Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UT75NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Elke 21-01-2023

Super

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt fijn, makkelijk in gebruik. Gebruiksaanwijzingen geven duidelijk aan hoe te gebruiken bij het eerste gebruik.

Nathalie 10-09-2022

Stil apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze machine. Hij past perfect bij de Siemens warmtepompdroger WT45W475NL. Het is een zeer stil apparaat, en de was komt er heerlijk ruikend uit. Fijne wasprogramma's ook.

Anoniem 28-08-2022

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede wasmachine, waar veel in kan. Nauwelijks geluid. Mooie prijs. Ik ben momenteel zeer tevreden. Ik hoop dat hij 10 jaar of langer mee gaat

Ons toppertje 25-08-2022

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is een verademing bij de vorige. Zeker gelet op de keuzemogelijkheden

Sander 15-08-2022

Zooooo stil!!! Geweldige machine!

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een heerlijke machine. Handige programma's, van heel kort tot zuinig lang. Wasresultaat is super. En we zijn vooral blij met hoe still hij is. De machine staat in de keuken en af en toe horen we een geluidje: "oh ja, de wasmachine staat aan ;-)".

Al met al 100% tevreden!

Anno 04-08-2022

Goed en stil

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine nu een poosje in gebruik. Wast prima en behoorlijk stil. Doet wat het moet doen voor een redelijke prijs.

P.K. 30-06-2022

STL EN MOOI

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ERG MOOIE EN STLLE MACHINE. DE 9KG TROMMEL IS EEN GEWELDIG

Jolande09 17-04-2022

Héle fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Fijne wasmachine met veel keuze van programma's. Zelf de temperatuur van een wasprogramma én het centrifiguur toerental, kunnen instellen, vind ik erg belangrijk en dat kan met deze wasmachine. Verder is de wasmachine niet luidruchtig, wat zéér prettig is. Ik heb in jaren niet zo'n fijne wasmachine gehad als deze en ik ben héél erg blij met deze aankoop!

Mascha 26-03-2022

Fijne machine, tiptoetsen kunnen beter

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine wast goed, geluidsniveau is acceptabel. Persoonlijk vind ik de tiptoetsen soms wat slecht reageren. Wellicht een kwestie van wennen.

Marcel 07-02-2022

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat werkt zeer stil. Dat is een enorm pluspunt. Duurzame motor op basis van magneten is ook een groot voordeel. Wast schoon met voldoende programma's.

Jaxx 23-01-2022

gemakkelijk te bedienen apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Je weet net hoe dat gaat, zomaar gaat je wasmachione kapot en moet je wat anders, dat werd dus deze Siemens. Intussen heeft de hoeveelheid vuile was zich opgehoopt en wil je meteen aan de gang als hij staat en dat kan wnt je hoeft geen moeilijke instructies door te wurmen, dus hup wassen maar. Dat gaat prima en ik heb het gevoel dat hij betyer spoelt dan mijn vorige machine (ander merk), dus ik ben bij!

Harry 18-01-2022

Fijne wasmachine voor goede prijs

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Siemens gekocht omdat bij mijn vriendin een Siemens al vele jaren staat te draaien en bijn dagelijks wordt gebruikt. De machine is veel lichter dan de W1 van een bekend merk die ik eerst had. Doet zijn werk net zo stil. Wel zitten er ,met voorwas op diverse programma's lange wastijden van soms meer dan 4 uur. Was komt er wel schoon uit.

Francis 26-11-2021

Stille gebruiksvriendelijke wasmachine.

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettig te bedienen wasmachine die goed schoon wast en als je hem niet te vol doet mooi kreukvrij. Grote trommel en een ruime keuze uit verschillende wasprogramma's. Met als voordeel dat hij zelf kijkt hoeveel kg was je erin doen en dan het programma aanpast. Het design is mooi en de machine wast vrij stil. Prijs-kwaliteit is uitstekend. Erg blij mee en ik raad hem zeker aan!

leny 03-11-2021

goede machine voor een goede prijs

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] doet waar hij voor gemaakt is
makkelijke bediening

Marten 09-09-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer stil veel keuze kan hem aan bevelen

Dayi 15-08-2021

Netjes

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb de Siemens nu 5 weken in bezit en ben er erg tevreden mee, makkelijk te bedienen, stil, zuinig en natuurlijk lekker schoon en fris!

A.Kingma 06-08-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne wasmachine, makkelijk in gebruik.

m**w@g**l.com 05-08-2021

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

Het is een goed product en had de consument voor een lagere prijs kunnen bereiken

Anoniem 04-08-2021
Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

De wasmachine werkt goed. De prijs-kwaliteitverhouding is naar verwachting.

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteitverhouding

IQ 500 31-07-2021

Topper

Geschreven voor: Siemens WM14UT75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze moderne wasmachine verdiend ieder huishouden met zijn perfecte resultaten en hedendaagse lage eco- footprint voldoet het aan alle verwachtingen.