Bosch WAU28P90NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 78 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28P90NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Tanja 01-05-2021

Prettig gebruik

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

Apparaat werkt erg makkelijk, maakt ook weinig geluid.
Mooi design, zeker in combinatie met de bijpassende droger

Pluspunten

• Makkelijk

Loes 24-04-2021

iDos toch nodig & erg stil

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

Ik ben fan van Bosch, maar iDos, dat kon ik ook zonder. Heb toch voor iDos gekozen. Heerlijk om geen omkijken te hebben naar het doseren van het wasmiddel. De was is fris. Kan lekker veel was in de machine. En wat me vooral opvalt tov mijn vorige Bosch wasmachine is dat het centrifugeren zo heerlijk stil is.

• Veel was
  • Zuinig

LinG25 21-04-2021

Wow, heel blij mee!

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

Ik wist niet dat je zo blij kon zijn met een wasmachine. Hij werkt super fijn en ziet er ook nog eens mooi uit.
Het idos werkt gemakkelijk en maakt het wassen nog makkelijker en in dit geval nog besparender ook. Voor mij is het touchsysteem nog een extraatje omdat ik het fijn vind om mijn eigen keuzes te maken i.p.v. een standaard keuze. Door de touch knoppen ben je zo erg snel klaar.

Pluspunten

• Idos
  • Touchscherm
  • Luxe uitstraling

Minpunten

• Niet gevonden nog!

Karin 17-04-2021

Hele fijn wasmachine, zuinig met wasmiddel, stil

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

Fijne wasmachine, het I DOS doserings systeem werkt top. Veel zuiniger met wasmiddel dan zelf doseren.

Pluspunten

• I DOS dosering
  • Grote trommel

Chris De Vogel 16-04-2021

Geweldig machine, mooi cvormgegeven en vooral erg stil!

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

De vormgeving is mooi. een stille motor en vooral fijn dat wasmiddel en wasverzachter automatisch gedoseerd worden toegevoegd.
Daarnaast heel makkelijk in het gebruik. Veel keuze in het programma, sonder dat het ingewikkeld wordt.
Kortom zeer gebruiksvriendelijk.

Berry 10-04-2021

Geweldige Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

Lekker dat de wasmachine zelf de dosering van het wasmiddel doet.
Ook een zeer stille wasmachine.
Heel blij mee.

Pluspunten

• Zelf doseren wasmiddel
  • Zeer stil

Binze Berger 02-04-2021

Bosch Wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

De Bosch wasmachine (voorlader) die ik heb gekocht is de opvolger van een Bosch wasmachine die ons gezin 15 jaar lang heeft gediend. Deze machine werd bijna elke dag gebruikt met hoogtij dagen van 4x per dag. Dit betrof de wekelijkse wasbeurten van ons voetbal team,shirts en trainingspakken. Een dergelijke kwaliteit prijs verhouding heeft mij dan ook niet doen twujfelen om als opvolger weer voor een Bosch te kiezen.

Barbera 02-04-2021

Top wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

Ik hem altijd al een bosch wasmachine gehad! Zijn super, mooi design en goede onderdelen, nooit problemen mee! Ook dit nieuwe model is weer super!

Pluspunten

• Tijdelijk, later aanzetten.
  • Doseersysteem
  • 9 kg trommel

IB 01-04-2021

Stil, zuinig en wast erg schoon zonder veel wasmiddel!

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

De i-DOS wasmachine bevalt prima. We gebruiken nu veel minder wasmiddel en dus duurzamer. Tevens is de Bosch erg stil en wast goed schoon. Dit in combinatie met de Bosch warmtepompdroger, die we direct ook maar hebben aangeschaft, staat er een prima was en droog combinatie voor een goede prijs. De vorige combinatie heeft het erg lang volgehouden en we hopen dat we ook van deze apparaten lang mogen genieten. Bewust gekozen voor de i-DOS want we hebben een groot gezin en wassen dagelijks.

Pluspunten

• duurzaam
  • goede prijs/kwaliteit verhouding
  • stil
  • wasmiddel toevoegen hoeft niet meer....i-DOS

Minpunten

• nog niet ontdekt

Anky 31-03-2021

Excellent

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige wasmachine handig en makkelijk in gebruik.

Jeffrey Dirks 31-03-2021

Super stil en zuinig!

