Indesit XWE 81483X WSSS EU - Reviews

tile-Geluidsniveau
81 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 161 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Pascal 28-03-2016

Wasmachine

Onze nieuwe wasmachine voldoet volledig aan de wensen die wij hebben van een wasmachine. Hij is stil, heeft een mooi ruime inhoud van maximaal 8Kg en met de Eco-standen kunnen we niet alleen zorgen voor een schone was , maar ook bijdragen aan een minder vervuilt milieu

Umit 06-03-2016

Super Mooie Wasmachine een mooie design, raad het voor iedereen aan, men laast was machine van men ouders waren Indesit, en ging 20 jaar mee,Mvg.Umit.

roxsana mohanpersad 25-06-2015

9,6
Ik onderzocht en kocht deze machine. Ik ben erg blij met de eenvoudige en gemakkelijk gebruik. adviseer ik deze machine voor iedereen.

Svetlana Mustenko 16-06-2015

Heb deze wasmachine nu iets meer dan een paar weken in gebruik en ben er zeer tevreden over. Het wasresultaat is uiteraard het belangrijkst en deze wasmachine wast prima schoon. Ook op lagere standen is de was goed schoon. Om te beginnen was de machine snel geinstalleerd, na een kort testprogramma is die klaar voor gebruik. Op het bedieningspaneel zitten een groot aantal opties om de was te beinvloeden. Er zitten zo'n 10 tot 14 verschillende programma's op en bij de meeste programma's kan je vervolgens nog aanpassen op hoeveel graden het programma draait en hoe snel de centrifuge moet draaien. De bediening gaat gemakkelijk en een display geeft duidelijk weer hoe lang een bepaald programma gaat duren. Daarnaast biedt het apparaat ook de optie om de starttijd uit te stellen. Wanneer je deze wasmachine in een goed (bad)kamer zet heb je er eigenlijk geen last van. Soms staat de machine 'snachts aan en slapen is dan geen probleem, dat geeft een idee van de geluidsproductie. Wanneer je de machine op 1400 toeren laat centrifugeren is de was verassend droog.

RonnieN 07-06-2015

wasresultaat: was goed schoon, goed droog na centrifuge
mogelijkheden: goed, maar niet mogelijk om enkele kledingstukken enkel op hoog toerental te centrifugeren.

FT2603 22-04-2016

Indesit xwe81683xwss

Hele mooie machine. Veelzijdig in gebruik door de ruime inhoud en vele instellingen. Gemakkelijk in het gebruik. Prima machine!

Blagoja Damnjanovic 15-04-2016

Review Indesit

Prijs: Op basis van prijs kunnen maar weinig fabrikanten tippen aan dit merk, daarnaast van familielid die in witgoed doet begrepen dat dit merk niet negatief opvalt qua reparatie frequentie.

Energieverbruik: Het opgegeven energieverbruik per normale wasbeurt lijkt met plugwise gemeten overeen te komen.
Wasresultaat: kleren die na klussen gewassen worden komen er netjes schoon weer uit, ik voetbal niet, dus over grasvlekken is weinig te zeggen.

Droogresultaat: Prima. Op een normale dag zijn klaren op het rekje na 3/4 dag droog.

Minpunten
Geluid: Hoewel niet direct negatief en zeker minder dan vorige wasmachine, is toch de geluidsdruk wat hoger dan gehoopt. Het is niet schokkend hoog, maar het centrifugeren en soms ook draaien van de trommel hoor je duidelijk.

JACO 12-04-2016

Indesit XWE 81683X

7,6
Fijne stille wasmachien wast schoon en dit is onze 2e indesit..en zoals gezegd ...alles wat je ziet in de Indesit..

Michel 31-03-2016

Goede machine maar lastige programmering

De machine is goed, wast grondig maar de menu keuze is niet heel erg voor de hand liggend. Wij hebben de gebruiksaanwijzing er naast liggen.

hans nijland 19-03-2016

wasmachine

het is een prachtige machine met een grote inhoud en dan nog 10 jaar garantie dat moet een plezierige wasdag geven en hopen dan ook dat hij het zo goed blijft doen

Stefanlippy 15-07-2015

6,6
We hebben deze wasmachine nu een maand. De standen zijn duidelijk, en we hebben tot nu toe perfect resultaat uit de was. De machine is niet heel groot, wat prettig is voor starters, die toch vaak beperkte ruimte hebben.

Janpie 2345 12-07-2015

Goed wasmachine is stil was goed zeer energie zuinig ' belangrijke punten heeft ook balans herkenning'
Alleen schudt hij wel van rustig naar centrifuge ' voor de rest een peima machine ' we hebben ook een droger van indesit van de serie idce ' verbruikt ook weinig energie en di hebben we nu ook een aantalnjaren kan indesit echt aanbevelen ' volgende was apparaten worden weeer van indesit aanschafprijs is relatief laag ten opzicte van de andere merken '

DeniseM 06-07-2015

Nu zo'n 10 wassen gedraaid, diverse programma's uitgeprobeerd en tot nu toe zeer tevreden over het resultaat! Hij wast bijna geruisloos, ideaal, omdat hij boven staat en ik ook wel eens 's avonds wil wassen.

Michelle 11-04-2017

weet uw toevallig hoe je de tijdsduur doet v eranderen het boekje geeft hele andere tijdsduur aan dan de wasmacchine aangeeft

Nine1414 06-07-2015

Prima wasmachine met grote vulopening die makkelijk te bedienen is. Start met een soort knal, en wast dan vrij stil. Een aanrader voor een mooie prijs!

Roni12345 05-07-2015

Fijne wasmachine.
Stil. Snelle energie zuinige sneltoets die in 50 minuten klaar is voor niet al te vuile was.
Kan lekker veel in en ziet er echt mooi uit.
Komt er al erg droog uit. Na een nachtje ophangen is de was droog.
Wasmachine heeft veel mogelijkheden. In het begin is het programma boekje wel handig om er bij te hebben.

Vedat 01-07-2015

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Energie zuinig
Uitgestelde start mogenlijk, ook voor korte licht vervuilde was uitgestelde start

Joop1973 30-06-2015

Lekker stil. Gewoon voor het slapen aanzetten en niet wakker worden van de herrie. De bediening wijst zichzelf. Zo handig!!

Ciara 30-06-2015

top product voor zijn prijsklasse! Bediening is gemakkelijk ,een kind kan de was doen. Vormgeving heeft stijl, die je alleen bij duurdere wasmachines aantreft.

a.ramdhani 29-06-2015

een heel makkelijk te bedienen machine.met zoveel mogelijkheden,en nog zuinig ook.een grote opening,heel stil,en wast heel anders,als de vorige.topppppp ding.

Natascha Liesker 28-06-2015

Lekker grote was trommel waar 8 kilo in kan veel verschillende wasprogrammas, maakt zeer weinig geluid