Miele WCI870 WCS PWash&TDos&9kg - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 276 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WCI870 WCS PWash&TDos&9kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Alexander 11-07-2023

Hi-tech robust machine

Old washer was broken, so I decided to try best. Chise wci870 - mid range model. So far - very happy with this. Phone assistant is surprisingly usable and helpful. Dosing system is awesome - so easy to get used to. Machine is very heavy (good) and quiet.

Pluspunten

• Robust
  • Auto-dosing
  • silent
  • heavy

Minpunten

• pricy

p********@g******** 24-05-2023

Machine nu 5 jaar in bezit,eerste 2 jaar prima,dan problemen met het Dos systeem, sensor vervangen, weer een tijd ok, nu weer problemen, ik maak de machine regelmatig schoon met het Care systeem.
Weer sensor vervangen,maar schijnbaar toch weer iets anders, ben die kosten beu en schakel maar weer over op gewoon wasmiddel denk ik.Dud de volgende machine zeker geen Dos meer......

g*******@o********** 13-05-2023

Energiezuinig apparaat, meer dan genoeg programma's, makkelijk twin dos systeem,die goed doseert zodat je nooit teveel wasmiddel gebruikt dan nodig is .
Makkelijk in gebruik

e*****@f********* 28-02-2022

Perfecte wasmachine

Na 20 jaar oude Miele vervangen door nieuwe (dure) Miele. Was komt schoon en fris uit machine. Zuinig in gebruik stroom en water.

Pluspunten

• schoon en fris
  • zuinig met water en energie

Minpunten

• programma's duren lang
  • studie op de gebruiksaanwijzing! :)

Henk Harbrinkhoek 28-12-2021

Goede wasmachine!

Ontzettend fijne en goede wasmachine. Machine laat zich goed bedienen. De app is leuk en handig dan weet je wanneer je was klaar is. Als je de was op tijd uit de machine haald is het bijna niet gekreukt. De was is altijd schoon.
Het twindos systeem werkt geweldig het doseert automatisch je juiste hoeveelheid wasmiddel. Het enige nadeel vind ik de lege twindos containers. Handiger zou zijn dat ze navulverpakkingen hadden die je makkelijker kan weggooien. De containers met schroefdop hebben ze in hun assortiment maar ik hou het bij het orginele middel. De machine is door inginieurs bedacht met het bijbehorende middel en om dan een ander middel te gebruiken met misschien het nadeel op schade aan onderdelen zit ik niet op te wachten. Maar ik heb geen navul verpakkingen gezoen van het orginele middel. Ik hoop dat je wat aan mijn review hebt. Ik zou altijd gaan voor een miele omdat het een van de enigste wasautomaten zijn met een roestvaststaal binnenwerk. Daardoor gaan ze lang mee. Beter 1 goede dan 4 slechte goedkopere machines. Je bent dan milieutechnisch goed bezig en 4 goedkope zijn duurder dan één goede!

Pluspunten

• Bewezenngoede machines
  • Het twindos systeem

Minpunten

• De verpakkingenndie je overhiud qls ze leeg zijn.

e************@g******** 24-11-2021

De Miele 9kg tdos top machine

Wij hebben deze machine gekozen omdat het een miele is en dat staat toch wel bekend als kwaliteit producten. De functie met wasmiddel flacons in de machine werkt top om de zoveel tijd stop je er een nieuwe bus in en hoeft er nier over na te denken. De machine wast goed en geeft optijd aan als wasmiddel bijna op is .deze bestellen we online en das prima. Wij zijn blij met deze machine.stil zuinig en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Geen geklooi met wasmiďel
  • Is stil in gebruik
  • Hoop programma's

Minpunten

• Prijzig maar is het waard

m*****@l****** 05-09-2021

geweldig!

sinds een paar maanden beschikken wij over een Miele wm TwinDos, in 1 woord geweldig, de machine past zelf het programma aan maar ook hoeveelheid wasmiddel. kosten en millieu besparend dus. De meeste wasmiddelen hebben een sterke parfumgeur, TwinDos niet, wasmiddel ruikt neutraal en dus niet overheersend maar wel lekker fris.

Pluspunten

• ALLES

Minpunten

• NIETS

Mark 04-01-2021

Super wasmachine met grote trommel

Het ius niet goedkoop maar wat een topmachine. Zó stil, zó handig in gebruik door het TWinDos systeem. Echt een goede aankoop.

Pluspunten

• stil
  • zelf doseren
  • grote trommel

Minpunten

• prijs