Samsung WF80F7E6P6W - Reviews

76 dB

Maria 04-08-2016 Product jaar of meer in bezit

korte levensduur

6,2
Wij hebben in oktober 2014 deze wasmachine aangeschaft. Echter na anderhalf jaar was de klip om de deur te sluiten stuk. Deze kon de plaatselijke monteur repareren. Nu na nog geen 3 jaar deed de machine het helemaal niet meer. Ik heb vandaag een week geleden Samsung gebeld. Na 3 keer gebeld te hebben besloten dat er een monteur langs moet komen. Echter geen garantie, deze geld alleen voor de motor. Monteur van Samsung zou bellen tussen 1 en 7 dagen. Wij zijn nu een week verder.....nog niets gehoord. Monteur uit de buurt langs laten komen. Wat blijkt de motor is totaal uit de ophanging gescheurd. Reparatie gaat rond 300 euro kosten. Dus dat wordt na nog geen 3 jaar weer een nieuwe machine. En dat is zeker geen Samsung. Ik snap niet dat deze machine zo goed uit de test komt.

M. Gerritsma 17-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Garantie erg slecht, na jaar al kapot

3,8
We waren redelijk tevreden over de machine. Tot hij na 16 maanden al kapot ging (ophanging van de motor) en de klacht door zowel BCC als Samsung slecht verholpen wordt. Een half uur wachten aan de telefoon, monteurs die de goede onderdelen niet bij zich hebben, monteurs die kapotte onderdelen toegestuurd krijgen (geeft ook weinig vertrouwen)en last minute de afspraak weer verzetten. In totaal nu al 2 weken met kapotte wasmachine, de monteur komt op zijn vroegst over 5 dagen (mits hij de goede onderdelen nu wel op tijd toegestuurd krijgt). BCC en Samsung willen geen enkele andere oplossing aanbieden. Nooit meer een Samsung! Miele of Bosch zijn beter, ook in wasresultaat.

mhdejong 23-10-2015 Product jaar of meer in bezit

5,6
Prima wasresultaat, maar moesten na twee jaar onze manchet al vervangen: valt niet onder garantie, normale gebruiksslijtage volgens Samsung. Volgende keer toch ander merk!

G2al3dino4 14-05-2015 Product kwartaal in bezit

REEDS 4 MAANDEN IN gebruik 1. maakt toch wel meer geluid dan ik dacht en trilt nog al. 2. Stabiel is hij wel ondanks dat hij op een houten vloer staat, met een dikke plank er onder. 3. Makkelijk Menu, van alles mogelijk,4.Veel te veel programma's. 5. Bij sommige programma's moet je de temperatuur instellen. Corrigeren is makkelijker, je vergeet het dan niet. 6. En is beveiligd tegen verkeerd gebruik, hij doet er dan langer over en met minder toeren. 7. Ik krijg er niet meer dan 7 kg in, i.p.v. 8kg. 8. De gemengde was is de meest gebruikte, in ruim een uur is alles schoon.

Dinaatje 29-03-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben de Samsung Ecobubble wasmachine nu een paar weken in gebruik en hij bevalt ons prima! Hij is fluisterstil (heerlijk ook in de avonduurtjes geen last). Het heeft uitgebreide programma's die makkelijk te bedienen zijn. En een moderne uitstraling en design met een mooie grote blauwe scherm. En het apparaat is zuinig en dus goed voor het milieu. Dat was voor ons een belangrijke overweging + de 10 jaar garantie!

dena1970 29-03-2015 Product maand in bezit

heel gebruiksvriendelijk. kleren komen er schoon uit.
prima wasmachine.muziekje na afloop.mooi design. ik heb hem nu 2 maanden

Mymy 29-03-2015 Product maand in bezit

Een geweldige wasmachine! Veel wasprogramma's maar toch overzichtelijk. Was komt er heerlijk schoon uit en de geur van de wasverzachter blijft er veel langer in hangen dan in onze oude wasmachine. Daarnaast heeft hij maar heel weinig wasmiddel nodig. Ik ben helemaal gelukkig!

ingeltje12345 27-03-2015 Product maand in bezit

Het is een erg fijne wasmachine, met veel verschillende makkelijk instelbare programma's mogelijk. Ook naderhand nog extra centrifugeren vind ik erg fijne optie, was komt er dan eerder vochtig dan nat uit. Bij mijn vorige wasmachine kwam de was er wel eens wat muffig uit, dat heb ik met deze samsung geen een keer last van gehad.

