Miele WSD 323 WCS PWash & 8kg - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WSD 323 WCS PWash & 8kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert 10-01-2023

Miele is niet meer zo goed als het eerder was

De wasmachine is gekocht als vervanging van een oudere Miele wasmachine welke ca. 14 jaar intensief gebruikt is,

Minpunten

• maakt veel bonkend lawaai
  • "wandelt" in de kamer ondanks waterpas gesteld
  • centrifugeert slecht
  • duur

Eddy 11-05-2021

Miele wasmachines zijn zeer goed, en gaan lang mee

Het gaat vooral over de service (en kwaliteit) van Miele.
Nadat we na 32 jaar (!) de Miele w905 (wasmachine) probleemloos hebben gebruikt, kwam de Miele-storingsdienst de watertoevoerklep vervangen, omdat er geen water meer kwam. Na 2 weken wassen draaide de trommel niet meer (goed) rond. Uiteindelijk was er (bij 2e bezoek Miele) na doormeting van meer zaken, het beter om niet meer verder te repareren en een nieuwe te bestellen: miele natuurlijk. De superservice is, dat alle kosten van de twee reparaties in mindering gebracht werden op de aanschaf van de nieuwe en we uitgebreid info kregen aan tafel (covid-veilig) over de nieuwe machine. Top.

Pluspunten

• service
  • zeer lang meegaan, betekent ook duurzaam
  • nieuwste techniek, maar toch zeer betrouwbaar

Jesse 28-08-2020

Mooie Miele met verbeterpunten voor de kritische koper

Een Miele zoals je van Miele verwacht. Uitgebreide functies, superdegelijk gebouwd en wast goed. De optie Voorstrijken is een heel mooie, handige, evenals de Powerwash functie.
Toch is het voor mij lastig dat deze machine geen eindsignaal geeft wanneer het programma is afgerond. Zo kun je verschillende keren de trap op lopen om te kijken of je machine klaar is, aangezien deze het laatste deel van het programma stil is, maar nog niet afgerond.
Ook vond ik het geluidsniveau vergelijkbaar met mijn 10 jaar oude Siemens. Dat is in onze situatie minder handig, omdat deze bij een open trapgat staat.

Pluspunten

• Groot formaat
  • Veel programma-mogelijkheden
  • Voorstrijken
  • Goed wassen in korte tijd

Minpunten

• Geen eindsignaal
  • Geluidsniveau niet heel stil