Siemens WM6HXM90NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
70 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXM90NL op Kieskeurig.nl.

Siemens klasse 28-02-2021

Prima wasmachine, eenvoudig te bedienen, grote trommel.

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

Het is een mooie wasmachine met duidelijke en eenvoudige bediening via draaiknop en goed leesbaar scherm. Handleiding is duidelijk. Tot zover heel goede was resultaten, 1600 toeren haalt hij zonder moeite en weinig lawaai. Erg droog uit de trommel. De keuze voor Siemens was eenvoudig: eerdere apparaten van Siemens (afwasmachine, oven en magnetron) bevallen prima. Excellente service via Aangeenbrug in Zeeland

Pluspunten

• goede was resultaten
  • duidelijke bediening

Minpunten

• er zijn veel types uit te kiezen,

Linneke 26-02-2021

duidelijke solide wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

Een top wasmachine! De bediening is makkelijk en wijst zich zelf. Leuke gadget dat je er Wifi op zit. Fijn dat de duur van het programma zich aanpast aan de vuilheid van de was. Ook een geruisloze machine. Maakt weinig geluid zeer prettig

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • Wifi
  • automatische aanpassing duur v/h programma
  • Mooie machine om te zien
  • duidelijke display

MichelenMarijke 26-02-2021

Wasmachine WM6HXM90NL zeer goede koop en ontzettend stil

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

We hebben deze wasmachine nu al een tijdje in gebruik en met z'n 1600 toeren komt de was er echt al redelijk droog uit.
Ook is de verlichte wastrommel echt van toegevoegde waarde.
Daarnaast is de machine tijdens het wassen ontzettend stil, je hebt soms niet door dat de wasmachine aanstaat (geen woord aan gelogen). Ook tijdens het centrifugeren is de machine beduidend stiller dan menigeen andere wasmachine. De techniek staat duidelijk niet stil. Ook is de machine te bedienen via een app op de telefoon. Erg handig, zeker gezien de machine op zolder staat, je krijgt gewoon een melding op je telefoon als de machine klaar is. We kunnen niet anders concluderen, we zijn ontzettend tevreden over onze Siemens wasmachine. Voor ons altijd een Siemens, we zijn echt tevreden over de kwaliteit. We durven wel te stellen dat dit de fijnste wasmachine is die we tot nu toe hebben gehad. Over de duurzaamheid kan je nog weinig zeggen, maar gezien de eerdere ervaringen met Siemens vermoeden we wel dat we hiermee weer jaren vooruit kunnen.

Pluspunten

• Zeer stil met wassen/centrifugeren
  • Drogere was
  • Erg zuinig in gebruik
  • Prijs/kwaliteit
  • App melding wanneer klaar

AdeG 20-02-2021

Wasmachine en zijn App

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine is perfect, makkelijke bediening. De app om hem van afstand te bedienen had wel wat eenvoudiger gekund.
Het doel Wassen en centrifugeren is uiteraard helemaal in orde

De Langendam 19-02-2021

Prettige Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was snel gewend aan onze nieuwe wasmachine. Eenvoudig in gebruik. Hij doet wat hij moet doen. Geluidsarm, kortom,, een goede aankoop.
Ik heb hem gekocht bij een detailbedrijf, en hem laten plaatsen. Zeer prettige ervaring.

Ria V. 06-02-2021

Gekozen voor een Siemens wasautomaat

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

Wasautomaat van Siemens voor weer vele jaren, gekocht bij de man / bedrijf in de buurt, goed voor een goed advies en uitleg

Pluspunten

• duurzaam
  • zuinig in gebruik
  • vele mogelijkheden

Daandels 24-01-2021

Siemens wasmachine geweldig

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat fijn dat Siemens wasmachine WM6HXM90NL zo geluidsarm is. En ingergie zuinig. En belangrijk schone was . Wij zijn er blij mee

Daandels 22-01-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben goede advies gekregen van de verkoper. Klopt helemaal wat hij uitlegde.
We zijn er blij mee.

Miriam R. 25-12-2020

Goede koop

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine: zeer gebruiksvriendelijk, maakt vrijwel geen geluid, grote trommel en vulopening, ieder programma handmatig aan te passen, binnenverlichting (top!) en centrifugeert echt heel erg goed.

Thomas 23-12-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik kan enkel zeggen, ziet er mooi uit en nog niet mee gewassen, Ben alleenstaande van over de 70 en kan er nog niets van of over zeggen.

iQ700 wasmachine, voorlad 02-10-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het was programma gaat tot nu toe goed Het apparaat heeft een goed wasprogramma en de was is schoon.

Heidi 23-09-2020

Blij ei!!

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Toen mijn vorige wasmachine kapot ging wilde ik maar 1 ding; een mooie SIEMENS wasmachine!
In combinatie met bijbehorende warmtepompdroger, ben ik echt "een blij ei" als ik naar mn set kijk. Wasmachine is gemakkelijk in te stellen, snel klaar en in tegenstelling tot mijn vorige wasmachine is deze heeel stil, je hoort hem haast niet. Ben dus écht heel blij!!

Hans 20-09-2020

Wasmachine met handige grote trommel.

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine met een mooie grote trommel, waarbij we al het beddengoed in 1 keer kunnen draaien. Bij centrifugeren maakt hij af en toe wel een piep geluid, terwijl hij nog geen maand oud is. Monteur komt volgende week kijken.