Siemens WM6HXE70NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXE70NL op Kieskeurig.nl.

Mohamed 05-08-2021

Topwasmachine, zoals je van Siemens kon verwachten

Geschreven voor: Siemens WM6HXE70NL

Wasmachine is erg gebruiksvriendelijk, met een mooie touchscreen die per programma aangeeft op hoeveel graden je in dat programma kan wassen en voor welk toerental je kan kiezen. De wasmachine werkt en centrifugeert ook erg goed, de was komt er bijna al droog weer uit.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Touchescreen
  • Maakt weinig lawaai
  • Kan via internet bediend worden
  • Helder licht in de wasmachine

J. Verhulst 14-07-2021

Uitstekende moderne machine van alle gemakken voorzien

Geschreven voor: Siemens WM6HXE70NL

De Siemens WM6HXE70NL wasmachine is begin van deze maand in bezit en bevalt tot nu toe uitstekend. Mijn keuze is op deze machine gevallen, omdat de Consumentenbond het apparaat heeft beoordeeld met het predicaat "Beste uit de Test". Daarnaast hebben consumenten van de website de wasmachine bekroond met "Best Reviewed". Ik kan niet anders dan aansluiten bij deze beoordelingen. De Siemens WM6HXE70NL heeft niet alleen een bijzonder lage energieklasse, maar is bovendien voorzien van alle gemakken die je tegenwoordig van een wasmachine verwacht. Instelbaar toerental 1600rpm, lage decibellen bij gebruik en een voldoende ruimte met een maximale belading van 10 kg.

De wasmachine lijkt ook voor de nabije toekomst bestendig, het apparaat is van alle moderne gemakken voorzien. Zo heb ik de wasmachine per HomeConnect verbonden met mijn iPhone en kreeg ik onder andere bericht wanneer de was klaar is, of wat de status van de wasbeurt is. Het apparaat is volgens mij nog verder te verbinden met meer HomeConnect apparaten, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen.

De werking en nut van het geadverteerde "Anti-vlekkensysteem" kan ik nog niet helemaal plaatsen, behalve dat de was er gewoon volledig schoon uit komt.

Met deze intelligentDosing wasmachine met elegant design met vol-elektronische bediening, beschik je over 12 wasprogramma's waaronder een paar speciale- Super15 en Snel+Mix, blouses/overhemden, en een Wol handwas. De machine heeft onder andere een startuitstel functie, resttijdindicatie op het LED display en geeft een eindsignaal. Tevens beschikt de wasmachine over VarioPerfect, Ecoperfect, Speedperfect en een onbalans-controlesysteem. De WM6HXE70NL is voorzien met een antiVibration design en een iQdrive koolborstelloze moter. Verder zit er een kinderbeveiliging op de deur en aquastop waterbeveiliging voor een volledige bescherming tegen waterschade.

Pluspunten

• modern
  • stil
  • met internet te verbinden

Minpunten

• prijzig
  • groot

TomH 17-03-2021

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Siemens WM6HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine is nu een week in gebruik. Tot op heden naar volle tevredenheid! Enkele positieve punten die te noemen zijn:
- Wast schoon en fris
- Centrifugeert verrassend stil
- Machine maakt degelijke indruk
- Veel programma's om uit te kiezen (gebruiksaanwijzing nodig om het overzicht te bewaren)
- iDos werkt top!
- Bediening via de app werkt goed.

Echt negatieve punten nog niet ontdekt.
Al met al zeer tevreden en zeker aan te raden!

Siemens iQ800 Wasmachine 14-02-2021

Siemens iQ800 Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gewelidig machine , erg gebruisvriendelijk , en energie zuinig .

Anoniem 07-09-2020

Zeer tevreden.

Geschreven voor: Siemens WM6HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds paar weken in gebruik nadat mijn oude wasmachine niet meer goed functioneerde.

Wast zeer schoon is stil en makkelijk in gebruik.
via wifi wordt je op de hoogte gehouden van verloop programma en melding dat de wasmachine klaar is.
I-Dos zeer handig tevens uit te schakelen wanneer je pods gebruikt.
Dus zeker een aanrader.