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

Wij hebben deze wasmachine nu een week en kunnen nu al niet meer zonder. Hij doet de was bijna van zelf, is muis stil en super zuinig.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Zuinig
  • Gebruiksvriendelijk

Anique 30-03-2021

Heel blij

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn heel blij met deze wasmachine, hij is stil heeft genoeg wasprogramma opties de grote trommel van 9 kilo is ook erg aangenaam. En natuurlijk de la met wasmiddel. Wat een uitvinding!! Totaal geen spijt van deze aankoop.

Martijn 30-03-2021

Slimme dosering, veel soorten programma's

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

De wasmachine is makkelijk in gebruik en heeft veel programma's. De wasmachine maakt weinig geluid tijdens het wassen. De slimme dosering heb ik zo ingesteld dat vak 1 voor de 'bonte was' is, vak 2 voor de 'witte was' en ruimte 3 is een zelf te doseren vak voor een wolwasje i.o.d.. De programma-keuze komt ook overeen met de droger van Bosch uit deze serie.

Pluspunten

• automatische dosering
  • verschillende programma's
  • Speedfunctie als je even geen eco-stand wil ;)

Minpunten

• Eco programma's geven langere tijd

AvL306 29-03-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

Na 16 jaar zeer trouwe dienst begaf mijn Siemens het dan toch. Gezien de leeftijd al eens vaker gekeken naar wat ik als vervanging zou willen en een wensenlijstje gemaakt, maar ook zeker wat ik niet wilde namelijk i-dos en een 3,5 uur durende eco was stand. Na goed advies toch overstag gegaan voor deze Bosch met i-dos en geen spijt van gekregen tot nu toe. Reden hiervoor is dat je ondanks de i-dos gewoon de eigen wasmiddelen kan blijven gebruiken. De i-dos zet je namelijk kinderlijk eenvoudig aan en uit. Verder heeft deze machine veel keuze en bij de meeste programma's kun je de speed optie gebruiken, zodat je was er geen 3,5 uur maar een keurige 1,5uur over doet. Je levert dan wel in qua maximaal gewicht van 9 naar 5kg.

Pluspunten

• i-dos (uit te zetten)
  • speed knop voor snellere wasjes
  • stil, ook met centrifugeren

Anoniem 26-03-2021

Fantastische machine!

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel eenvoudig te bedienen. Voldoende keuzemogelijkheden.
Maar vooral: wast mooi schoon en is geluidsarm. En dat is wel zo prettig in een appartement.

Fam de Jong, een sportief gezin met veel wasgoed 25-03-2021

Blij met onze nieuwe Bosch toestellen

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

We hebben een sportief gezin met veel wasgoed. Daarom hebben we net als de vorige keer opnieuw gekozen voor een wasmachine en een droger van Bosch. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en de toestellen zijn echt super eenvoudig te bedienen. Bovendien zijn ze nu nóg stiller en energie zuiniger geworden en dat laatste is belangrijk voor ons milieu.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • stil
  • energiezuinig
  • goede service van de Bosch fabriek

Gwendolyn Wolfs 21-03-2021

Superfijne wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

Mooie moderne look, eenvoudig te bedienen, zelfdoserend wasmiddel: ideaal! Produceert weinig geluid, zelfs tijdens centrifugeren ☺️
Ik ben erg tevreden over wasresultaat👍

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Makkelijke bediening
  • Een kind kan de was doen😁

LeoK 19-03-2021

Nieuwe wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine doet het goed en is redelijk geluidsarm

Petra 18-03-2021

gedoseerde aanbod wasverzachter en wasmiddel, automatisch

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

Na jaren gebruik van een stinkende wasmachine en was, nu een machine die dat automatisch voor mij berekent. Volume was wordt gemeten en tijd automatisch aangepast en goed berekende afgifte wasmiddel en wasverzachter.
Tevens de mogelijkheid om handmatig dosering te doen. Tot bepaald moment kan programma nog onderbroken worden om extra was toe te voegen.
Lekkere frisse was als je het uit de machine haalt.

Pluspunten

• Juiste doseringen

Minpunten

• Nog niets kunnen ontdekken

Petra 18-03-2021

gedoseerde aanbod wasverzachter en wasmiddel, automatisch

Geschreven voor: Bosch WAU28P90NL

Lekkere frisse was als je het uit de machine haalt.

Pluspunten

• Juiste doseringen

Minpunten

• Nog niets kunnen ontdekken