De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2E71NL op Kieskeurig.nl.

Thimo 08-05-2022

Fantastisch en betrouwbaar

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch en betrouwbaar, dat geldt ook voor deze wasmachine. De grote inhoud van max. 10kg is een genot voor de gemiddelde en grote gezinnen, maar ook beddengoed gaat hierdoor met alle gemak in de machine. Via de app krijg je een notificatie als hij gereed is of start je hem op afstand. Enorm handig en je vergeet nooit meer je was. Door de geruisloze motor zou dat namelijk nog wel eens het geval kunnen zijn. Hij is zo stil dat je hem zomaar zou kunnen vergeten. Al met al een genot om te gebruiken! Op naar vele jaren.

Petra 08-04-2022

Super machine!

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine, stil, zuinig en lekker groot!!

Darryl1610 05-04-2022

Apparaat werkt super

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Alles van dit apparaat is top. Was ruikt lekker, alles is schoon, het maakt vrij weinig geluid tijdens het wassen, en de bijbehorende app is een super fijne aanvulling. Je kan zelfs je eindtijd instellen, dus stel je wilt een was draaien die 3 uur duurt, maar je bent de komende 8 uur nog niet thuis, dan stel je gewoon in dat je was pas later start zodat het klaar is zodra je weer thuis bent. Zo voorkom je dat je natte kleding gaat stinken!

Gerrit uit Baarn 23-03-2022

heel goed

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze wasmachine ging stuk na ongeveer 4,5 jaar. Reparatie bleek lastig. Met een redelijke bijbetaling hebben we een nieuwe wasmachine geleverd geklregen. Hier zijn we heel blij mee. Zuinig, stil, en schoon resultaat. Een mooi staaltje moderne techniek.

A. Bosma 17-03-2022

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onlangs de machine gekocht bij BSH. Machine keurig afgeleverd en aangesloten door hun logistieke partner Vonk. Machine is heel eenvoudig in gebruik en zeer uitgebreid betreft functies. Tevens beschikt deze wasmachine over een draadloze verbinding binnen ons netwerk en ook dit werkt uitstekend ''stabiel''. Dan waar het uiteindelijk om gaat, de was wordt goed schoon en gebeurd ook nog eens stilletjes. Uiteraard wanneer je 1600 toeren selecteert hoor je deze ook, dat is volgens mij bij elke machine. In een woord, Fantastisch!

Bart de vries 09-11-2021

Super machine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne machine met veel inhoud voor ons grote gezin. Ideaal dat ik een melding krijg op mijn Apple Watch als de was klaar is. i-Dos is heel handig en zuinig. En wat bovenal opvalt is dat de machine erg stil is. We kunnen de machine nu ook zorgeloos snachts draaien

Anne 16-10-2021

Professioneel apparaat

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig te bedienen, past veel in en wast goed. Heerlijk stil.

Nique 06-10-2021

Uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine heeft heel veel opties, wel even goed bekijken. Hij maakt weinig geluid, is mooi van design.

Haddock 06-08-2021

Super mooie machine met handige functies

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine heeft alles en kun je je was er in gooien en hij weegt de was, bepaald wat voor wasgoed het is en kijkt hoie vuil het is. Daarnaast kun je de reservoirs vullen met wasmiddel en wasverzachter.

Hij is gekoppelad aan ons WiFi netwerk en kan met de wasdroger communiceren wat voor programma deze moet gebruiken aan de hand van wat hij weet.

Anoniem 19-05-2021

Te laat gekocht!

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We moesten op stel en sprong een nieuwe wasmachine. Hadden we deze maar eerder gekocht. Heerlijk rustig, veel programmakeuzes en makkelijke app.

Roland 23-04-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne wasmachine, veel ruimte in de trommel, makkelijke verlichting, en handige zelfdosering. App gebruik is een leuke toevoeging en je weet wanneer de was klaar is. De programma's lijken op het eerste gezicht lang te duren, maar naar verhouding met het gewicht van de was valt dit reuze mee. Daarnaast zijn er ook kortere programma's voor kleinere wasjes. Fijne wasmachine en uiterst tevreden.

Roland 11-04-2021

Fijne luxe wasmachine met veel capaciteit

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

Fijne luxe wasmachine voorzien van alle gemakken.
Bevindingen na een kleine week (en al meerdere wasjes per dag) daadwerkelijk gebruik:
- Grote capaciteit (10kg)
- Zelfdoserend, 2 instelbare bakjes (zelf kiezen voor wasmiddel witte was, wasmiddel bonte was of wasverzachter)
- Koppeling via app/WiFi, met berichten over voortgang
- Standaard wasprogramma’s duren vrij lang (3+ uur). Voordeel is wel dat er veel in kan, dus bij grote wassen is het onderaan de streep sneller/efficiënter. En er kunnen ook verkorte wasprogramma’s worden gekozen.
- Trommelverlichting is erg fijn.

Samenvattend een fijne wasmachine.

Pluspunten

• Grote capaciteit (10 kg)
  • Bediening/berichten via app
  • Zelfdoserend
  • Trommelverlichting

Alexander 08-04-2021

Toppertje

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lang getwijfeld of we deze of een andere machine zouden kopen. Uiteindelijk de keuze op deze Bosch wasmachine laten vallen en we zijn er heel blij mee.
Tijdens het normale wassen is de machine heel stil en heb ik tijdens het thuiswerken geen last van. Verder is het iDos en de HomeConnect app heel handig. Ik krijg een melding op mijn Apple Watch als het wasprogramma is afgelopen.

Uitstekende wasmachine 29-01-2021

Uitstekende wasmachine met i-Dos

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine beschikt over een automatisch doseersysteem voor wasmiddel en wasverzachter (iDos). Dit is zeer zuinig in gebruik net als het water en stroomverbruik van deze wasmachine. I.c.m de homeprofessional wasdroger kiest de droger automatisch het beste programma aan de hand van de soort was in de wasmachine.
Deze wasmachine heeft oneindig veel wasprogramma's die ook op afstand instelbaar zijn. En natuurlijk zijn de wasresultaten uitstekend!

Mommyof3 29-12-2020

Hele fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne wasmachine. Makkelijk te bedienen. De wasmachine is qua uitstraling ook heel mooi.

Ronald en astrid 28-12-2020

Bosch HomeProfessional Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooie uitstraling ,uit gebreide programma's ,makkelijk in gebruik zeer geluidsarm,ook makkelijk te bedienen via de app