Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXM90NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Biermann 25-03-2022

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zijn zeer tevreden over onze nieuwe wasmachine. Even wennen en nog uitzoeken welke programma's het fijnste zijn voor ons.

Calaven 16-02-2022

Super fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne wasmachine zeer gemakkelijke bediening en de was is al bijna droog met 1600 toeren.

Renée 25-01-2022

De Wasfluisteraar

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super stille wasautomaat met vriendelijke gebruiksaanwijzing. Instelbaar op heel veel manieren. Ruime trommel waar zelfs een dekbed van 220 × 240 in past. Ik hoop er jaren plezier van te hebben.

Fien 21-01-2022

Buiten categorie

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Behoorlijke prijs. Maar dan krijg je daarvoor ook wat. Bedieningsgemak ,kwaliteit van de was en centrifuge. Alles top.

Henk 16-01-2022

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede stille machine alleen sommige programma's duren wel erg lang

Jan Konings 05-01-2022

Het is een zeer zuinige machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele mooie en zeer zuinige machine ook met een trommel van negen kilo daar kan lekker veel was in , en ook een heel stille machine

Nelly 02-01-2022

prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] uitstekende wasmachine. Wast en centrifugeert prima. Duidelijk display met vermelding energieverbruik. Genoeg verschillende programma's.

Willem 01-01-2022

Geweldige machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige was resultaten met deze machine, lekker stil, energie zuinig en snel klaar , ruime keuze aan programma's

Ameling 26-11-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede zuinige wasmachine en door1600 toeren centrifuge is de was ook al veel droger als onze oude machine en dit is goed te merken aan de hoeveelheid water in de bak van de wasdroger ongeveer de helft

D. van den Heuvel 30-10-2021

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine is prettig in gebruik en redelijk geruisloos. Leuk om een seintje te krijgen als de machine klaar is op je mobiele telefoon. :-)

Blije klant 15-09-2021

Lievelingsmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het 2de liefje van mijn vrouw.
We hadden een defecte Miele, toen op adviesvan een ander een Bosch gekocht, maar nooit weer, wat een verschrikking.
Bosch verkocht, toen de Siemens gekocht, maar mijn vrouw zegt wat een schatje, deze werkt super, hoop dat we er jaren plezier van mogen hebben.

Anoniem 31-08-2021

subliem machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] deze wasmachine voldoet geheel aan onze eisen.is zuinig en vriendelijk voor het milieu.doet waarvoor hij is aangeschaft:wassen.
onze vorige machine was na 24 jaar op.Degelijk en zonder grote kosten.Het was een siemens.

w**d@k**e.nl 19-08-2021

product komt volledig overeen met beschrijving

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

Een voordelige wasmachine van yop kwaliteit die we iedereen kunnen aanbevelen

Pluspunten

• stil
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

Extra klasse IQ700 combi 17-08-2021

Super fijne machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top machine met WiFi, doet wat hij moet doen en zuinig in gebruik.
Alle soorten textiel al uitgeprobeerd, alles kan aan de machine worden toevertrouwd. De machine staat vlakbij mijn slaapkamer en is niet te horen door een dunne muur als deze draait en centrifugeert. Zelfs bij het pakken van het water is hiervan niets te horen, zoals dit met mijn oude machine wel was. De extra WiFi functie geeft even een berichtje als de machine klaar is. Fijn deze reminder en ook om tussentijds het programma nog te kunnen aanpassen en te controleren.
Samen met mijn nieuwe Siemens Warmtepompdroger is dat een uitstekende combi.
Eind september krijg ik mijn nieuwe keuken met 3 Siemens inbouw apparaten..
Als alle nieuwe apparatuur zo fijn in gebruik zijn als dat ik gewend ben van de oude Siemens producten kan ik alleen maar reclame voor jullie maken.
Wat dat betreft ben ik jullie ambassadeur

Mineke 12-08-2021

Geweldige machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast geweldig schoon en fris en mooi rustig

Hans 20-07-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne machine, stil en makkelijk te bedienen.
Geweldig
Ik heb er verder geen woorden voor

Marie jose 13-07-2021

ALLES VAN SIEMENS OP EEN RIJ

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen met de knop of zelfs met je telefoon.
Ik raad dit product edereen aan HIER KRIJG JE GEEN SPIIJT VAN.!!
Dit verdiend een vette medaille

Marie jose 13-07-2021

Het beste wat ik tot nu toe heb gekocht! Siemens.

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

Ik raad dit product edereen aan HIER KRIJG JE GEEN SPIIJT VAN.!!
Dit verdiend een vette medaille

Erik 12-07-2021

Fijne ruime wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op zoek naar een nieuwe ruimere wasmachine, kwamen we uit bij dit apparaat. Na het lezen van de mogelijkheden en reviews van andere gebruikers, waren we overtuigd. De wasmachine nu een paar weken in gebruik en absoluut geen spijt van de aankoop. Hij is inderdaad lekker ruim, is voorzien van binnenverlichting en is erg gebruiksvriendelijk. Daarnaast is hij ook erg stil! De programma's duren wel wat langer dan we gewend waren, maar dat is verder geen probleem voor ons. Tot nu toe bevalt de wasmachine uitstekend en wat ons betreft een aanrader!

Wasmachine 10-07-2021

zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn oude wasmachine was 24 jaar oud en maakte veel geluid. Nu hoor ik bijna niets en kijk ik af en toe of hij wel aanstaat. De was is schoon en de machine bepaald zelf hoelang hij over de was doet. Ik ben erg blij met deze aankoop