Anne'81 15-03-2015 Product paar weken in bezit

Erg blij met onze ECO-Bubbel!
Tot nu toe erg tevreden en de juiste keuze gemaakt.
Het aanbod is natuurlijk erg groot en dat maakt het er niet makkelijk op.
We hebben hem nog niet zolang maar wat ik zeg tot nu toe zeer tevreden.

ThomasMason 11-03-2015 Product paar dagen in bezit

Een fantastisch mooie wasmachine waarvan het eigenlijk zonde is dat hij in de berging staat waar niemand hem ziet :)
Veel mogelijkheden met een duidelijke handleiding, enige minpunt is de beperkte mogelijkheden met het ''kort'''programma.

Naomi03 10-03-2015 Product paar dagen in bezit

Een zeer stille fijne wasmachine met veel opties.
De wasjes die ik heb gedraaid waren makkelijk snel en lekker ruikend.
Ben zeer blij met deze aankoop.

Onnie12 06-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie degelijke machine zeer stil veel mogelijkheden ook voor korte programma's.
Over de duurzaamheid is nog niet veel te zeggen

Anjessieee 06-03-2015 Product paar dagen in bezit

Hij is zo ontzettend mooi, maakt niet veel geluid, heeft veel opties, ik ben er tot nu toe ontzettend blij mee.

Mirjam39 06-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi uiterlijk!Gemakkelijk bedienpaneel, veel mogelijkheden. Vooral het uistellen van het wasprogramma is handig. Energiebesparing moeten we nog afwachten natuurlijk. Toen ik het eerste wasprogramma deed twijfelde ik of de machine het deed, maar hij draaide al. Superstil dus!

Kitsuneki 02-03-2015 Product paar weken in bezit

Wasresultaat is schoon en met veel minder vloeibaar wasmiddel dan ik hiervoor gebruikte. Persoonlijk vind ik dit een heerlijke machine niet alleen omdat hij zulke grappige muziekjes maakt bij start en het einde maar ook om het gemak. Hij zet zichzelf uit waardoor het me stroom bespaard als ik hem s'nachts aanzet. Maakt weinig geluid. Ziet er modern uit en er zitten handige programma's op voor bijvoorbeeld mijn outdoorkleding. Ik zou zeggen elke vrouw zou hier blij van worden !

Frank 91013 02-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een prachtige stille machine. Veel stiller als mijn oude LG. Was resultaat is zeer goed en komt heel droog uit de machine wat ontzettend scheelt met de wasdroger die overigens ook van samsung is. Machine is ontzettend makkelijk in gebruik alles wijst voor zich. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, ik hem net.

wesley3005 27-02-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
deze mooie wasmachine is een mooie en vooral duurzame wasmachine die goed in gebruik is en er kan lekker veel was in goed product

Jan en Marianne 27-02-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine, geruisloos en wast perfect schoon.
Deur opening is extra groot en was is makkelijk in en uit te laden.

JHage 27-02-2015 Product paar weken in bezit

Het is een erg fijne wasmachine, er moet wel eerst even door het boekje heen gebladerd worden voor duidelijk is waar welke knop voor is maar daarna wijst het zichzelf. Duurzaam wordt deze wasmachine door het korte programma wat kan worden gedraaid.

KarinaB001 27-02-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik ben ontzettend blij met deze wasmachine. Hij is heerlijk stil. Ik kan zelf ontzettend veel programma's kiezen. Bij een kleine was, past de machine zelf het wasprogramma aan. Echt super.