De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L9FEN96BC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AEGfan 18-09-2022

Een fantastisch wasmachine met wifi

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zo blij met deze machine.
Hij ziet er mooi uit maar werkt ook geweldig. Mijn tieners kunnen er zelfs goed mee omgaan.
Wat ik helemaal fantastisch vind is het gebruik van de AEG app.
Dagelijks kan ik mijn machine aanzetten als mijn werkdag ten einde loopt. Bij thuiskomst hang ik het dan meteen op.
In combinatie met onze zonnepanelen is het, al zuinige apparaat, nu nog voordeliger omdat we stroom verbruiken die we zelf opwekken.

Eric 12-07-2022

Super wasmachine

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden over het wasresultaat!
Met de AEGcare app echt super veelzijdig, zoveel extra programma’s en alles in te stellen.
Met de ingebouwde waterontharder is de was ook echt zachter en icm met de T9DEN98BC droger de perfecte combinatie!!

En het oog wil natuurlijk ook wat, dus het design is TOP evenals het bedieningsgemak.

GeetjeG 04-07-2022

Was(t)goed!

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

Prima wasmachine met mooi design, hoewel hij bij ons achter een deur staat. Maakt weinig geluid en het wasresultaat is uitstekend! Wij hebben de app ook geïnstalleerd, even puzzelen maar uiteindelijk werkt dat ook prima. Leuke gadget dus! Machine is niet goedkoop maar hij is het geld dubbel en dwars waard. Hopelijk gaat hij weer een lange tijd mee!

Willem 02-04-2022

Super wasmachine met strak design

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

De wasmachine werkt super goed. De was is snel klaar en schoon. Maakt geen herrie en is strak qua design. Kortom een top ding waar we heel blij mee zijn.

Smit 31-03-2022

Top aankoop

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een zeer slechte ervaring met een ander merk weer teruggeschakeld naar AEG. Voelt vertrouwt en hopelijk gaat deze machine weer net zo lang mee als de vorige.

MOHAMMED 29-12-2021

Zeer fijne wasmachine met mooi design

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

Deze wasmachine zou zeker zichzelf terug verdienen door de technische hoogstaande en een uitstekende wasresultaat en zuiniger energieverbruik ik raad deze wasmachine

NiRa 25-12-2021

AEG L9FEN96BC is een aanrader

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hiervoor had een andere AEG die na 15 jaar goed te werken ophield, de eerste Warmtepompdroger van AEG doet het nog steeds goed na ruim 20 jaar.

Ik heb nu deze wasmachine bijna twee maanden en werkt uitstekend ook op lage temperaturen. Beddengoed 2-persoons past er met gemak in.

Geluidsniveau is zeer laag en prettig, maakt geen herrie. Je zou bijna bij wijze ook kunnen vergaderen in de buurt van de wasmachine.

De wasmachine heeft ook een bakje waar je (vaatwasser)zout in kan doen voor de hardheid van het water. Ik merk dat mijn was nu sneller droog is.

Daarnaast zijn er verschillende functies voor verschillende soorten wasgoed (wol, delicate stof, outdoor e.d.) en met de stoomfunctie maakt het een ideale wasmachine.

Ik heb de wasmachine gekocht in combinatie met de de warmtepomp wasdroger, een ideale combinatie.
Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over en de aanschaf is op dit moment het zeker waard.

Mijn gemeten stroomkosten/verbruik op jaarbasis is geschat op ongeveer 80 euro / 350kWh (voor ongeveer gemiddeld 3-5 wasjes per week)

Mu 30-11-2021

Elke cent waard!

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mega goed kwalitatief en nog lang garantie op onderdelen

Roger 27-11-2021

Vooruitstrevende duurzaam in wastechnologie

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een technisch hoogstaande wasmachine met een uitstekend wasresultaat. Dit goed gebalanceerd met betrekking tot het energieverbruik! De machine verdiend zichzelf terug.

Selcan 26-11-2021

Zeer fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

Veel verschillende programma's met veel mogelijkheden; zoals tijd besparen 2x, voorwas een aantal keer hoe vaak je het wenst en nog veel meer. Bovendien een stille wasmachine met een mooie design. Grote deur, er past veel in, wasgoed komt er goed schoon uit. Ik ben blij met mijn aankoop en raad deze machine zeker aan.

