Miele WED675 WPS TDos & 8kg - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WED675 WPS TDos & 8kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

a***********@g******** 20-04-2023

Miele wasmachine metTwin Dos

Geschreven voor: Miele WED675 WPS TDos & 8kg

Het twin dos systeem van de miele Wasmachine werkt erg prettig. Je doseert nooit meer teveel. Doordat de machine de was weegt gebruik je nooit teveel waspoeder. En dat verhoogt de levensduur van de machine!

w********@g******** 21-10-2022

Wasmachine twin dos Miele

Geschreven voor: Miele WED675 WPS TDos & 8kg

Sinds april 2022 deze twindos wasmachine in huis. Best een dure aanschaf maar echt de prijs waard. Was is zoveel schoner. Makkelijk in gebruik door het twin dos dosering systeem. Ben erg blij met deze wasmachine wil geen ander meer, dan maar langer sparen voor de aanschaf!

Pluspunten

• Twindos
  • Veel programma's

Minpunten

• Prijzig

v*******@h******** 02-10-2022

Tevreden gebruiker

Geschreven voor: Miele WED675 WPS TDos & 8kg

Nu na enkele maanden gebruik van de wasmachine ben ik nog zeer tevreden.
Ook het automatisch doseren wasmiddel is fijn.
Het wasgoed ruikt prettig zonder te overheersen.
Al langer gebruik ik geen wasverzachters meer. Dat is voor de machine beter én het milieu! Plus je wasgoed verspreid geen nare lucht van de wasverzachter. Een scheut azijn voldoet prima!
Het enige nadeel is dat het display niet oplicht.
Je moet op het display tikken en dat gaat niet altijd zo gemakkelijk.
Het zou echt veel handiger zijn als je dit gewoon kunt aflezen!

Minpunten

• display licht niet automatisch op ivm tijdsduur

a*************@g******** 18-08-2022
  • Product gekregen

Immer besser

Geschreven voor: Miele WED675 WPS TDos & 8kg

Mijn vorige was helaas te snel defect.Maar Miele heeft een slogan Immer Besser en die is 100% waar.Mooi omruil voorstel gekregen.En deze machine werkt weer naar volle tevredenheid

s*************@m****** 03-08-2022

Deze wasmachine bevalt prima
Was komt er schoon uit.
1400 toeren de was komt er goed droog uit
Staat op zolder houtenvloer het geluid is acceptabel.

Pluspunten

• Schone was
  • Maakt niet veel geluid
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Twindos sytheem prijzig

l************@h********** 28-02-2022

Goede wasmachine, erg tevreden.

Geschreven voor: Miele WED675 WPS TDos & 8kg

Erg fijne wasmachine. Prima prijs voor perfect product. Niks geen minpunten

Pluspunten

• Twindos
  • Miele Home App
  • 8 kg
  • Veel programma's
  • Handig touchscreen

Constant 10-01-2022
Geschreven voor: Miele WED675 WPS TDos & 8kg

Zeer degelijke wasmachine, heel anders dan AEG je ruikt je was beter, was eerst sceptisch over de 1400 toeren bij het drogen. Maar achreraf gezien komt de was er zeer droog uit. De wasmachine staat stevig dus ook tijdens centrifuceren. Echter is die daardoor ook veel zwaarder en zal je moeite moeten doen om hem te verplaatsen. Met wassen hoor je deze machine niet tot nauwelijks. Goede vulopening en mooi display. Mijn advies is om hem wel bij een witgoedspeciaalzaak te bestellen, deze heren weten wel advies te geven en nemen de tijd ervoor. En je betaalt geen bezorgkosten voor een proffesionele levering zoals je wel bij de mediamarkt doet en ondertuseen slopen zij de plinten van je woning. Dus koop deze wasmachine bij bijv Hildam. Maar de wasmachine ik zou geen andere meer willen.

Pluspunten

• zeer korte wasprogramna's
  • De kleding komteruit als nieuw

Minpunten

• Zwaar
  • Instructieboekje

Ewelina 22-12-2021

Still, snel, eenvoudig in gebruik.

Geschreven voor: Miele WED675 WPS TDos & 8kg

De machine is stil, zuiniger maar vooral duurzamer dan onze vorige wasmachine. Het is een ideale machine met slimme Twin doos voor speciaal ontwikkeld flessen met wasmiddel. De wasmachine herkent de hoeveelheid was en past hier het verbruik van wasmiddel op aan. Dus je gebruikt nooit te veel wasmiddelen. Ik kan ook met je eigen wasmiddelen wassen. Met druk op een knop zet ik uit de optie van automatisch toevoeging van de wasmiddel. Met de antikreukfunctie op deze wasmachine hebben we veel minder last meer van kreukels. Makkelijk om te bedienen.

Pluspunten

• Still
  • Programma kreuken vrij
  • Twil doos zelf wasmiddel doseren

f*************@g******** 17-09-2021

Fijne machine en energiezuinig

Geschreven voor: Miele WED675 WPS TDos & 8kg

Deze machine is een slimme machine, je kan het ganse programma volgen via de app.
Was heel mooi, duur is wel ietsje langer maar is ook energiezuinig en zit in de A klasse.
hoop dat deze machine het even goed doet als mijn vorige nl 23 jaar.
Met de Twin Dos is het makkelijk werken en nooit geen probleem met teveel of te weinig waspoeder.

Pluspunten

• Twin Dos
  • Eneergiezuinig
  • Zeer stil

Minpunten

• geen

th.com 04-08-2021

Miele wasmachine WED675WPS

Geschreven voor: Miele WED675 WPS TDos & 8kg

De wasmachine werkt perfect. Prijs kwaliteit is Top. Zo blij met TwinDos - systeem. Nooit meer teveel wasmiddel.

Pluspunten

• TwinDos systeem
  • Weinig geluid

Minpunten

• resterende tijd niet zichtbaar tijdens wassen

Filiep 17-09-2021

Door even te tikken op het startscherm verschijnt de tijd opnieuw. Heb je de Miele app geïnstalleerd dan kan je daar ook volgen en krijg je een melding bij beëindiging van wasprogramma

Erna 17-03-2021

Fijne machine, maar centrifugeert matig

Geschreven voor: Miele WED675 WPS TDos & 8kg

Ik heb deze machine nu een kleine maand in gebruikt. Het is een degelijke machine en prettig in gebruik. Groot nadeel is dat het centrifugeren matig is, zeker bij bonte was. Volgens de verkoper van Bemmel en Kroon maakt een toerental van 1400 toeren bijna geen verschil met 1600 toeren, en wordt 1400 toeren geadviseerd ivm behoud machine en kleding, maar ik merk wel degelijk verschil. Centrifugeren van de fijne was en kreukherstellend gaat prima, maar de bonte en donkere was komt echt een stuk natter uit de machine dan uit mijn vorige met 1600 toeren. Alle was moet dus langer drogen, waardoor het binnen muffer wordt of de was moet langer in de droger en komt er soms klam uit. Nu slijt mijn droger en de was die ik daar in doe sneller.
Ik zou de volgende keer zeker voor een machine gaan met 1600 toeren, maar aangezien een Miele meestal lang mee gaat, ben ik bang dat het voor mij nog jaren duurt voor er een nieuwe machine komt.

Pluspunten

• Degelijke machine

Minpunten

• Centrifugeren

Filiep 17-09-2021

Bij onze machine vinden wij 1200 toeren meer dan voldoende.