Bosch WAU28S70NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28S70NL op Kieskeurig.nl.

limbodanser 17-11-2020

pracht wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

tijdens het wassen kan ik met een gerust hart slayer trainen. Hierbij word ik niet constant afgeleid door geluiden van bijvoorbeeld een wasmachine. Deze draait heerlijke op de achtergrond. Er zit 1 maar aan. Deze wasmachine heeft geen geduld. Meneer begint uiteraard te piepen als hij klaar is, vervolgens roep ik nog dat ik er aan kom.. Denkt meneer goh laat mij nog een keer piepen want het duurt mij te lang. Verder degelijke wasmachine

Pluspunten

• lekker wassen

Minpunten

• ongeduldig

cynthia 14-04-2021

Degelijk, duidelijk en fijn machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Een degelijke wasmachine, met duidelijke tekens en handleiding. Wast goed en van gemakkelijke snufjes voorzien. Geen waterkraan meer open of dicht draaien. De functie voor het doseren van de wasmiddel en wasverzachter is ideaal, dit was niet een specifieke eis bij de aankoop. Heel blij met deze functie, hier kun je met handmatig doseren niet tegenop!

Pluspunten

• automatische dosering
  • regelt zelf water

Minpunten

• tot heden geen minpunt kunnen ontdekken

Ellen 09-04-2021

Mooie stille machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Het is een hele stille machine. Zelfs het centrifugeren gaat veel stiller dan mijn oude wasmachine. Ook de automatische dosering is super handig. In de wasmachine trommel kan veel was in en het heeft vele verschillende programma's. Ik ben heel blij met mijn aankoop. Had ik veel eerder moeten doen!

Pluspunten

• stil
  • grote trommel

Minpunten

• nog niet gevonden

Stéphanie 05-04-2021

Goede Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Ik ben onwijs blij met deze wasmachine. Het is mijn eerste wasmachine die ik gekocht heb, en ik ben er nu al heel blij mee. De i-Dos functie is de perfecte uitvinding en hij is zuinig en maakt weinig geluid. In een woord geweldig!

Pluspunten

• I-Dos
  • Zuinig
  • Weinig geluid

D 29-03-2021

De WAU waard

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Zeer tevreden. Gekocht in combinatie met droger, omdat dat mooi staat. Betrouwbaar en vriendelijk geprijsd door de tijdelijke Bosch Cash Back.

Pluspunten

• I-Dos
  • Duidelijk scherm
  • Makkelijk te besturen

Minpunten

• Piepje na wasbeurt stopt niet vanzelf
  • iets meer dan gemiddeld lawaai

Zalez 29-03-2021

Super..

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn er heel blij mee, hij is erg stil.

M. Muilenburg 25-03-2021

Lekker stil!

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een aantal jaren onze oude wasmachine moeten vervangen, omdat deze veel geluid produceerde. Nu wij deze Bosch wasmachine in huis hebben heb ik al meerdere keren moeten luister of deze überhaupt wel aan stond. Eenvoudige functies en makkelijk in gebruik.

Ellen 22-03-2021

Mooie stille machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze week een nieuwe wasmachine gekocht. Het is een mooie stille machine met veel opties. Ook de automatische dosering is gemakkelijk. Ik ben blij met mijn aankoop. Een aanrader.

Tom 19-03-2021

Bosch wasmachine wau28s70nl ,Wast goed ,ook mooi om te zien

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

De keuze voor deze machine is genomen mede door de reviews van andere mensen en de prijs was aantrekkelijk

Pluspunten

• Mooi in aanzicht
  • Super stil

Minpunten

• Iets te zwaar maar daardoor staat hij wel stevig

WKRI 12-03-2021

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 15 jaar een Bosch wasmachine te hebben gehad toch weer voor een Bosch wasmachine gekozen. Deze wasmachine is zeer stil, ruime trommel inhoud en het i-dos systeem maakt het helemaal af. Echte aanrader.

Amsterdam 11-03-2021

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot nu toe heel tevreden met de wasmachine. Verschillende programma's. Als de kleren niet zo vies zijn draai ik een hele korte was van 30 minuten. Ideaal!

riedstra 07-02-2021

Stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] stil en zuinige wasmachine met genoeg capaciteit, duidelijke programma's, die je zelf nog kunt aanpassen naar je persoonlijke wensen

kjeld 01-02-2021

super machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] super goede machine.hij is heerlijk geruisloos
kleding komt er goed en schoon uit.
makkelijk te bedienen

Duncan 04-01-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de wasmachine nu 1 week in gebruik en kan niet anders zeggen dat het een fijn apparaat is.

Voordelen:
- Zeer stille machine
- Goede was en droogresultaten.
- Het automatische dosseersysteem is een echte aanrader. Geeft altijd de juiste hoeveelheid wasmiddel en wasverachter.

Nadelen:
Nog niet ontdekt :)

Gadget freak 28-12-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Voor mij mist alleen nog 1 optie, het verbinden met telefoon. Voor de rest heeft het apparaat handige opties en maakt de was makkelijker en lekker zuinig.

Pluspunten

• opties
  • zuinigheid
  • tijd instellen wanneer de was klaar moet zijn
  • design

Minpunten

• kan niet verbinden met telefoon

Frank 24-12-2020

Kind kan de was doen

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is uitermate geschikt voor een gezin. Ruime trommel, lekker stil en energiezuinig en een enorm bedieningsgemak. Een kind kan letterlijk de was doen.

Gerda 23-12-2020

Slimme wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Heel fijne wasmachine met iDos. De hoeveelheid was wordt gewogen en daarop wordt de hoeveelheid wasmiddel, wasverzachter en water afgestemd binnen de mogelijkheden van het gekozen programma. Prijs-kwaliteit-verhouding lijkt mij prima.

Pluspunten

• iDos - automatische dosering
  • Veel programmakeuzes
  • Stil en zuinig bij juiste instelling
  • Duidelijke display

El83 20-12-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie wasmachine, gemakkelijk in gebruik. Met een zogeheten idos systeem. Voordeel dat je niet elke keer je wasmiddel en wasverzachter hoeft te doseren. Nadeel daarvan is dat je maar één soort wasmiddel kunt gebruiken en dus voor een andere soort was(bv. zwarte of witte was) je toch apart wasmiddel erin moet doen. Overigens is het idos systeem met een simpele klik op de knop makkelijk uit te schakelen.
Was komt er netjes schoon uit.

Hatice 15-12-2020

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Ik heb dit wasmachine gekocht en ben hartstikke tevreden. Als eerst wist ik niet zo goed hoe de pictogrammen betekende maar met de handleiding was dit gelukkig goed te volgen. Het is echt een praktisch systeem met veel duidelijkheid en zeker aan te raden voor alle moeders want dit heeft ook een kinderslot systeem. Wat ik ook fijn vind is dat na het wasprogramma de deurluik met een klik automatisch opent.

Pluspunten

• Kinderslot
  • Veel keuzes uit wasprogramma’s
  • Digitaal af te lezen
  • Handleiding die duidelijk te volgen is

Minpunten

• Er is geen extra wasprogramma voor de 90 graden

Jannie 13-12-2020

Mooie stille en ruime wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Stille machine waar veel in past. Verschillende programma's en eenvoudige bediening. Nog maar een paar dagen in bezit maar al veel was gedraaid. Veel stiller dan onze vorige wasmachine.

• ruim

Minpunten

• Als de was zwaar is doet centrifuge het niet
  • startuitstel is eigenlijk een eindtijd opgeven