Bosch WAU28T70NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28T70NL op Kieskeurig.nl.

P. Arora 04-12-2020

Bosch Reliability

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

I bought Bosch Washing Machine for the reliability of Bosch. Its been 1 month since I am using it and it feels sturdy and clothes cleaned well and low power consumption. It has multiple washing options for all kinds of washing needs in our family.

Pluspunten

• Bosch Reliability
  • Various washing options for family needs
  • Low power Consumption

EB 03-12-2020

Ruime wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Ruime 9 kg wasmachine, makkelijk te bedienen, maakt geen lawaai maar we horen het draaien wel (is niet storend), is nog altijd stiller dan de vorige wasmachine. Wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

• Ruime trommel
  • makkelijke bediening
  • redelijk stil

Minpunten

• maakt geluid tijdens draaien

MB2020 01-12-2020

stil, krachtig en veel opties

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Apparaat is stil en de functies zijn handig: vooral de grote trommel en de vele wasprogramma's waarbij je ook in de programma's kunt variëren met graden en de toeren van centrifugeren

HS 30-11-2020

Perfecte prijs kwaliteit verhouding + cashback

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Heeft een perfecte prijs en kwaliteit verhouding plus nog cashback, ook nog een lekkere ruime trommel. Onze vorige wasmachine was ook Bosch en ging 19 jaar mee.

Pluspunten

• Zuiniger
  • Goed stil
  • Voldoet verwachting

Dana B. 30-11-2020

Mooie grote scherm met vele opties en gemakkelijke gebruik

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Echt een top merk, het beste merk Bosch ten alle tijden! Vele apparaturen thuis van het merk Bosch en gaat zeer lang mee

Pluspunten

• Makkelijke wasprogramma
  • Zeer zuinig en uitstekende service

Minpunten

• Jammer geen 3 jaar garantie

FL 29-11-2020

Stille apparaat

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Katoen normale functie duurt wel lang, echter fijn dat het stil werkt. Ruime wasmachine waar veel in past.

• Ruim
  • Makkelijk

sophie 29-11-2020

wasmachine met veel functies

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

We waren op zoek naar een wasmachine met meerdere functies. De wasmachine moest een startuitstel systeem hebben, zodat we de was in de avond al klaar kunnen zetten. Deze functie is aanwezig. Onze oude machine maakte veel lawaai, deze wasmachine van bosch is heel stil. ik hoor hem niet meer beneden. De bosch wasmachine kan ook zelf bepalen hoeveel water er nodig is voor de was, dit is water besparend en dus ook beter voor het milieu en je portemonnee. Alle soorten was kan ik er op wassen en voor kleine wasjes of wasjes die niet zo vies zijn kan ik de wasmachine ook op een kort programma zetten. Wij zijn heel blij met deze wasmachine. Voor de prijs die wij betaald hebben (inclusief een cashback actie) is dit een heel degelijk en goed apparaat. We hopen hier weer een tijd mee te doen.

Pluspunten

• kan ook korte was draaien
  • bepaalt zelf hoeveelheid water die nodig is

Minpunten

• nog niet gevonden, kan niks bedenken

Zouhair El moubarek 29-11-2020

Bosch WAU28T70NL

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Hartstikke goed spul! Bijna geluidloos! Bosch is de beste! Mijn vorige wasmachine deed het 11 jaar prima!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Top prijs
  • Bijna geluidloos

Dorien 29-11-2020

Top wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Fijne wasmachine. Makkelijk in gebruik, stil, zuinig en 9kg capaciteit. Vorige wasmachine is ook een bosch. Die ging 20 jaar mee. Betrouwbaar merk.

• 9kg
  • Zuinig

Bosch 28-11-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Muisstille en degelijke wasmachine. Veel keus aan wasprogrammas. Topkwaliteit. Kan veel was in de grote trommel. Ik raad hem iedereen aan.

Huub 28-11-2020

Mooie machine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Gekocht omdat de oude het na 21 bijna begaf. 2 Dagen later stond hij op zolder weer te draaien. De bezorgers alle lof voor dit huzarenstukje.

Pedro 27-11-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

De apparaten van Bosch zijn niet stuk te krijgen. En ook nog makkelijk bedienbaar. Ben zo blij met deze wasmachine alles ruikt weer fris en fruitig😃 en met een versneld programma is je was ook zo weer klaar.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar

Bosch wasmachine 24-11-2020

Bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Bosch heeft een prima wasmachine. Er zat een actie aan deze aankoop van 50 euro cashback... Helaas tot 2 maal toe afgewezen heel bijzonder jammer hoor!

Michiel 23-11-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Ik heb de wasmachine nog maar kort maar hij lijkt het goed te doen. Wel duren de meeste programma's best lang. Een programma van rond de tijdsduur van 1 huur had me nog wel handig geleken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yotio 23-11-2020

Ontzettend stile wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

De wasmachine is ontzettend stil en beweegt of trilt niet tot nauwelijks. De was komt er schoon en fris uit. Kortom een top aankoop!

Louu 23-11-2020

Goed maar lang

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Deze wasmachine aangeschaft omdat ik de kwaliteit van bosch altijd wel super vindt en ik wou toch een serie hoger hebben dan de standaars versie. Het allergieplus programma is ideaal voor mijn huishouden ivm een huisstofmijtallergie bij 2 personen, we merken daar toch wel een verschil in. We hadden al eerdere reviews gelezen wat betreft deze machine en dat de programma's aan de lange kant zijn. Dit is inderdaad wel waar, de meeste zitten rond de 3 uur en sommige 4 uur. Dit kan je versnellen door de speedperfect, dan gaat het wat sneller waarbij de kwaliteit van je was gegarandeerd blijft. Ik draai liever het normale programma want ik vind de was belangrijk. Hij is handig in gebruik! Wel even het boekje goed doorlezen maar je hebt het zo door. Fijne draaiknop en doseerbak. Jammer dat het donkere wasprogramma maar 4kg lading accepteert, dat is het enige minpuntje voor mij. De was droogt wel heel snel zodra hij klaar is. Binnen 1 dag kan ik de was afhalen, vroeger was dit 2/3 dagen. Tot nu toe een goede aankoop :) vergeet je garantie ook niet te verlengen met je registratie op de bosch site, dan heb je 10 jaar garantie op de motor! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wasmachine 20-11-2020

Moeizaam

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Erg vervelend dat dit moderne apparaat geen geheugen heeft?!?
Stééds opnieuw moet ik tig keer drukken om het centrifugeren aan te passen naar 1400 watt. Als ik dit geweten had, had ik het apparaat NIET gekocht!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Femk bert 19-11-2020

Goede easmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Goede en geruisloze wasmachine en ziet er degelijk uit! Top! Bosch is sowieso een betrouwbaar merk met een lange levensduur

JK 18-11-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Om te beginnen is de machine strak qua uiterlijk. Machine bevat vervolgens alle belangrijke programma's die ook nog eens kunnen worden aangepast. Bijvoorbeeld het verkorten van programma's is erg handig. De machine is heel ruim, dus geschikt voor een serieuze berg wasgoed. De was komt er goed schoon uit, dus daar doet de machine helemaal wat hij moet doen. Bijan last but not least is dat de machine natuurlijk energiezuinig en daarmee duurzaam is. En dan de stilte... je hoort hem bijna niet. Fantastisch.

Pluspunten

• stil
  • grote trommel
  • alle belangrijke programma's
  • energiezuinig

C. de Bolster 08-11-2020

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T70NL

Mooi apparaat, doet wat hij beloofd. Grote trommel en duidelijk display. Wasmachine hoor je bijna niet als deze staat te draaien.