Siemens WM14N275NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14N275NL op Kieskeurig.nl.

Stan 17-03-2021

Super stil

Vandaag onze nieuwe wasmachine WM14N275NL binnen gekregen,
Vorige ook een Siemens na 14 jaar helaas stuk gegaan na intensief gebruik, 2 tot 3x per dag.
Wat een verschil nieuwe is echt super stil,veel opties betreft programma maar heel makkelijk te bedienen.
We zijn er nu al erg blij mee.

• Makkelijk te bedienen
  • Simpele programma's

Ridma 25-04-2021

IQ 300 Wasmachine, de nieuwe standaard

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oude wasmachine ging na bijna 10 jaar stuk, dus met enige spoed op zoek naar een nieuwe. Uiteindelijk voor de Siemens IQ 300 gekozen. Alle programma's die ik nodig heb (en meer..) en een ruime inhoud. Smart functie vond ik verder niet nodig. In gebruik valt me op dat de machine stil is. De wasmachine staat een verdieping hoger dan de slaapkamers, maar het is geen probleem om 's nachts een was te draaien. De Variospeed functie zorgt er voor dat de was zeer snel klaar en schoon is. De was komt netjes wasmachine droog uit de machine. Ook de optie om een klein wasje te wassen werkt snel en goed. Kortom een machine met ruim voldoende inhoud voor ons gezin van 3 personen. Snel en stil in gebruik . Ruime mogelijkheden aan wasprogramma's. Niet zelfdoserend, geen stoomfunctie en niet te koppelen met de mobiele telefoon, maar dat mis ik niet. Een standaard+ wasmachine met uitstekend wasresultaat.

Annamarie 18-04-2021

goede wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine is veel stiller dan onze oude Siemens die we zeker 15 jaar hebben gehad. Het instellen is wel even wennen met tiptoets en alle keuzes, maar binnen een week ben je er aan gewend. Het grote verschil is wel dat de gewone programma's bij een volle belading wel een uur langer duren dan bij onze oude, maar als je minder was hebt kun je de machine extra snel laten wassen. Gemakkelijk is wel dat als je iets vergeten bent erin te stoppen je het programma even kunt onderbreken. Ook is het prettig dat er op dit apparaat ook weer een startuitsel knop zit.

Anoniem 03-04-2021

Beste wasmachine !!!

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Alleen maar lof over deze wasmachine, gebruiksvriendelijk, zeer stil en goede was resultaten. Klasse voor deze prijs. Siemens for ever.

Willekes 24-03-2021

Heerlijk stil

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Ik was op zoek naar een wasmachine die door mijn smalle douchedeurpost past, die goed presteert en de functies heeft die ik nodig heb. Deze heeft het allemaal, bovendien is deze machine een stuk stiller dan mijn vorige. Het wasresultaat is ook nog eens een stuk verbeterd!

• Wast goed

Marcokas 23-03-2021

Fijne stille machine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Omdat onze oude wasmachine steeds meer als een betonmolen begon te klinken, hebben we besloten een nieuwe te kopen. Bij Coolblue zagen we dat dit Siemens apparaat het predikaat 'stil' meekreeg en, als bonus, ook nog eens de optie varioSpeed (wast tot 65% sneller met hetzelfde wasresultaat) heeft, was de keuze snel gemaakt. De bezorgers hebben hem overigens keurig op zijn plaatst gezet en de oude weer meegenomen. We zijn er blij mee.

• mooi

Martijn 22-03-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Wasmachine is stil en heeft de functies die je verwacht. daarnaast is er een optie om het programma te versnellen en zit er een outdoor programma op die kleding zoals goretex beter zou moeten beschermen (nog niet getest).

• Snel

Minpunten

• Was komt er redelijk nat uit

Annemarie 21-03-2021

super apparaat / heerlijk stil / handig in gebruik

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Ik heb nog nooit zo fijne wasmachine gehad. Super stil. Eenvoudig in gebruik. Het display laat alles zien, hoe vol de wasmachine mag, de temperatuur, de resterende tijd enz.
Zit er super uit qua materiaal. Je kan ook makkelijk kleine wasjes doen.
En met de verzekering erbij heb je gewoon 5 jaar geen zorgen. Top. Super blij dat ik deze gekozen heb.
Met de wasdroger van Siemens erbij is het een aanwinst in je huishouden.
Nooit meer wat anders.

groetjes
......

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • super stil
  • mooi materiaal een stevig
  • op de display alles af te lezen
  • geeft resterende tijd aan

Minpunten

• geen te bedenken

Serina 21-03-2021

Makkelijk in gebruik,

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

De wasmachine heeft een simpel, maar mooi design. Hij is makkelijk in gebruik en daarboven is hij vrijwel geluidloos tijdens het wassen. Ik ben een tevreden klant!

