Siemens WM14N205NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14N205NL op Kieskeurig.nl.

Désirée 13-01-2021

Stil

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na de reviews gelezen te hebben van deze wasmachine kan ik mij daar helemaal in vinden. Super stil, vele mogelijkheden qua programma's. Alleen het uitstellen van een programma in tijd zijn we nog aan het uitvogelen, maar dat komt zeker goed. Hiervoor een Samsung gehad, maar deze wasmachine overtreft hem nu al.

Jaap V 12-01-2021

Prima apparaat, doet redelijk stil zijn werk

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat, doet redelijk stil zijn werk.

H.Schipper 25-11-2020

Kwaliteit betaalt zich uit !

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekende aankoop; goede kwaliteit/ prijs verhouding, In alle opzichten tevreden. Automatische 'wasweging' bij start. Zeer zuinig in gebruik. Makkelijke bediening alsmede doordachte programmakeuzes incl. handig signaal bij einde programma. Hoge stabilteit van de machine tijdens gebruik en bijzonder stil bij centrifugeren. Koolborstelloze moter met 10 jaar garantie is sterk punt !

Mirjam 30-10-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N205NL

Duitse degelijkheid!Wederom dik tevreden!Prijs kwaliteit is zeer goed!Ik wil geen andere wasmachine dan Siemens!Handige bediening heel stil en zuinig!Een aanrader!!