Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28R70NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Wasmachine 21-04-2022

Zeer goed apparaat

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast goed en zuinig lekker stil grote Kuip 9 kg

V.J. Jorritsma 05-03-2022

Wasmachine, voorlader WAU28R70NL

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima Bosch-wasmachine, doet zijn naam eer aan!

Idse 14-02-2022

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 20 jaar trouwe dienst begaf onze wasmachine het. Tijd voor een nieuwe. Keuze tussen Bosch en die andere Duitse fabrikant. Toch voor deze bosch gekozen vanwege de lagere prijs.

Tegenwoordig de norm, maar 9 kg laadvermogen is even wennen. Programma's duren ook erg lang. Gelukkig kan er ook voor een kort programma gekozen worden. In vergelijking met de 20 jaar oude wasmachine is deze erg stil. Was wordt goed schoon en er zijn genoeg wasprogramma's.

Kijken of deze het ook 20 jaar gaat volhouden.

BiBi 05-12-2021

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De was heel goed schoon snelle programma's!

Dirk 03-11-2021

zeer klantvriendelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudige tip display, veel mogelijkheden om diverse soorten wasgoed te wassen. Stil en stabiel. Zeer tevreden.

Jamel 17-08-2021

Waanzinnig mooi apparaat voor een spotprijs

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie machine, mooi touchscreen, geruisloos, vele functies dus even de handleiding doornemen om de mogelijkheden te leren is aan te reden.

GabyC 21-06-2021

Goeie washmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie washmachine ,maak niet zo wel lawaai, makkelijk om te bedienen

Good Quality 25-05-2021

Good quality and very quiet machine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We replaced our product with this one, and it is definitely a good choice! It is very neat and quiet, you nearly realize it's running. One machine you worth having.

Jansen68 18-04-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine nu een week in gebruik en het blijkt een hele fijne wasmachine te zijn. Makkelijk te bedienen, heldere programma keuze en lekker stil.

Yvette 06-04-2021

Topper

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg blij met deze wasmachine. Hij is stil. Hij ziet er mooi uit. (Het oog wil ook wat) Hij is makkelijk te bedienen met de draaiknop en touch display. Het enige wat ik kan noemen is dat de programma's langer duren dan ik gewend was maar hier wen ik ook wel weer aan.

Douwe 30-03-2021

Fijne wasmachine, aanrader!

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne wasmachine voor een goede prijs. Bediening werkt intuïtief en bevat veel nuttige opties. De was is goed droog na het standaard programma. De wasmachine doet zijn werk ook nog eens lekker stil.

Anoniem 16-02-2021

Super wasmachine, handige divers in te stellen

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superblij met deze mooie, redelijk stille, met veel programma keuze en lekker veel in een keer te wassen. En het piepje is ook lekker bescheiden, beter dan de voorganger ;-)

Kwaliteit, duurzaamheid. 16-02-2021

Mijn vrouw is de Boss en zij wil allen maar Bosch!

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kwaliteit en Betrouwbaarheid.
Onze vorige heeft er 16 jaar gestaan.

RKMA 15-02-2021

Super Bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ook dit Bosch model is super. Voor ons geen ander merk dan Bosch. Zuinig, gebruiksvriendelijk, stil en super fibre care = zacht voor je kleding. Erg tevreden

Heidi 30-01-2021

Super goed

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine met veel wasprogramma's. Programma's makkelijk in te korten. Weinig geluid bij centrifugeren. Een super goede aankoop waar ik geen spijt van heb. En een leuke prijs.

Door 23-01-2021

Top machine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Had nog nooit een Bosch wasmachine gehad maar dit is echt top wil niks meer anders

Daan 19-01-2021

Mooie stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine super blij mee erg stil en energy zuinig ook met water!!!

Mark 18-01-2021

Wat een geweldige Bosch wasmachine.!

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] na meerdere jaren met verschrikkelijk slechte producten van Samsung gewerkt te hebben overgetspat op deze geweldige wasmachine van Bosch. aanrader eerste klas, de Bosch is stil en gewoon erg goed.!

Hans 07-01-2021

Top machine, erg blij mee!

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine doet wat je mag verwachten van een Bosch. Erg geruisloos en fijne bediening wat voor zich spreekt en toch genoeg opties.

F.Wetters 26-12-2020

Elke was wordt een wissewasje

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super eenvoudige bediening. Werkt vlekkeloos en bijna geluidloos. Bovendien 10 jaar garantie op de motor. Wat wil je nog meer?