Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28S70NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

CL90 21-07-2022

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Idos werkt perfect en is ideaal. Wast goed en doet wat het moet doen.

Patrick 07-07-2022

Stille ruime wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stille wasmachine is ideaal voor ons. Met een 9kg trommel kan er genoeg was in 1 keer in. Het auto-dos systeem is ook fijn, gewoon vullen en klaar. Het enige nadeel is dat deze wasmachine alleen maar lange programma kent. Voor 9kg ben met eco stand al 3,5 uur kwijt. En voor katown geldt hetzelfde. Dit zou toch korter moeten kunnen.. voor de rest kwalitatief een goeie machine

Angelique 20-04-2022

Superfijn

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne wasmachine! De wasmachine is stil,energiezuinig en heel makkelijk in het gebruik, zeker een aanrader!

Marthijn 21-03-2022

Krachtig en erg stil

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een paar weken dit apparaat in huis en tot nu toe ontzettend blij me. Mijn vorige wasmachine van een ander merk is na 3 jaar al kapot gegaan. Over de levensduur hoop ik dat deze toch iets langer mee gaat. Programma's zijn makkelijk instelbaar en aan te passen. Machine wast krachtig en is tijdens centrifuge erg stil.

Johan 20-01-2022

Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie goed wassende wasmachine alleen de Ido's is nog even uitzoeken wat betreft de hoeveelheid wasmiddel te gebruiken.

Nadia DC 26-11-2021

Grandioos

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Grandioze wasmachine. Ben ook blij met de mogelijkheid om nog wasgoed te kunnen toevoegen. Daarnaast is hij ook mooi vormgegeven. Verheug me op nog jaren wasplezier. Net zoals mijn vorige Bosch, waarvan ik 14 jaar dankbaar gebruik heb gemaakt. Onnoemelijk veel wassen gedraaid met 2 baby's en een puberdochter.

C.sprt 13-11-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt makkelijk.
En doet z'n werk.
Top apparaat.

Velserbroeker 23-06-2021

Topmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als vanouds weer een wasautomaat die 20-25 jaar mee gaat

wim4 09-06-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie stille en goed schoon wassende machine

Sonja 30-05-2021

Wasmachine

Ben tevreden met deze 9 kilo wasmachine
Voldoet aan de verwachting alleen jammer dat sommige wasprogramma's lang duren

Pluspunten

• Inhoud
  • I-dos

Minpunten

• Sommige lange programma's

Ustun 25-05-2021

Super stil en erg zuinig

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Echt blij met onze nieuwe bosch wasmachine.
Is erg stil en zuinig en heeft veel programma's.
Zelf dosering dus heel handig

• Snel

Wimori 22-05-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine stil en simpel te bedienen .Goed wasresultaat

Happy camper 21-05-2021

Back to the future!

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] After an extended liftime with a simple and smaller washer, we're happy with our upgrade to a modern Series 6. Impressed with the iDos system and Aquastop. Hoping for a long lifecycle.

Alwin 11-05-2021

Bosch WAU28S70NL

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Goede, stille wasmachine. Meerdere programma’s te kiezen voor zeer makkelijk gebruik. Door het doseersysteem ideaal in gebruik.

• Zuinig
  • Gebruiksvriendelijk

Spike 11-05-2021

Gewoon een goeie

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stille moderne machine zonder al teveel poespas voor een schappelijke prijs

Angelo 01-05-2021

Geweldig

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat. De trommel van 9kg past zoveel in. Stil apparaat en zuinig.

Alie VERDUIN 01-05-2021

Bosch wasmachine Serie6 WAU28S70NL

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Onze was machine een Miele was 12 jaar oud en deed het niet meer, wij zijn naar Mediamarkt gegaan en hebben toen de Bosch
wasmachine Serie6 gekocht zeer mooie machine veel opties er op en erg stil wij kunnen hem aanraden hij bevalt veel beter dan de Miele eens een Bosch altijd een Bosch.

Pluspunten

• zeer stil
  • veel makkelijke programmaas

Rineke 01-05-2021

Superfijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Deze wasmachine gekocht omdat onze Beko wasmachine het na 9 jaar trouwe dienst begaf... Deze keer voor een wat duurdere machine gekozen. Geen spijt! We hebben de wasmachine nu 2 weekjes en zijn heel tevreden. Was komt ‘droger’ uit de trommel dan bij de vorige, daar moesten we echt wel 2 keer mee extra centrifugeren. Ook is het fijn dat de wasmachine gewoon direct open kan als hij klaar is. Het I-dos systeem gebruiken wij niet, want wij wassen met poeder, dus daar kan ik niets over zeggen (wel jammer dat het met waspoeder niet werkt, want dat is beter voor je machine).
Wat ik ook fijn vind is dat er wel verschillende wasprogramma’s zijn, maar niet zo veel dat je ze eigenlijk niet meer gebruikt.
Tot slot is de trommel lekker groot. Dus als we echt een grote was hebben, past dat er gewoon allemaal in (wel handig met 2 kleine kinderen in huis).
Oja, en de wasmachine is een stuk stiller dan de vorige!

Pluspunten

• Lekker grote trommel
  • Was komt ‘droger’ uit de trommel
  • Deur kan gelijk open als programma klaar is
  • Erg stil

Minpunten

• I-dos werkt alleen met vloeibaar wasmiddel

Truus 27-04-2021

Wassen duurt lang

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat mijn Bosch wasmachine er na bijna 12 jaar mee ophield weer een nieuwe Bosch aangeschaft. Een esthetisch fraai apparaat. Het wassen geeft ook weinig geluid, op een vreemd vrij hard geluid aan het begin na. De was komt er schoon uit. Maar o wat duurt het lang voor een was katoen klaar is. Zo'n drie en een half uur. Wel kan de wastijd bekort worden, maar dan kan ipv 9 kilo slechts 4 kilo gewassen worden. Ook het spoelen zou beter kunnen.

Cuppen 26-04-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S70NL

Makkelijk te bedienen geruisloos en super is de zeeppoeder dosering
Fijne machine duidelijk display

Pluspunten

• Display
  • Waspoeder dosering