Bosch WAU28T70NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28T70NL op Kieskeurig.nl.

Seema 13-04-2021

BOSCH wasmachine WAU28T70NL

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Zeer stille en zuinige wasmachine. Oogt zeer robuust, zoals alles van Bosch. Geen moeilijke beschrijving en echt gebruiksvriendelijk. Bijpassende droger gekocht die mooi bovenop de wasmachine staat. Wel wat harder geluid bij aan- en afvoer van water.

• Zuinig
  • Weegt belading af en past waterverbruik hierop aan

Minpunten

• harder geluid bij aan- en afvoer van water

Sacha 17-06-2021

Gewoon geweldig!

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenhele fijne stille wasmachine. Plenty functies en fijne bedieningspaneel. Kinderslot! erg handig!

Jellie 14-06-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote trommel en zeer stil. De was wordt goed schoon ook op de snelle programma's

chndr 29-04-2021

Geweldige wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Gebruiksvriendelijk, stil en de was lijkt er veel frisser uit te komen! Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit van deze wasmachine en zeker voor deze prijs.

Morqui 29-04-2021

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Een top wasmachine. Kwalitatief hoogwaardig. Heel erg stil. Doet wat het moet doen. Voortaan alleen maar Bosch producten.

Pluspunten

• Ruime trommel

Minpunten

• Te lange programma's

Rudolph 29-04-2021

Heerlijk stil

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Oude wasmachine was(te) prima, alleen dat geluid.. Daarom de, volgens de website, extreem stille WAU28T70NL aangeschaft. Erg tevreden met het was resultaat en de stilte. Verder eenvoudig te bedienen, alleen het installeren kan lastig zijn. Het apparaat beschikt niet over één of meerdere zelf stellende poten.

Pluspunten

• Inderdaad extreem stil
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Ontbreken zelf stellende poten
  • Geen verlichting in wastrommel

Ahmed Lagdaa 28-04-2021

Minder elektriciteit en goed gebruik

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

De wasmachine is uitstekend, praktisch, geluidsarm en heeft vele voordelen, ik kocht hem toen ik hem bij mijn vriend zag en vond hem leuk.

Pluspunten

• +++
  • +++o

stofzuiger 25-04-2021

krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Ik was opzoek naar een krachtige stofzuiger die weinig geluid maakt.Ik zou het zeker aanbevelen. Het is het geld waard.

Top produckt 20-04-2021

Wasmaschine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Gezien mijn moeder, oma ,tantes, neven en nichten allemaal producten en zeker een wasmachine van Bosch , al jaren in gebruik hebben hoefde ik biet lang na te denken over welke machine ik zou aanschaffen. het is geruisloos materiaal en ook nog goed in elkaar gezet. mooie uitstraling want tenslotte wil het oog ook wat he.

Pluspunten

• geruisloos
  • mooie programerings programma,s

Minpunten

• je moet er mee werken

Erik 14-04-2021

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

We zijn heel blij met deze wasmachine, droogt goed en is erg stil. Het geeft veel mogelijkheden om te wassen naar wens.

Johan L. 13-04-2021

Mooie stlle wasmaschine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Gisteren wasmachine en wasdroger ontvangen. Direct een wasje gedaan. Je hoort hem bijna niet tijdens het centrifugern. Geweldig. Mooie combinatie samen

Pluspunten

• Erg stil
  • Eenvoudig zelf aan te sluiten
  • Duidelijke programma's

Minpunten

• Max. 1400 toeren, maar dat was bekend

Anoniem 13-04-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een gebruiksvriendelijke, stille en goede wasmachine die mijn was zeer goed schoonmaakt. De was ruikt lekker en hoef het niet te strijken. Een 10 voor deze machine. Prijs- kwaliteit is zeer goed.

Hiske 09-04-2021

Wasmachine: grote trommel / handig menu

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Het menu is handig, je selecteert een wasprogramma en automatisch bepaalt het apparaat welke temperatuur er bij hoort, en de wasduur. Deze wordt ook duidelijk aangegeven op het display.

Pluspunten

• grote trommel
  • handig programma menu met veel keuzes
  • trommelreiniging

Minpunten

• linksdraaiende deur blijkt op de plek niet handig
  • handvat van de deur was even zoeken

Irene 03-04-2021

Mooi

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Gekocht omdat ik een wasmachine nodig had
tot nu toe nog super te vreden hij is heel stil heeft ook verkort programma's

Stan 01-03-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prijs/kwaliteit verhouding van het product is top. Eenvoudig te gebruiken en straalt kwaliteit uit door de RVS-trommel en hoge stabiliteit. Was toevoegen is erg eenvoudig en het apparaat is erg stil. Bovendien was de levering top, waarbij het eerste programma al ingesteld was voordat de bezorger weg was

Jose 28-02-2021

Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede wasmachine, werk zoals hij moet werken. Maakt niet veel geluid. Wel lange programma's. Fijn dat je hem in kan stellen zodat je was in de ochtend of na je werkdag klaar is om op te hangen. Was komt er goed gecentrifugeerd uit. Ik ben tevredem!

August 16-02-2021

Weer een Bosch!

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 16 jaar weer een nieuwe Bosch. Doet wat het moet doen en heeft een ruim scala aan programma's. De energiezuigige programa's duren wel lang, maar je kan ook voor snel gaan. TOt dusver wederom tevreden.

W.Dekkers 15-02-2021

Super

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel tevreden over dit apparaat voldoet aan alle eisen.

F. Ekici 10-02-2021

Top kwaliteit voor mooi prijs

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na mijn 12 jarige oude Bosch een nieuwe aangeschaft. Werkt stiller dan de oude. Display duidelijk geeft aan hoeveel kilo erin mag per programma en hoe lang het duurt. Laat ook zien hoeveel energie hij gebruikt per programma.
Sommige programmas duren wel 3 á 4 uur maar dat heeft ook met het kapaciteit van het was. Het heeft een versneld toets zodat je sommige programmas kan verkorten. Allergie programma is helemaal top ekstra hygiene tijdens wassen. Vooral in deze nare tijden is het niet te missen voor mij.
Wat ik alleen jammer vindt dat je de gekleurd katoen programma niet kan verkorten. Dat is de programma die langer over doet dan de andere programmas.
Het aller handigste vond ik de pomp schoonmaken dat rechtsonder vakje aan het wasmachine. Het heeft een buis waardoor het water niet uit het pomp direkt weg gaat en overal nat wordt. Maar zonder te knoeien kan reinigen.
Het is zo ingebouwd dat je de wasmaschine op het makkelijkste manier kunt gebruiken.
Top gewoon!

Anoniem 06-02-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor een Bosch gekozen vanwege degelijkheid, goede service en goede recensies. Ben tevreden