Samsung WW90T684ALE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T684ALE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

K*****************@g******** 02-12-2022

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Mooi energie zuinig wasmachine...
Heeft veel functies erop zitten wat heel handig is.
Kan veel was in en een fatsoenlijk dekbed!
Ben blij met deze mooie wasmachine..een aanrader!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Veel was functies
  • Addwash deurtje handig
  • Past veel in

f******@g******** 08-03-2022

Aanrader

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Uitstekende wasmachine. Gemakkelijk in gebruik en bediening.
Mooie actie van Samsung.

f********@l****** 01-03-2022
Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

heel tevreden over de wasmachine, ik heb hem sinds 2 weken thuis, korte en snelle wasprogramma´́s.

Abdullahiknouz@hotmail.com 20-02-2022

Extreme en radicale wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Deze wasmachine is op elke front extreem en radicaal goed in. Naast dat die de was heel goed verzorgd, maakt hij bijna geluid ter vergelijking met de vorige wasmachine die ook Samsung was. Wegens de wifi technologie kun je via je smartphone je was goed op temperatuur, programma's, spoelingen, centrifugeren en economisch instellen. Ik heb nog de geluk gehad dat ik de wasmachine via wehkamp voor 599 euro heb gekocht en nu na 2 dagen is verhoogd naar 750 euro.

Pluspunten

• Zuinig
  • geavanceerd
  • Add Wash
  • WIFI

t********@l****** 16-02-2022

prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Prima wasmachine met handige extra functies zoals automatisch doseren en was toevoegen terwijl de machine bezig is. Wast tot nu toe goed schoon, spoelt goed, is stil. Zelfs bij het centrifugeren. We hebben hem nog niet zo lang maar zijn tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• add wash
  • autodose
  • stil
  • zuinig

Minpunten

• deurtje gaat niet ver open

w**********@g******** 16-02-2022

Een aanrader.

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Een nieuwe wasmachine nodig die energie zuinig is en niet te duur isl
Oude wasmachine Miele gebruikte veel water en niet zuinig in gebruik.

Pluspunten

• zuinig in gebruik
  • weinig geluid

r*******@z************ 15-02-2022
Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Net nieuw maar werkt goed de was is schoon.
Duidelijk hoe machine werkt.
Geluidsvriendelijk niet te veel lawaai.

Jitze 29-03-2021

Milieuvriendelijk en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

We zijn vooral erg blij dat we een modernere en milieuvriendelijke wasmachine hebben dan de vorige en het is helemaal geweldig dat hij ook met de nieuwe energielabels, nog steeds een A label heeft. Verder zijn wij niet heel erg veel eisend. Het is leuk dat je hem eventueel kan instellen voor een gunstig tijdstip. Het is eenvoudig in gebruik, al moeten we wel een beetje wennen aan zo'n modern apparaat. Hij doet tot nu toe wat er beloofd wordt. Erg fijn apparaat.

Pluspunten

• Lekker groot
  • Milieuvriendelijk
  • Makkelijk in de bediening

Bas 14-03-2021

Uitstekende wasmachine, zeer tevreden mee!

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Nadat onze oude Samsung wasmachine het na 12 jaar (!) had begeven een nieuwe Samsung AddWash wasmachine WW90T684ALE aangeschaft. Bezorging op afgesproken tijd en de bezorgers zijn beleefd, werken snel en netjes.
Goede prijs/kwaliteit voor zover nu te beoordelen. De mogelijkheden om voor ingestelde programma’s aan te passen is erg fijn en ook de app (SmartThings) is in een mum van tijd geïnstalleerd en werkt goed. De bediening is eenvoudig en duidelijk. AddWash, stoomfunctie en de vele instelmogelijkheden zijn echte pluspunten.
Het enige minpuntje wat ik ervaar is het AutoDose systeem; niet handig om automatisch wasmiddel toe te voegen als je 3 verschillende soorten wasmiddel gebruikt (color, black en white). Hierdoor moet de instelling, voor toe te voegen wasmiddel, altijd op handmatig staan en mocht je toch een keer van AutoDose gebruik willen maken, dan moet dit weer op de machine opnieuw ingesteld worden. Indien je natuurlijk maar van 1 soort wasmiddel gebruik maakt is dit natuurlijk een ideale oplossing. Voor wasverzachter maak ik wel gebruik van AutoDose; dit werkt goed en is zuinig in gebruik (dosering automatisch maar ook handmatig in te stellen).
Kwaliteit van de Samsung wasmachines is uitstekend; erg goede ervaringen met mijn vorige model gehad (nooit iets kapot geweest in 12 jaar). Value for money in vergelijk met andere, duurdere machines op de markt met vergelijkbare functionaliteiten. Ik onderhoud de machine goed (op tijd een reinigingsprogramma draaien + een extra handje soda toevoegen omdat ik vloeibaar wasmiddel gebruik en dat aanslag/vettigheid in de leidingen/trommel achterlaat). Ontkalkingsmiddel is niet nodig omdat we hier erg zacht water hebben (pH

Pluspunten

• AddWash
  • app SmartThings
  • Stoomfunctie
  • Veel keuze uit wasprogramma's

Minpunten

• AddDose voor mij niet praktisch

FFleury 21-10-2020

Uiteraard weer een goed product van Samsung!

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Deze Samsung wasmachine is wat je van Samsung verwachten mag. Veel opties, kinderlijk eenvoudig in bediening en fraai ogend. Weinig "herrie" zowel tijdens het wassen als tijden het centrifugeren. Dit was voor ons de reden om voor Samsung te gaan

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Nuttige en veel functies
  • Eenvoudige bediening
  • Weinig herrie

Minpunten

• Nog een minpunten kunnen ontdekken.