Samsung WW90T986ASE

• Test panel 8.4 feb 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T986ASE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

c**********@h********** 09-05-2024
Geschreven voor: Samsung WW90T986ASE

Deze wasmachine gekocht in november ‘22. In september ‘23 was het doseersysteem stuk(doseerdopjes eraf). Monteur geweest, nieuwe doseerlade erin. 4 maanden later begint de machine veel lawaai te maken. Ook waren de doojes van het doseersysteem er weer af. Contact krijgen met Samsung was moeilijk, uiteindelijk na 5 weken een monteur. Machine kon niet gerepareerd worden. Om mijn geld terug te krijgen(ik was inmiddels klaar met Samsung en deze machine), moest ik contact met de verkoper opnemen. Uiteindelijk heeft het ook weer 5 weken en 20 mails verder geduurd voordat de machine was opgehaald en ik mijn geld terug kreeg.

m******************@g******** 26-02-2022
Geschreven voor: Samsung WW90T986ASE

Het is een goed product wat ruim aan de verwachtingen voldoet. ook de service inde winkel en van de bezorgers was uitstekend.