Miele WSD 123 WCS 8kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WSD 123 WCS 8kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MartineMH 24-04-2020

Een fijne, degelijke, stille machine met complete programma

Geschreven voor: Miele WSD 123 WCS 8kg

Deze wasmachine heeft mij positief verrast. Ik heb hem gekregen om te testen en het eerste wat mij opviel was de inhoud. Ondanks dat er duidelijk is aangegeven dat dit een 8 kg inhoud is, valt het mij niet tegen. Ik ben met ons gezien gewend aan 9 kg+ maar toch doet deze machine hier niet voor onder. Daarbij is hij ook nog eens opvallend stil tijdens gebruik! Verder zijn de programma's uitgebreid én goed! De was is ook echt schoon, ook met de korte programma's! Wat ik mis is een outdoor-programma. Ik was vaak de hondendekens en daar is nu geen programma voor. Ook een machine clean heb ik niet kunnen vinden. Daar heb ik nu een ander programma voor gebruikt maar ik vond aan het einde nog wel haren en ik denk dat ik veel water verbruikt heb, jammer.
Leuk detail is het display. Tijdens het gebruik gaat dit op standby (wel even wennen want hoe lang moet hij nog) maar gewoon even aanraken en dan gaat hij weer aan!
Ik vind het een complete en goede wasmachine

Pluspunten

• Compleet en degelijk
  • Grote trommel
  • Stil
  • Duidelijk display

Minpunten

• Machine clean ontbreekt
  • Geen outdoor programma

Sam 16-04-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Miele WSD 123 WCS 8kg

Inmiddels heb ik deze wasmachine een maand in huis. Ik ben tot nu ontzettend tevreden! Ik had hiervoor een oude wasmachine van een wat minder bekend merk, maar wow, wat een verschil!!! Ik was behoorlijk veel aangezien ik 3 jongens in huis heb dus een goede wasmachine is essentieel.
Mijn was komt schoon en fris uit de was. Zelfs als ik de super snelle 20 minuten wasje draai.
De programma's zijn makkelijk in te stellen en hij maakt ook niet overdreven veel herrie.
En heel belangrijk...er kan heel veel in, wat uiteindelijk zorgt voor minder wasjes!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Makkelijk in gebruik
  • Schone en frisse was

Rossie85 03-04-2020

Tester

Geschreven voor: Miele WSD 123 WCS 8kg

Het is nu 4 weken dat ik deze wasmachine mag testen, en ben zeer tevreden over deze wasmachine. Hij stevig en ziet er mooi strak uit. Hij is ook nog A+++ wat weer voordelig is voor de energiekosten. Ook is de 8 kilo trommel groot genoeg voor ons gezin met 2 jonge kinderen. De machine heeft niet veel mogelijkheden, maar daardoor wel erg gebruiksvriendelijk. Ook doomiddel van 1 draai knop en extra functies middels tiptoetsen. De Express functie is ideaal voor kleine snelle wasjes. Deze kan op 20 en 30 min was gezet worden. Maar de meeste programmas kunnen ook op een kort programma gezet worden waardoor de wasmachine niet altijd 2u of langer hoeft te draaien. Het geluidsniveau van de wasmachine is ook erg rustig. Ook is de was goed droog na centrifugeren. Wat nog een bijkomend voodeel is, is dat je tijdens het wassen nog was kunt toevoegen (echter niet als er al teveel water in zit). Als de wasmachine het einde van zijn programma heeft bereikt dan blijft hij ook nog zo'n 10/15 min doordraaien zodat de was niet op een kluitje gaat zitten. Al met al ben ik zeer tevreden en zou ik deze wasmachine aanbevelen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Stevig
  • Rustig