De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14N275NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Bollie 15-04-2022

De stille waskracht

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goede en redelijke stille wasmachine.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Een aanrader.

BOLLIE 28-03-2022

Super wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super wasmachine voor een super prijs.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Stille wasmachine.
Een AANRADER

Arthur 14-03-2022

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ja, ik beveel dit product aan
Siemens betrouwbaar en geluid arme wasmachine.
Ik heb nog nooit zo fijne wasmachine gehad. Super stil. Eenvoudig in gebruik. Het display laat alles zien, hoe vol de wasmachine mag, de temperatuur, de resterende tijd enz.
Zit er super uit qua materiaal. Je kan ook makkelijk kleine wasjes doen.
Met de wasdroger van Siemens erbij is het een aanwinst in je huishouden.
Nooit meer wat anders.
Pluspunten
* makkelijk in gebruik
* super stil
* mooi materiaal een stevig
* op de display alles af te lezen
* geeft resterende tijd aan

Lenie 13-03-2022

Super

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prijs kwaliteit verhouding is Super.
Redelijk stille machine.
Aanrader

Patrick 01-03-2022

Miskoop

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Gekozen voor deze Siemens wasmachine vanwege eerdere positieve ervaringen.
Deze wasmachine maakt het niet waar. Trommel beladen en droog centrifugeren gaat lastig evenals het doseren van wasmiddel. De machine schuimt enorm ook met de juiste verhoudingen. Ook neemt het een loopje met de tijdsindicatie. Een uur kan zomaar 30 minuten uitlopen. Helaas een miskoop.

Pluspunten

• Ziet er degelijk uit

Minpunten

• Lastig te bedienen
  • Tijdsaanduiding klopt niet
  • Centrifugeren gaat niet altijd goed

Peter 24-01-2022

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille wasmachine die z'n werk uitstekend doet. Makkelijk in gebruik met moderne bediening. Ziet er fraai uit. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Ben tevreden.

LeaKN 11-12-2021

Super stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Siemens wasmachine doet wat beloofd is. Super stil, goede balans, vulopening groot genoeg en fijn om nog net dat ene vergeten sokje erbij te kunnen doen. In een woord geweldig.

Alexander 22-10-2021

Stille en fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Genoeg programma's, stil en 8kg is prima voor een 2-persoons huishouden. Trommel is degelijk en was komt er schoon en droog uit. De opbouw van de programma's is wel wat onlogisch opgezet. Snel wasprogramma verkort de tijd drastisch (1.17u) en dagelijkse was komt er schoon uit.

Cindy 22-10-2021

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat voor het bedrag. Alleen dat het apparaat zo stil is ervaar ik niet zo,misschien maakte de oude wasmachine ook niet veel geluid waardoor ik het verschil niet hoor

Kees 13-08-2021

Fijne en stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine wast prima, is stil en makkelijk in gebruik.
Met 1400 toeren centrifugeert hij als de beste.
Instellingen zijn makkelijk te gebruiken en met de uitgestelde start is het voor ons een prima machine.

De vulopening is iets aan de kleine kant.
De machine belading (was hoeveelheid) is daarentegen groot genoeg.

Knap 11-08-2021

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Oude wasmachine was de trommel lager defect. Kwamen op internet deze machine tegen en hebben gezien dat de prijs /kwaliteit aan onze wensen voldeed. Ook speelde mee dat de oude machine kon worden ingeruild en natuurlijk de 50 euro cashback actie. We zijn zeer tevreden met de nieuwe machine, de snelheid van de programma's en het lage geluid niveau.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Geluid arm
  • Schone droge was
  • Snelle programmas

Anoniem 06-08-2021

mooie en stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze wasmachine gekocht als opvolger van mijn vorige Siemens.
daar was ik tevredeen over en deze machine kwam goed uit de test van de Consumentenbond. Een terecht predicaat blijkt.

m**s@h**e.nl 03-08-2021

Zeer goed.