Marjan 10-11-2021

Zeer fijne en stille machine

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

Zuinige en stille machine, hoop keuze in programma's. Zit verlichting bij de trommel, erg handig. Ben er erg blij mee. Kost wat maar je hebt ook echt wat, mooi bedieningsscherm.

Sandra 09-11-2021

Wasmachine met mooi design

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

Ik heb de wasmachine vandaag pas binnen gekregen, kan er dus nog niet heel veel over vertellen. Heb al wel paar wasjes gedraaid. Design is zeer mooi. Grote opening met handige greep. Fijne grote trommel. Machine staat zeer stabiel met meegeleverde rubbers aan onderzijde. Vind de zeepbakjes niet heel handig. Je moet apart bakje invoegen voor vloeibaar wasmiddel, maar dit gaat niet samen als je bijvoorbeeld een extra vlekkenmiddel oid wil toevoegen. Wil je voorwas draaien, moet je wasmiddel in wasbol in de machine doen. Vind dit voor zo'n luxe machine beetje achterhaald. Instructies zijn verder helder en korte beschrijving, waardoor je al snel wasmachine kunt gebruiken. Rest moet ik nog uitproberen. Maar voor dusver blij met aankoop.

Anoniem 31-10-2021

Super wachmachine

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden over de wasmachine, hebben hem nu 3 weken.
Hij heeft een grote deur met grote trommel tot 9 kg hier door heb je minder wassen te draaien.
Hebben hiervoor gekozen zodat je er ook een dekbed in kan wassen.
Verder is hij zeer zuinig in energieverbruik.
Wanneer hij net zolang meegaat als onze vorige hebben we hier weer 15 jaar plezier van.
Deze machine is zeker een aanrader.

Vela 28-10-2021

Zeer fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze AEG wasmachine inmiddels een maand in gebruik. Hij is erg stil en wast goed. De ‘smart’ functie is omslachtig, het duurt lang voordat hij verbonden is met WiFi waardoor je de app moet gebruikt. Jammer, daar hadden we deze wasmachine wel voor gekozen. De hoofdtaak: wassen gaat perfect en eenvoudig en dat is het belangrijkste.

John 13-10-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zeer tevreden met de zeer stille en zuinige was machine ideaal dat ik met softwasser dmv zout de hardheid van het water kan beïnvloeden. Ik krijg meldingen op mijn telefoon zodra de was klaar is. Top merk mijn vorige was ook een AEG en die had ik 16 jaar.

Kwatswief 25-09-2021

Voortreffelijk

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] aantal weken in huis en zeer tevreden met de waskracht en de verschillende programma's.
ook fijn met de wifi zodat je kunt hoe ver de machine is en/of bijna klaar is.

Emma 18-09-2021

Gemak dient de mens

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 16 jaar aeg gewassen te hebben nu een nieuwe met nog meer gemak en het stoomprogramma super.. stiller en minder strijken wat wil je nog meer bij je schone was ;-)

AEG-Fan 12-08-2021

Top apparaat !

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie design, makkelijk in gebruik, wast erg schoon. Je kan hem snachts aanzetten en slapen. Zit ook een bakje bij voor vloeibare wasmiddel. Stoom functie is ideaal. Wat een verschil met onze oudere wasmachine. Als je was gelijk ophangt hoeft je bijna niet te strijken.

Moenjef 16-07-2021

Super wasmachine

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De was machine van Aeg werkt echt super geen spijt van voor heen een ander merk gehad dus nu over gestapt naar Aeg omdat ik ook een warmtepomp droger heb aangeschaft die ook top werkt echt een aanrader!!!!!

Ster 08-12-2020

Een fijne duurzame wasmachine

Geschreven voor: AEG L9FEN96BC

Heel fijn te merken dat tijdwinst te behalen is door stoomfunctie met de ProSense®-technologie ervoor zorgt dat elke waslading automatisch gewogen wordt om het programma op maat af te stemmen en stoom zorgt voor minder kreuk in de kleding! Speciaal handig voor overhemden, broeken etc. Fijn voor onze drukke agenda’s