Beste deals -3% prijsdaling
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 89 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28P90NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

patrick 12-06-2022

geweldig

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fijne machine makkelijke programas, en super stil

Lex58 07-06-2022

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie stille wasmachine. Ook het iDos systeem vind ik erg prettig. Bediening is ook fijn en eenvoudig. Was is ook echt schoon. Tevreden gebruiker

Roland 23-04-2022

Van alle gemakken voorzien

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stille en zuinige machine, makkelijke bediening, i-dos werkt goed. Helemaal tevreden. Prijs - kwaliteit verhouding is goed.

H.L. Beek 09-04-2022

Zeker een aanwinst

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn apparaat. Gemakkelijk te bedienen. Werkt uitstekend. Zuinig met electriciteit.

Tannie 06-04-2022

super!

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een super wasmachine en zo makkelijk met het Is systeem! Ik heb er 2 wasmiddelen in gedaan en er geen omkijken naar.. heerlijk..en voor wasverzachter gebruik ik droogtrommel doekjes.. ideaal. De wasmachine is ook heel stil en dat is heel prettig als je in een appartement woont!

Anoniem 01-04-2022

Waar voor je geld

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oude (bosch) wasmachine deed niet meer wat ik wilde, en nadat er een reparateur van Nuis uit Zwanenburg was geweest bleek de machinen niet te repareren en dus iom Karin Nuis een nieuwe uitgezocht waar ik als weduwnaar prima mee uit de voeten kan

Ineke 28-03-2022

Fijne wasmachine, maar.....ik mis een paar dingen.

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine die veel mogelijkheden heeft. Wat ik wel jammer vind is dat, als je twee soorten wasmiddel (1 voor gekleurde en 1 voor witte was) in de Idos bakjes doet, je geen wasverzachter meer kunt toevoegen. Die kan alleen in een van de twee bakjes.
Verder is het jammer dat de machine de belading niet aangeeft en of de machine te zwaar beladen is.

Dirk 28-03-2022

Prima mannen wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitermate geschikte machine voor gebruik door mannen ;-)

Dirk 26-03-2022

Mannen machine

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is een makkelijk te bedienen machine. Ik vroeg om een "mannen" machine, één die simpel, duidelijk en eenvoudig te bedienen is en die is er niet. Maar na voor deze machine gekozen te hebben denk ik dat dit toch echt een mannen machine is. Wat een genoegen om meer te werken.

Maris 25-03-2022

Stil, zuinig en mooi, maar wasresultaat is minder

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine is mooi, stil en zuinig. Helaas valt het wasresultaat wat tegen. Waarschijnlijk omdat de machine minder water gebruikt.

BigBen 20-03-2022

Hobby : wassen

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De nieuwe wasmachine werkt perfect. Menu met vele mogelijkheden.

Wilma 13-03-2022

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben er nog niet zo over te spreken zit nog trilling in de machine

Anne 12-03-2022

Langzaam

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voordat de wasmachine klaar is ben je uren verder.

Anoniem 06-03-2022

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen wasmachine met een goed wasresultaat

de Vries 22-02-2022

Fijn en stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne gebruiksvriendelijke en stille wasmachine, topaankoop.

FenR 16-02-2022

Een prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine heeft veel mogelijkheden en voordelen, zoals automatisch gebruik voldoende wasmiddel en gebruik stroom en water! Topper!

Jonge 70-tigers 07-02-2022

koper van een nieuwe wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oude wasmachine was totaal versleten. We zijn blij met de nieuwe BOSCH-wasmachine omdat de inhoud zeer royaal is maar ook werkelijk een uitstekend wasresultaat geeft.

Jeroen 03-02-2022

prima

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] bevalt zeer goed en is gebruiks vriendelijk

b**7@g**l.com 29-01-2022

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

Een fijne wasmachine,ik ben er erg blij mee,voorheen had ik een aeg bovenlader lavamat heb ik 18 jaar gehad vanwege slijtage,nu een bosch WAU28P90NL gekozen, 28 januari gekocht,heb er geen spijt van.Een geweldige uitvinding van idos systeem en handig ook,een top machine en erg stil en makkelijk te bedienen met touch display,een kind kan de was doen.

Pluspunten

• Erg stille wasmachine.
  • Makkelijk te bedienen.

Minpunten

• Heb ik niet kunnen ontdekken.
  • Geen.

Marleen 14-01-2022

Perfecte Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb 19 jaar met mijn vorige bosch wasmachine gewassen. Atuurlijk weer een nieuwe Bosch Was achtnemend aangeschaft. Het was even leren hoe deze wasmachine met vele mogelijkheden te bedienen maar hij wast fantastisch, heel fijn is de dosering van de wasmiddelen en de milieu bewuste water en energiebesparing. .