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Grote inhoud. Makkelijk te bedienen en goeie recensies. Kortom een mooie wasmachine

• Makkelijk

Pien 21-07-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine , gekocht nadat de vorige overleden was. Er zitten net iets meer snufjes op , bv 20 graden en ed

t**g@p**g.eu 20-07-2021

Koop Siemens apparaten en je wordt nooit teleurgesteld

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Wij hebben bewust gekozen voor het beste wat er te krijgen is op het gebied van elektrische apparaten, Siemens steekt met kop en schouders boven de markt uit, zowel de levering als de kwaliteit is TOP 👍

Wijnholds 11-07-2021

Degelijke kwaliteit, Goede keuze

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Goede en degelijke kwaliteit. Na jaren van Siemens nu opnieuw voor Siemens gekozen voor zowel deze wasmachine alsook direct voor een warmtepompdroger. Even getwijfeld of we alles van Miele zouden kopen maar na wat onderzoek is het duidelijk dat Siemens qua prijs/kwaliteit veruit het best is. Super tevreden tot nu toe.

• 10 jaar garantie op motor
  • Energiezuinig

Minpunten

• Deur wil maar aan één kant open

Clunk Eastwood 11-07-2021

Groot laadvermogen, stil, neemt wel de tijd.

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Gekocht omdat de wasmachine die ik had kapot ging.
Motivatie: met name de vele positieve reviews op Kieskeurig.
Vrijdag gekocht bij bemmel en kroon, zaterdag geleverd, lekker vlot dus, zo zie ik het graag.

Machine vandaag in gebruik genomen, lekker stille machine, ik hoorde hem niet eens centrifugeren!
Wat ik normaal altijd als indicatie nam dat de was bijna klaar was, dus dat miste ik nu.
De machine geeft echter een aantal pieptonen als de was klaar is. Ook goed. Werkt prima zo.

De trommel is echt huge, veel groter dan die ik had. Ik had er niet (goed) opgelet hoeveel kg belading deze machine is.
Acht dus. Ook weer wat geleerd.

Wat je helaas niet kan zien in de specs of de handleiding is de duur van de programma's.
Deze machine heeft programma's van 3 uur 14 en 3 uur 26 (!), dat had ik liever vtv geweten want daar heb je dus niks aan.
Ik gebruik nu maar het "Jeans/Donker" programma dat is 1 uur 15, dat is nog te doen.
Maar voor de 60 graden (of hoger) was zal ik ff goed moeten plannen wanneer ik zo'n was doe, want duurt dus tot sint juttemis met deze machine!

Verder pas 1x gebruikt dus ik kan uiteraard niks over de duurzaamheid zeggen nog, fingers crossed.
Ik zit er wel aan te denken om de std, garantie van 2 jaar uit te breiden met 5 jaar koopgarantie (€75 via My Siemens).
Als ik die €50 cash back van Siemens krijg dan ga ik ervoor.

Pluspunten

• Joekel van een trommel (8 kg)

Minpunten

• Programma's van 3uur14 en 3uur 26 !
  • Tikkeltje zwaar (maar wel stabiel dus)

Fam. Sman 07-07-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Ruime keuze aan programma's en prima wasresultaat

Marianne 04-07-2021

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Hele fijne wasmachine. Simpel te bedienen en handige programma’s. En heel belangrijk, de was komt er schoon en fris uit!

Pluspunten

• Makkelijk bedienen
  • Goede resultaten
  • Handige programmakeuze

Maoma 03-07-2021

Prima keuze

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

De vorige Siemens wasmachine heeft 18 jaar dienst gedaan. De lange levensduur was de aanleiding om weer voor de Siemens te gaan. De prijs kwaliteit verhouding is daarbij ook doorslaggevend geweest. De wasmachine heeft verschillende programma’s maar het meest kies ik de Snel+Mix. 4 kg wasgoed, maar best redelijk zuinig met energie en waterverbruik. Centrifugeren voldoet naar alle tevredenheid. Het programma voor de fijne was, zou ik bij sommige kleding iets minder nat wensen. Maar er is een mogelijk om voor extra centrifugeren programma te kiezen. Dit staat niet duidelijk omschreven, is te vinden bij Spoelen en dan even de knop aanpassen ( draaien) naar de keuze, alleen centrifugeren. Het enige wat ik mis is de keuze van de 1000 toeren, deze gaat van 1200 naar 800 toeren.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Snel, schoon en zuinig bij slim gebruik

Minpunten

• Geen 1000 toeren mogelijk, is soms handig