Samsung WW80T734ABH QuickDrive

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80T734ABH QuickDrive op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

w******@g******** 27-02-2022

ok.

doet wat het moet doen.................................................................................

s**********@h******** 21-02-2022

Super machine, makkelijk in gebruik en komt er schoon en droog uit.
Zeker een aanrader

m***********@k********* 19-02-2022

Samsung Wasmachine

Prima product. Lekker stil en in combinatie met de App werkt het fantastisch

Alex Roozeboom 19-02-2022

Bevalt erg goed, zeker een aanrader.

Wij hebben deze wasmachine als set gekocht.
Onze wasmachine en droger waren beide aan vervanging toe. Ook qua energieverbruik liepen we achter met de oude machines.
De keuze viel qua wasmachine op deze Samsung.
De machine werkt naar behoren, maakt niet veel lawaai, doet zijn werk perfect en heeft een ruime keuze keuze aan wasprogramma's. Wanneer de wasmachine klaar is, speelt deze een muziekje af om te laten weten dat deze gereed is.
Tevens kun je een app installeren waarop je de melding kan ontvangen wanneer de machine gereed is.
De Wasmachine ziet er qua uiterlijk gelikt uit, dus wanneer deze in het zicht staat, het een aangenaam gezicht is.

Wij zijn zeer tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Zuinig
  • Looks good