ook in kort programma!

Alet65 21-12-2014

Ik ben erg tevreden met deze moderne Bosch wasmachine WAE28266NL.
Via Kieskeurig.nl kwam ik uit op deze fijne wasmachine.
De wasmachine blinkt uit door spaarzaam water- en energieverbruik met verschillende eco wasprogramma's.
De was komt er droog uit en maakt weinig lawaai tijdens het centrifugeren. Een aanrader!
Ref.nr.1376961

razoredge 07-03-2015

geachte Alet65,
Hoe bevalt de draaiknop, is die niet wat slap en gammel?
Dit viel me op in de winkel en vraag me af of dit wel jaren meegaat.
Het leek wel een speelgoedknop, of vergis ik me?
Bevalt het apparaat nog steeds zoals in december?
Bvd voor je reactie!

wim 21-05-2016

top aankoop

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

makkelijk te bedienen goed instuctie boek,fraai om te zien goede wasresultaten en geluidsniveau prima ten slot ons hele leven lang een bosch

deborah 08-06-2016

Wim, Je schrijft over het geluidniveau, vandaar ook mijn vraag aan jou. Ik heb deze wasmachine gisteren in gebruik genomen en als hij begint te centrifugeren dan hoor je een heel hoge piep (eigenlijk twee, zoals een opstijgend vliegtuig ook weleens heeft) zowel op 1200 als 1400. Heb jij dit ook? Ik hoor het graag.

An 24-10-2018

Programmaprobleem net na 2 jaar garantie

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Gekocht n.a.v. test en beoordelingen;hij deed het goed tot 14 dagen geleden (net na 2 jaar garantie) Programma liep regelmatig vast (hield er mee op)
Het vervelende was dat ik afhankelijk was van de monteur die zou komen of ik kosten zou moeten betalen. Dat vond ik een te groot risico (voorrijkosten etc)
Als het binnen de 2 jaar was geweest had ik dat risico niet gelopen volgens de Bosch-service
Vind dit erg slechte service !! Koop dan ook geen Bosch weer gezien de opstelling van hen zo kort na afloop garantieperiode.

Minpunten

• garantieafloop

Zuzana 11-09-2017

Kwetsbaar bovenklep bij het vervoer?

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Deze wasmachine heb ik via Consumentenbond zorgvuldig geselecteerd op onze wensen (kleiner - tot 6 kg wasgoed en vooral omdat deze in één keer goed zal moeten spoelen). Kon alleen om te beginnen twee keer vanwege een gebroken bovenklep niet worden afgeleverd. Hopelijk gaat het derde apparaat (net geinstalleerd en geregistreerd) nu goed zijn werk doen!

Youriy 07-08-2017

E03 foutmelding

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Apparaat was blijkbaar ten onrechte door de laatste keuring gekomen.
Gaf een E03 foutmelding, terwijl het deurtje goed gesloten was.
Volgende dag een ander exemplaar gekregen. Ik zal over een tijdje hierover ook een beoordeling plaatsen.

Maapie 10-11-2016

Supersnel, superstil en superschoon

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Na enkele weken van veel wasjes draaien toont deze machine zijn kracht. Ook in korte programma's wordt alles prima schoon en goed gecentrifugeerd.
Geen schade aan fijne was te bespeuren en lekker stil; een echte aanrader!

weiron 29-09-2016

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Recent was een nieuwe wasmachine nodig en hebben we deze Bosch aangeschaft. Prima handleiding en wat belangrijkst is, prima was resultaat.
Bovendien maakt hij zeer weinig geluid, zelfs met centrifugeren.

hans 02-09-2016

prima machine!!

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Voldoet aan de verwachting. is beslist zuinig in elektriciteitsgebruik ( zelf gemeten )
lekker stil en genoeg programma,s en makkelijk te bedienen. Een kind kan de was doen!

Pedra 22-08-2016

Prettig stil!!

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Ik heb hem net, maar prima machine is mijn eerste indruk!
Een stille machine, daarom zou ik een eind geluid wensen.

Henri Vliegen 24-07-2016

zeer goed

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Gebruiksaanwijzing in de eerste instantie niet duidelijk en niet compleet, als je het eenmaal weet dat lukt het wel.
Deur wasmachine sluit net andersom ten opzicht van andere wasmachines.

Cynthiavannie 14-07-2016

Geruisloos en snel

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Apparaat is gemakkelijk in gebruik. Erg handig is de uitgestelde starttijd en het korte programma voor licht vervuilde was zodat je was al na een uurtje klaar is. Ook prettig om vooraf en tussendoor te kunnen zien hoelang een wasprogramma (nog) duurt.

Namibie5 09-07-2016

fijne extra's

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Zeer positieven jarenlange ervaring met Bosch (was) machines . De nieuwe machine heeft weer veel extra;s, met name de korte programma's zijn erg fijn.

Ormani 08-07-2016

Geweldig!!

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Het werkt prima , wast heel goed, ik gebruik al jaren BoSCH en ik ben er al jaren tevreden mee... BOSCH You are the best!

Francien 02-07-2016

Goede machine voor prima prijs

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Was komt er erg droog uit door hoge centrifugeer snelheid. Neemt niet teveel plaats in en fijne wasprogramma's, gemakkelijk te bedienen

j Van Cleef 30-06-2016

Wasautomaat bosch WAE28266NL

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Wij hebben deze automaat nu een aantal dagen in gebruik en bevalt uitstekend. Centrifuge is zo goed, dat nadrogen in de centrifuge overbodig is. Over de duurzaamheid hebben we natuurlijk nog geen mening.

mw Zusenzo 28-06-2016

Goede waar voor weinig geld.

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Machine die zuinig en goed schoon wast. Centrifuge erg goed maar trilt dan wel enorm.
Was-capaciteit ruim voldoende voor 1- en 2-persoons huishouden.

Erika 26-06-2016

Voldoet aan onze verwachtingen.

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Onze wasmachine van een ander merk ging slechts drie jaar mee.
Bosch heeft een betere reputatie, dus
wij hopen op een langere levensduur.

sdaldal 09-06-2016

superr !!!

Geschreven voor: Bosch WAE28266NL

Het is een zeer fijne stille machine. Heeft zeer veel programma's. Doet zijn werk geweldig en dat voor zo'n prijs. Zeker een aanrader !!!!