Samsung WW90T684ALE - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T684ALE op Kieskeurig.nl.

EUSJE 22-11-2020

Wat een top apparaat

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Een geweldige wasmachine, nu 3 dagen in gebruik.
Zeer stil tov oud wasmachine, zeer veel functies maar heel makkelijk te bedienen.

SULTAN 16-11-2020

Top Merk

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Mijn Samsung wasmachine was net te klein voor ons gezin nu hebben wij nog een Samsung wasmachine genomen. Was heel goed duidelijke programmas. Voor zo een prijs veel opties. Wat wil je nog meer

cobi 48 16-11-2020

wast geweldig, gemakkelijke bediening.

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Er zit een groot wasmiddel, vak in de wasmachine. Dus niet steeds wasmiddel of wasverzachter toevoegen. Dat vind ik handig. Extra was kan worden toegevoegd tijdens het wassen.

Anoniem 15-11-2020

geluidloze, veelvuldige en handige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

de geluidloze wasmachine heeft een mooie uitstraling. Veel handige wasprogramma’s, voor elke soort was is een compacte programma. de wasmachine wast zich zelf, dus geen vreemde geur in je was na langdurige gebruik. Ook de wasmachine heeft een automatische dosering waarbij de wasmachine zichzelf de gepast hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter geeft. Na lange zoektocht ben ik zeer blij met mn keuze.

Werner74 15-11-2020

Stille machine, veel programma's, app bediening

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Mijn tweede samsung addwash, deze weer wat moderner door andere programma's, instelling menu, automatische dosering en bediening via app.

C Leenders 14-11-2020

Prima Product

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Machine is zeer gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te gebruiken, ook met smartthings te gebruiken voor de keuze van het juiste wasprogramma.

Anoniem 29-10-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Omdat onze oude samsung wasmachine stuk ging hebben we een nieuwe samsung gekocht omdat die oude zo goed bevallen was! Top machine!

FFleury 21-10-2020

Uiteraard weer een goed product van Samsung!

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Deze Samsung wasmachine is wat je van Samsung verwachten mag. Veel opties, kinderlijk eenvoudig in bediening en fraai ogend. Weinig "herrie" zowel tijdens het wassen als tijden het centrifugeren. Dit was voor ons de reden om voor Samsung te gaan

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Nuttige en veel functies
  • Eenvoudige bediening
  • Weinig herrie

Minpunten

• Nog een minpunten kunnen ontdekken.

FFleury 15-10-2020

Prachtige machine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Na wat gedoe via bestelling en levering via BCC uiteindelijk deze wasmachine kunnen laten installeren. Na het spoelprogramma direct in gebruik genomen. Helemaal goed. Logisch: Samsung levert op allerlei gebied geweldige producten!