Bosch WAXH2E71NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2E71NL op Kieskeurig.nl.

Roland 23-04-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne wasmachine, veel ruimte in de trommel, makkelijke verlichting, en handige zelfdosering. App gebruik is een leuke toevoeging en je weet wanneer de was klaar is. De programma's lijken op het eerste gezicht lang te duren, maar naar verhouding met het gewicht van de was valt dit reuze mee. Daarnaast zijn er ook kortere programma's voor kleinere wasjes. Fijne wasmachine en uiterst tevreden.

Roland 11-04-2021

Fijne luxe wasmachine met veel capaciteit

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

Fijne luxe wasmachine voorzien van alle gemakken.
Bevindingen na een kleine week (en al meerdere wasjes per dag) daadwerkelijk gebruik:
- Grote capaciteit (10kg)
- Zelfdoserend, 2 instelbare bakjes (zelf kiezen voor wasmiddel witte was, wasmiddel bonte was of wasverzachter)
- Koppeling via app/WiFi, met berichten over voortgang
- Standaard wasprogramma’s duren vrij lang (3+ uur). Voordeel is wel dat er veel in kan, dus bij grote wassen is het onderaan de streep sneller/efficiënter. En er kunnen ook verkorte wasprogramma’s worden gekozen.
- Trommelverlichting is erg fijn.

Samenvattend een fijne wasmachine.

Pluspunten

• Grote capaciteit (10 kg)
  • Bediening/berichten via app
  • Zelfdoserend
  • Trommelverlichting

Alexander 08-04-2021

Toppertje

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lang getwijfeld of we deze of een andere machine zouden kopen. Uiteindelijk de keuze op deze Bosch wasmachine laten vallen en we zijn er heel blij mee.
Tijdens het normale wassen is de machine heel stil en heb ik tijdens het thuiswerken geen last van. Verder is het iDos en de HomeConnect app heel handig. Ik krijg een melding op mijn Apple Watch als het wasprogramma is afgelopen.

Uitstekende wasmachine 29-01-2021

Uitstekende wasmachine met i-Dos

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine beschikt over een automatisch doseersysteem voor wasmiddel en wasverzachter (iDos). Dit is zeer zuinig in gebruik net als het water en stroomverbruik van deze wasmachine. I.c.m de homeprofessional wasdroger kiest de droger automatisch het beste programma aan de hand van de soort was in de wasmachine.
Deze wasmachine heeft oneindig veel wasprogramma's die ook op afstand instelbaar zijn. En natuurlijk zijn de wasresultaten uitstekend!

Mommyof3 29-12-2020

Hele fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne wasmachine. Makkelijk te bedienen. De wasmachine is qua uitstraling ook heel mooi.

Ronald en astrid 28-12-2020

Bosch HomeProfessional Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E71NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooie uitstraling ,uit gebreide programma's ,makkelijk in gebruik zeer geluidsarm,ook makkelijk te bedienen via de app