Indesit XWE 81483X WSSS EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 162 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit XWE 81483X WSSS EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Silvia 01-03-2020

Indesit XWE 81483X WSSS EU

Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Nog geen 3 jaar oud en dan al de lagers af, wat niet te repareren is wegens gesloten trommel.
Na aankoop kan je je wasmachine registreren.
Maar na iets meer dan 2jaar kan je niet meer inloggen op indesit.com/register.
Heb contact gehad maar daar is niet bekend. Wel heel raar.

Pluspunten

• Zie beoordelingen

Minpunten

• Nog geen 3 jaar oud dan al de lagers af

FT2603 22-04-2016

Indesit xwe81683xwss

Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Hele mooie machine. Veelzijdig in gebruik door de ruime inhoud en vele instellingen. Gemakkelijk in het gebruik. Prima machine!

Blagoja Damnjanovic 15-04-2016

Review Indesit

Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Prijs: Op basis van prijs kunnen maar weinig fabrikanten tippen aan dit merk, daarnaast van familielid die in witgoed doet begrepen dat dit merk niet negatief opvalt qua reparatie frequentie.

Energieverbruik: Het opgegeven energieverbruik per normale wasbeurt lijkt met plugwise gemeten overeen te komen.
Wasresultaat: kleren die na klussen gewassen worden komen er netjes schoon weer uit, ik voetbal niet, dus over grasvlekken is weinig te zeggen.

Droogresultaat: Prima. Op een normale dag zijn klaren op het rekje na 3/4 dag droog.

Minpunten
Geluid: Hoewel niet direct negatief en zeker minder dan vorige wasmachine, is toch de geluidsdruk wat hoger dan gehoopt. Het is niet schokkend hoog, maar het centrifugeren en soms ook draaien van de trommel hoor je duidelijk.

JACO 12-04-2016

Indesit XWE 81683X

Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Fijne stille wasmachien wast schoon en dit is onze 2e indesit..en zoals gezegd ...alles wat je ziet in de Indesit..

Michel 31-03-2016

Goede machine maar lastige programmering

Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

De machine is goed, wast grondig maar de menu keuze is niet heel erg voor de hand liggend. Wij hebben de gebruiksaanwijzing er naast liggen.

Pascal 28-03-2016

Wasmachine

Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Onze nieuwe wasmachine voldoet volledig aan de wensen die wij hebben van een wasmachine. Hij is stil, heeft een mooi ruime inhoud van maximaal 8Kg en met de Eco-standen kunnen we niet alleen zorgen voor een schone was , maar ook bijdragen aan een minder vervuilt milieu

hans nijland 19-03-2016

wasmachine

Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

het is een prachtige machine met een grote inhoud en dan nog 10 jaar garantie dat moet een plezierige wasdag geven en hopen dan ook dat hij het zo goed blijft doen

Umit 06-03-2016
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Super Mooie Wasmachine een mooie design, raad het voor iedereen aan, men laast was machine van men ouders waren Indesit, en ging 20 jaar mee,Mvg.Umit.

Stefanlippy 15-07-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

We hebben deze wasmachine nu een maand. De standen zijn duidelijk, en we hebben tot nu toe perfect resultaat uit de was. De machine is niet heel groot, wat prettig is voor starters, die toch vaak beperkte ruimte hebben.

Janpie 2345 12-07-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Goed wasmachine is stil was goed zeer energie zuinig ' belangrijke punten heeft ook balans herkenning'
Alleen schudt hij wel van rustig naar centrifuge ' voor de rest een peima machine ' we hebben ook een droger van indesit van de serie idce ' verbruikt ook weinig energie en di hebben we nu ook een aantalnjaren kan indesit echt aanbevelen ' volgende was apparaten worden weeer van indesit aanschafprijs is relatief laag ten opzicte van de andere merken '

DeniseM 06-07-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Nu zo'n 10 wassen gedraaid, diverse programma's uitgeprobeerd en tot nu toe zeer tevreden over het resultaat! Hij wast bijna geruisloos, ideaal, omdat hij boven staat en ik ook wel eens 's avonds wil wassen.

Michelle 11-04-2017

weet uw toevallig hoe je de tijdsduur doet v eranderen het boekje geeft hele andere tijdsduur aan dan de wasmacchine aangeeft

Nine1414 06-07-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Prima wasmachine met grote vulopening die makkelijk te bedienen is. Start met een soort knal, en wast dan vrij stil. Een aanrader voor een mooie prijs!

Roni12345 05-07-2015

Fijne wasmachine.
Stil. Snelle energie zuinige sneltoets die in 50 minuten klaar is voor niet al te vuile was.
Kan lekker veel in en ziet er echt mooi uit.
Komt er al erg droog uit. Na een nachtje ophangen is de was droog.
Wasmachine heeft veel mogelijkheden. In het begin is het programma boekje wel handig om er bij te hebben.

Vedat 01-07-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Energie zuinig
Uitgestelde start mogenlijk, ook voor korte licht vervuilde was uitgestelde start

Joop1973 30-06-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Lekker stil. Gewoon voor het slapen aanzetten en niet wakker worden van de herrie. De bediening wijst zichzelf. Zo handig!!

Ciara 30-06-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

top product voor zijn prijsklasse! Bediening is gemakkelijk ,een kind kan de was doen. Vormgeving heeft stijl, die je alleen bij duurdere wasmachines aantreft.

a.ramdhani 29-06-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

een heel makkelijk te bedienen machine.met zoveel mogelijkheden,en nog zuinig ook.een grote opening,heel stil,en wast heel anders,als de vorige.topppppp ding.

Natascha Liesker 28-06-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Lekker grote was trommel waar 8 kilo in kan veel verschillende wasprogrammas, maakt zeer weinig geluid

Mp1964 26-06-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Zeer fijne wasmachiene ook makkelijk in gebruik en ook handig voor kinderen want als die eenmaal aan is dat je de progamas ook niet kan veranderen

Ginus66 26-06-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Mooie machine, stil en genoeg was mogelijkheden, paar wasjes gedraaid en wasresultaat is prima kleding blijft mooi door de ruime trommel mits deze niet wordt volgepropt.Kortom zeer tevreden tot nu toe over mijn aankoop maar heb deze net 1 dag hopelijk blijft dit zo.

roxsana mohanpersad 25-06-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Ik onderzocht en kocht deze machine. Ik ben erg blij met de eenvoudige en gemakkelijk gebruik. adviseer ik deze machine voor iedereen.

Lm van der linden 23-06-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Het is een mooi uitziende en makkelijke machine Nijmegen was goed mijn vorige was ook een Indesit en heb altijd goed gewassen daarom heb ik weer een Indesit gekocht

dunos 23-06-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Goede machine makkelijke bediening, niet moeiljk met programma's en nog stil ook. Kind kan de was doen!

Ramon1234 20-06-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

We hebben hem net een paar dagen, maar de wasmachine is erg stil en doet het goed. De was is schoon en lekker droog.

Freerk1973 20-06-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81483X WSSS EU

Machine ziet er goed uit en is makkelijk in gebruik.

Voor deze prijs een prima machine.

Wassen is weer plezier dankzij deze machine