Bosch WAU28S70NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28S70NL op Kieskeurig.nl.

limbodanser 17-11-2020

pracht wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

tijdens het wassen kan ik met een gerust hart slayer trainen. Hierbij word ik niet constant afgeleid door geluiden van bijvoorbeeld een wasmachine. Deze draait heerlijke op de achtergrond. Er zit 1 maar aan. Deze wasmachine heeft geen geduld. Meneer begint uiteraard te piepen als hij klaar is, vervolgens roep ik nog dat ik er aan kom.. Denkt meneer goh laat mij nog een keer piepen want het duurt mij te lang. Verder degelijke wasmachine

Pluspunten

• lekker wassen

Minpunten

• ongeduldig

Alwin 11-05-2021

Bosch WAU28S70NL

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Goede, stille wasmachine. Meerdere programma’s te kiezen voor zeer makkelijk gebruik. Door het doseersysteem ideaal in gebruik.

• Zuinig
  • Gebruiksvriendelijk

Alie VERDUIN 01-05-2021

Bosch wasmachine Serie6 WAU28S70NL

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Onze was machine een Miele was 12 jaar oud en deed het niet meer, wij zijn naar Mediamarkt gegaan en hebben toen de Bosch
wasmachine Serie6 gekocht zeer mooie machine veel opties er op en erg stil wij kunnen hem aanraden hij bevalt veel beter dan de Miele eens een Bosch altijd een Bosch.

Pluspunten

• zeer stil
  • veel makkelijke programmaas

Rineke 01-05-2021

Superfijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Deze wasmachine gekocht omdat onze Beko wasmachine het na 9 jaar trouwe dienst begaf... Deze keer voor een wat duurdere machine gekozen. Geen spijt! We hebben de wasmachine nu 2 weekjes en zijn heel tevreden. Was komt ‘droger’ uit de trommel dan bij de vorige, daar moesten we echt wel 2 keer mee extra centrifugeren. Ook is het fijn dat de wasmachine gewoon direct open kan als hij klaar is. Het I-dos systeem gebruiken wij niet, want wij wassen met poeder, dus daar kan ik niets over zeggen (wel jammer dat het met waspoeder niet werkt, want dat is beter voor je machine).
Wat ik ook fijn vind is dat er wel verschillende wasprogramma’s zijn, maar niet zo veel dat je ze eigenlijk niet meer gebruikt.
Tot slot is de trommel lekker groot. Dus als we echt een grote was hebben, past dat er gewoon allemaal in (wel handig met 2 kleine kinderen in huis).
Oja, en de wasmachine is een stuk stiller dan de vorige!

Pluspunten

• Lekker grote trommel
  • Was komt ‘droger’ uit de trommel
  • Deur kan gelijk open als programma klaar is
  • Erg stil

Minpunten

• I-dos werkt alleen met vloeibaar wasmiddel

Truus 27-04-2021

Wassen duurt lang

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat mijn Bosch wasmachine er na bijna 12 jaar mee ophield weer een nieuwe Bosch aangeschaft. Een esthetisch fraai apparaat. Het wassen geeft ook weinig geluid, op een vreemd vrij hard geluid aan het begin na. De was komt er schoon uit. Maar o wat duurt het lang voor een was katoen klaar is. Zo'n drie en een half uur. Wel kan de wastijd bekort worden, maar dan kan ipv 9 kilo slechts 4 kilo gewassen worden. Ook het spoelen zou beter kunnen.

Cuppen 26-04-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Makkelijk te bedienen geruisloos en super is de zeeppoeder dosering
Fijne machine duidelijk display

Pluspunten

• Display
  • Waspoeder dosering

cynthia 14-04-2021

Degelijk, duidelijk en fijn machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Een degelijke wasmachine, met duidelijke tekens en handleiding. Wast goed en van gemakkelijke snufjes voorzien. Geen waterkraan meer open of dicht draaien. De functie voor het doseren van de wasmiddel en wasverzachter is ideaal, dit was niet een specifieke eis bij de aankoop. Heel blij met deze functie, hier kun je met handmatig doseren niet tegenop!