Pluspunten

• Stille automaat
  • Makkelijk in gebruik
  • Uitgebreide wasprogramma’s
  • Simpele vormgeving

Minpunten

• Geen tot nu toe

Serina 21-03-2021

Makkelijk in gebruik,

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Pluspunten

• Stille automaat
  • Makkelijk in gebruik
  • Uitgebreide wasprogramma’s
  • Simpele vormgeving

Minpunten

• Geen tot nu toe

Michaëla 19-03-2021

Voldoende tot goed

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Programma's duren vrij lang
Stille machine

Was komt schoon uit de machine

Sabrina 19-03-2021

Super geluidloos apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

De 8 kilo trommel is lekker groot. Het apparaat is makkelijk bedienbaar en toch veel programma’s waar je iets aan hebt. Daarnaast is hij geluidloos.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Betaalbaar
  • Makkelijke bediening

Norbie 19-03-2021

Bedieningsgemak, Stil, Betrouwbaar.

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Na 15 jaar met de extra klasse van siemens, welke aan vervanging toe was. (Gemiddeld 3 wassen per dag!) was de keuze niet zo moeilijk. Een gelijkwaardig toestel met de laatste techniek! Deze wasmachine valt in prijs reuze mee, en is stiller dan de vorige. Daarnaast heeft de motor in deze wasmachine geen koolborstels, welke ik bij de vorige al een keer vervangen had. OP naar de volgende 15 jaar!

• Geen koolborstels
  • verkort programma voor snelle wascyclus

Patricia 18-03-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne en stille wasmachine, keus uit meerdere programma's en bij bijna alle programma's kan je kiezen voor een verkort programma. De was komt er schoon en bijna droog uit ondanks de 1400 toeren. Voor een gezin met 2 kinderen is dit een prima wasmachine!

Cor Albeda 17-03-2021

betreft Wasmachine Siemens iQ300

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine vervangt onze oude wasmachine waar we tot nu toe zeer tevreden over waren. Deze Siemens werkt prima, we moesten wel even wennen aan een andere machine.

Siemens WM14N275NL 15-03-2021

Kwaliteit valt tegen. Wij hebben Siemens anders ge

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kwaliteit is niet de kwaliteit wat wij van Siemens en Bosch hebben gekend. Kwaliteit is slechts, tijdens het centrifugeren schudt de machine door het bewegen van de behuizing. Er klopt niets van de gebruikersaanwijzing. Wasprogramma's zijn erg lang. Een Tegenvaller.

Simone 15-03-2021

stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Wasmachine nu enkele dagen in gebruik. De wasmachine heeft veel programma's en keuzes. Handleiding is overzichtelijk. Ik heb me er wel even goed in moeten verdiepen omdat er zoveel opties zijn. Aanraakscherm is wel gevoelig. Goed uitkijken wanneer je er langsloopt.

Pluspunten

• stil
  • veel programma's

Minpunten

• scherm is gevoelig
  • je ziet niet hoeveel kg erin zit

MaomavK 15-03-2021

Kies voor een Siemens!

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Na 21 jaar begon onze Siemens wasmachine kuren te vertonen. Na zoektocht en vergelijken zijn we weer voor een Siemens gegaan. Programma’s goed bestudeerd en weet nu al zeker dat er veel mogelijkheden zijn te gebruiken. Was komt er schoon en goed droog uit. Het helpt zeker om de was met aandacht in de machine te doen. Tip! Begin met zwaar en groot wasgoed en bovenop kleiner wasgoed. Centrifuge draait als een zonnetje. Fijn dat deze Siemens een zelfreinigende zeeplade heeft en een programma voor het reinigen van de trommel, Goed geheugensteuntje! Wees lief voor je Siemens zodat deze een lang leven tegemoet gaat. Goed voor het milieu. Ik heb volste vertrouwen in de degelijkheid van onze opnieuw aangeschafte Siemens wasmachine.

Pluspunten

• Aanpassen van diverse wasprogramma’s
  • Korte wasjes kunnen draaien
  • Was komt er goed gecentrifugeerd uit.
  • Een Siemens

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

Fam. Buwalda 14-03-2021

Degelijke wasmachine voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: Siemens WM14N275NL

Al onze huishoudelijke apparatuur is van het merk Siemens. Toen de oude wasmachine er de brui aan gaf was de keuze voor een model van SIemens logisch. Degelijk en betrouwbaar is de standaard. Was eenvoudig te installeren. Deze wasmachine kan 8 kg probleemloos aan en is redelijk stil. Bovendien 10 jaar garantie op de motor.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • redelijk stil
  • schoonmaak programma (waarschuwt zelf)