Indesit XWE 71683X WSSS NL - Reviews

A
Geluidsniveau centrifugeren
85 dB

Ymkje50 16-11-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie wasmachine met grote deur, makkelijk in gebruik, veel mogelijkheden prima zelf aan te sluiten. Ben er blij mee

EvD1957 13-11-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie maschine die een goed droog resultaat heeft na centrifuge.
Hier heb je waar voor je geld, gezien het aankoop bedrag.

Gerda1966 09-11-2014 Product paar dagen in bezit

Een mooie machine die heel stil is in gebruik.De was komt er goed gecentrifugeerd uit.Eenvoudig te bedienen.Wij zijn er blij mee

JdeRooij 08-11-2014 Product paar dagen in bezit

Als je van een oude wasmachine van 15 jaar oud komt, dan is deze XWE 71683X WSSS NL een verademing! Hij is simpel te bedienen, heeft een lekkere grote trommel en grote opening en het wasresultaat is goed. Maar wat ons met name opvalt is hoe stil hij is. De oude machine was voor ons goed te horen, maar deze machine is echt muisstil. Wij zijn er erg blij mee, top apparaat!

Monique Horbach 05-11-2014 Product paar dagen in bezit

Gisteren gekregen en vandaag al 3 machines gedraaid.
Geruisloos, Schoon was resultaat en grote vulopening.
Veel mogelijkheden maar nog niet allemaal uitgeprobeerd.
Was kwam schoon en zacht en fijn uit de machine.
Tot nog toe zeer tevreden.

Shavin 03-11-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi,compact apparaat. Wast prima,erg makkelijk in gebruik.
Prima apparaat,voor een prima prijs!
Heb m zelf sinds een aantal dagen in gebruik.
Is makkelijk te bedienen, zelfs voor de non-techneuten.
Ziet er ook mooi uit. Het oog wil ntuurlijk ook wat !

PiPoZoZo 28-10-2014 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine met volop mogelijkheden zeer geschikt voor het merendeel van onze wassen. Ideaal laag energieverbruik in combinatie met heel schoon wassen en heel droog centrifugeren. Ik heb ook voor deze machine gekozen vanwege de nieuwe koolborstel-loze motor.

happy shooter 23-10-2014 Product paar dagen in bezit

Onze acht jaar oude AEG ging kapot (versleten trommellager = veel werk = geen zin :-)). Ik dacht laat ik eens een goedkoop niet duits merk proberen. Wat mij aansprak is de grote deur opening, 1600 toeren, borstelloze motor en snel toets. De was komt er een stuk droger uit dan de AEG (die was 1400 toeren). Over duurzaamheid kan ik natuurlijk niets zeggen, ziet er wel wat goedkoper uit (minder degelijk) dan de AEG's die ik tot nog toe heb gehad maar die waren wel een stuk duurder). Het enige minpuntje is dat het wasmiddel bakje er zeer makkelijk uit komt en niet zo degelijk overkomt. Ook jammer dat er geen aqua stop voorzieningen op zitten maar daar betaal je dan ook naar. Ik gebruik die van de oude machine wel. Voor de rest niets dan lof voor deze Indesit, ook voor EP: Witgoedhuis, op zolder aangesloten en zelfs in de lekbak gezet en natuurlijk de oude mee.

MvdPoel64 18-10-2014 Product paar dagen in bezit

Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Makkelijk aan te sluiten en snel aan de was beginnen.
Fijne programma's voor de buitensport spullen.
Geheel tevreden.

Jungel 16-10-2014 Product paar dagen in bezit

Hiervoor ook een indesit gehad, deze heeft het helaas na 10 jaar begeven.
Na verschillende reviews te hebben gelezen deze machine gekocht en inderdaad een
geweldig apparaat.
Staat op zolder, motor geruisloos.
Aansluiten zo gebeurd.
Kortom perfecte machine.

robborrob 07-10-2014 Product paar dagen in bezit

Het is even puzzelen om te weten welk wasprogramma je moet kiezen. De deur zit laag, zodat hij helaas niet over de wasmand heen kan draaien (dat kon bij mijn vorige wasmachine wel). Ik heb de machine gekozen vanwege de A+++ status en de prijs.

flyingangel78 14-09-2014 Product paar weken in bezit

een energie zuinige wasmachine, voor een goede prijs. makkelijke programma's en push en go is zeker heel erg handig. centrifugeert heel rustig en goed droog.

johnnie2014 13-09-2014 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine met volop mogelijkheden om o.a. snel een programma te starten dat geschikt is voor het merendeel van onze wassen. Ideaal laag energieverbruik in combinatie met heel schoon wassen en heel droog centrifugeren. Ik heb ook voor deze machine gekozen vanwege de nieuwe koolborstel-loze motor. Al bij al: Tevreden.

Kan 03-09-2014 Product paar dagen in bezit

Wij zijn een gezin van vier(2 volwassen en 2 kinderen),
Ik heb bewust voor deze wasmachine gekozen ivm de aantal kilo's en natuurlijk de prijs. Echt ideaal voor een gezin met kinderen. Het programmamenu is erg uitgebreid.
Er is een speciaal wasprogramma voor sportschoenen en dekbedden. En de Push & Wash functie erg handig!

danita2014 19-02-2014 Product paar weken in bezit

Echt een geweldige wasmachine,met veel mogelijkheden en zeet zuinig alles bij elkaar een dikke 9 blij blij