Bosch WAU28R70NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28R70NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Yvette 06-04-2021

Topper

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg blij met deze wasmachine. Hij is stil. Hij ziet er mooi uit. (Het oog wil ook wat) Hij is makkelijk te bedienen met de draaiknop en touch display. Het enige wat ik kan noemen is dat de programma's langer duren dan ik gewend was maar hier wen ik ook wel weer aan.

Douwe 30-03-2021

Fijne wasmachine, aanrader!

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne wasmachine voor een goede prijs. Bediening werkt intuïtief en bevat veel nuttige opties. De was is goed droog na het standaard programma. De wasmachine doet zijn werk ook nog eens lekker stil.

Anoniem 16-02-2021

Super wasmachine, handige divers in te stellen

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superblij met deze mooie, redelijk stille, met veel programma keuze en lekker veel in een keer te wassen. En het piepje is ook lekker bescheiden, beter dan de voorganger ;-)

Kwaliteit, duurzaamheid. 16-02-2021

Mijn vrouw is de Boss en zij wil allen maar Bosch!

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kwaliteit en Betrouwbaarheid.
Onze vorige heeft er 16 jaar gestaan.

RKMA 15-02-2021

Super Bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ook dit Bosch model is super. Voor ons geen ander merk dan Bosch. Zuinig, gebruiksvriendelijk, stil en super fibre care = zacht voor je kleding. Erg tevreden

Heidi 30-01-2021

Super goed

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine met veel wasprogramma's. Programma's makkelijk in te korten. Weinig geluid bij centrifugeren. Een super goede aankoop waar ik geen spijt van heb. En een leuke prijs.

Door 23-01-2021

Top machine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Had nog nooit een Bosch wasmachine gehad maar dit is echt top wil niks meer anders

Daan 19-01-2021

Mooie stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine super blij mee erg stil en energy zuinig ook met water!!!

Mark 18-01-2021

Wat een geweldige Bosch wasmachine.!

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] na meerdere jaren met verschrikkelijk slechte producten van Samsung gewerkt te hebben overgetspat op deze geweldige wasmachine van Bosch. aanrader eerste klas, de Bosch is stil en gewoon erg goed.!

Hans 07-01-2021

Top machine, erg blij mee!

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine doet wat je mag verwachten van een Bosch. Erg geruisloos en fijne bediening wat voor zich spreekt en toch genoeg opties.

F.Wetters 26-12-2020

Elke was wordt een wissewasje

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super eenvoudige bediening. Werkt vlekkeloos en bijna geluidloos. Bovendien 10 jaar garantie op de motor. Wat wil je nog meer?

Martin 19-12-2020

Zeer fijne machine, stil en qua design mooi

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne machine die stil zijn werk doet. Digitaal bedieningspaneel is overzichtelijk en werkt prima. De was komt zeer schoon en droog uit de machine. Ook als deze maximaal gevuld wordt tot 9Kg bij het katoen programma. Bosch is op dit moment nog een klein probleem aan het oplossen over weergave van twee icoontjes op het display, is een software issue.

Carin 18-12-2020

Hele fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk en overzichtelijk display.
Grote trommel en vulopening.
Stil

Maarten 08-12-2020

Topmachine voor een eerlijke prijs

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine heeft veel inhoud en is desondanks zeer stil. Af en toe twijfel ik aan mezelf of ik de wasmachine nu aan heb gezet. Daarnaast is het apparaat zeer gebruiksvriendelijk en werkt het touchscreen erg prettig. We zijn zeer content met deze aankoop!

Joulia 07-12-2020

Wast goed, niet echt stil

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine wast goed, centrifugeren met 1400 toeren voldoende. Ik kan niet zeggen dat machine heel stil is in vergelijking met mijn oude machine van 10 maar oud, vooral bij centrifugeren maakt best geluid en beetje trilt. Meest gebruikte programma voor gekleurde was duurt 4:24 uur bij 40 graden en niet in te korten. Bij eco programma kan geen temperatuur instellen. Soms na wassen blijft schuim in de trommel zitten.

Anoniem 05-12-2020

Fijne machine voor een mooie projs

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden over het gebruiksgemak maar zeker over de was resultaten. Machine is stil en doet simpel waarvoor hij gemaakt is.

Anoniem 05-12-2020

Prima, hele fijne machine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Is een heel gemakkelijk bedienbare machine ook voor snelle korte wasjes.

Lowise 02-12-2020

Doet wat die moet doen!

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine met duidelijke programma's, lekker groot en makkelijk de bedienen

Fiona 29-11-2020

Degelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Degelijke machine,erg stil,voor katoen grote inhoud jammer dat bij andere programma's de belading veel lager is en programma's lang zijn

Timmers 28-11-2020

Voor ons altijd weer een Bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28R70NL

Deze wasmachine is mooi om te zien, zeer gebruiksvriendelijk, ontzettend stil, heeft zeer grote trommelinhoud en veel instelmogelijkheden voor een grote diversiteit aan wasprogramma's. We hebben alle keukenapparaten van Bosch en dit is de tweede achtereenvolgende keer dat we een Bosch wasmachine aan hebben geschaft. Vorige doet al meer dan 16 jaar trouwe dienst en werkt nog steeds prima. Met Bosch koop je gewoon kwaliteit!!