Pluspunten

• automatische dosering
  • regelt zelf water

Minpunten

• tot heden geen minpunt kunnen ontdekken

Ellen 09-04-2021

Mooie stille machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Het is een hele stille machine. Zelfs het centrifugeren gaat veel stiller dan mijn oude wasmachine. Ook de automatische dosering is super handig. In de wasmachine trommel kan veel was in en het heeft vele verschillende programma's. Ik ben heel blij met mijn aankoop. Had ik veel eerder moeten doen!

Pluspunten

• stil
  • grote trommel

Minpunten

• nog niet gevonden

Stéphanie 05-04-2021

Goede Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Ik ben onwijs blij met deze wasmachine. Het is mijn eerste wasmachine die ik gekocht heb, en ik ben er nu al heel blij mee. De i-Dos functie is de perfecte uitvinding en hij is zuinig en maakt weinig geluid. In een woord geweldig!

Pluspunten

• I-Dos
  • Zuinig
  • Weinig geluid

D 29-03-2021

De WAU waard

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Zeer tevreden. Gekocht in combinatie met droger, omdat dat mooi staat. Betrouwbaar en vriendelijk geprijsd door de tijdelijke Bosch Cash Back.

Pluspunten

• I-Dos
  • Duidelijk scherm
  • Makkelijk te besturen

Minpunten

• Piepje na wasbeurt stopt niet vanzelf
  • iets meer dan gemiddeld lawaai

Zalez 29-03-2021

Super..

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn er heel blij mee, hij is erg stil.

M. Muilenburg 25-03-2021

Lekker stil!

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een aantal jaren onze oude wasmachine moeten vervangen, omdat deze veel geluid produceerde. Nu wij deze Bosch wasmachine in huis hebben heb ik al meerdere keren moeten luister of deze überhaupt wel aan stond. Eenvoudige functies en makkelijk in gebruik.

Ellen 22-03-2021

Mooie stille machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze week een nieuwe wasmachine gekocht. Het is een mooie stille machine met veel opties. Ook de automatische dosering is gemakkelijk. Ik ben blij met mijn aankoop. Een aanrader.

Tom 19-03-2021

Bosch wasmachine wau28s70nl ,Wast goed ,ook mooi om te zien

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

De keuze voor deze machine is genomen mede door de reviews van andere mensen en de prijs was aantrekkelijk

Pluspunten

• Mooi in aanzicht
  • Super stil

Minpunten

• Iets te zwaar maar daardoor staat hij wel stevig

WKRI 12-03-2021

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 15 jaar een Bosch wasmachine te hebben gehad toch weer voor een Bosch wasmachine gekozen. Deze wasmachine is zeer stil, ruime trommel inhoud en het i-dos systeem maakt het helemaal af. Echte aanrader.

Amsterdam 11-03-2021

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot nu toe heel tevreden met de wasmachine. Verschillende programma's. Als de kleren niet zo vies zijn draai ik een hele korte was van 30 minuten. Ideaal!

riedstra 07-02-2021

Stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] stil en zuinige wasmachine met genoeg capaciteit, duidelijke programma's, die je zelf nog kunt aanpassen naar je persoonlijke wensen

kjeld 01-02-2021

super machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] super goede machine.hij is heerlijk geruisloos
kleding komt er goed en schoon uit.
makkelijk te bedienen

Duncan 04-01-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de wasmachine nu 1 week in gebruik en kan niet anders zeggen dat het een fijn apparaat is.

Voordelen:
- Zeer stille machine
- Goede was en droogresultaten.
- Het automatische dosseersysteem is een echte aanrader. Geeft altijd de juiste hoeveelheid wasmiddel en wasverachter.

Nadelen:
Nog niet ontdekt :)

Gadget freak 28-12-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Voor mij mist alleen nog 1 optie, het verbinden met telefoon. Voor de rest heeft het apparaat handige opties en maakt de was makkelijker en lekker zuinig.

Pluspunten

• opties
  • zuinigheid
  • tijd instellen wanneer de was klaar moet zijn
  • design

Minpunten

• kan niet verbinden met telefoon