Samsung WF80F7E6P6W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 529 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF80F7E6P6W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ROEL 28-02-2019

Wasmachne

Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Binnen de garantie periode een manchet vervangen op 18 juni 2018.(service)
Februari 2019 weer kapot.
Dus 3e manchet . Gewoon zelf betalen.
95 euro voorij kosten. Dan een uurtarief van 60 euro. Plus een machet van 95 Euro.
Nooit een samsung wasmachine weer.

Pluspunten

• Naast bovenstaande geen klachten

Minpunten

• Service

Kamiel 19-01-2019

Gelukkig is de mijne pas na 5 jaar kapot!

Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

In het begin erg tevreden met de machine. Stil, goed wassen en drogen. Kort na de garantietermijn werd de wasverzachter niet meer weggespoeld. Nu, bijna 5 jaar in bezit, kapotte kogellagers. Reparatiekosten wegen niet op regen een nieuwe machine. Erg slechte keuze dus.

Pluspunten

• Wast goed
  • Droogt goed

Minpunten

• Wasverzachter wordt niet weggespoeld.
  • Levensduur

Arno1 06-04-2018

3,5 jaar oud, einde oefening

Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Fijne stille machine tot vorige week. Het trommellager is stuk en nu is het net een straaljager die kort over vliegt. Gemiddeld 10 x wassen per week en dus is het apparaat nog lang niet aan het eind van zijn levensduur. We hebben deze 3,5 jaar geleden nieuw gekocht ! Uiteraard terug naar de winkel en deze kwam met een voorstel (regeling van samsung) dat de reparatie maximaal €310,- gaat kosten. Ik ga hier niet in mee en stap weer over op een vertrouwde AEG. Lekker telefoons blijven maken, jullie hebben geen verstand van wasmachines.

Pluspunten

• Stil
  • Bediening

Minpunten

• Levensduur
  • Service Samsung

Gerrit 07-07-2017

Slechte ervaring

Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Gekocht na positieve recenties. Echter gaan die vaak uit van de eerste maanden. Deze eerste maanden was het een goed werkende machine echter na deze maanden is enthousiasme omgeslagen. Reparatie vanwege rammelede trommel en nu weer alles rammelt en maakt lawaai.

Pluspunten

• Redelijk wasresultaat

Minpunten

• Lawaai
  • Levensduur

Chris 10-05-2017

Slechte machine. Binnen 3 jaar volledig kapot

Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Wij hebben deze wasmachine slechts drie jaar gehad. In die drie jaar is hij drie keer gerepareerd. Alleen de eerste keer is kosteloos uitgevoerd, omdat de andere twee keer net buiten de garantietermijn vielen. Naast de aanschafprijs hebben we dus nog eens 300 euro aan reparatiekosten betaald voor een machine die het inmiddels helemaal niet meer doet. De machine is slecht, maar de service van Samsung nog veel slechter.

Pluspunten

• Hij doet het ongeveer 3 maanden probleemloos

Minpunten

• Na 3 maanden begint de machine het te begeven
  • Reparatie na reparatie
  • Na 3 jaar volledig kapot

Joke maas 30-03-2017

Manchet gescheurd

Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Na anderhalf jaa twee scheuren bovenin het manchet, gebruiksslijtage!? En dat bij een machine va van 600 euro De vorige machine heeft 17 jaar gedraaid met een manchet,

Minpunten

• manchet kapot na 1,2 jaar
  • Slechte service van het kastje naar de muur

catharina 15-03-2017

wast goed maar.....

Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

De eerste 2 jaar stil , en toen scheurde het manchet ( valt niet onder de garantie en behoorlijke klus om zelf te vervangen maar gelukt) Nu 3 jaar verder wast nog steeds goed schoon maar maakt een herrie ?? ik kan in de avond bv niet wassen. dat kan ik mijn buren niet aan doen. Hij maakt net zoveel herrie als mijn aeg na 12 jaar .. ik bedoel maar. nu zijn apparaten tegenwoordig niet meer gemaakt om 15 jaar mee te gaan maar na 3 jaar al.. neu.. geen samsung meer voor mij de volgende keer

Pluspunten

• wast goed schoon op 0 graden

Minpunten

• manchet snel kapot
  • veel herrie

ajw 26-01-2017

Defect binnen 3 jaren, niet te repareren.

Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

We waren altijd tevreden over deze wasmachine. Wast goed schoon. We missen wat korte programma's. Helaas gebruikt de wasmachine 13 watt als deze uit staat. Maar nu defect. Betreft de ophanging. Nog geen 3 jaar oud (met gemiddeld een 1 was per dag).

Minpunten

• Onbetrouwbaar

Chris Assen 20-01-2017

Zeer slechte machine

Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Wij hebben zeer slechte ervaringen met deze wasmachine. Hij heeft nog geen drieeneenhalf jaar dienst gedaan en in die periode moest hij drie keer gerepareerd worden. De eerste reparatie viel net buiten de garantie. Betalen dus. Vier maanden na de reparatie viel de machine opnieuw uit. Inderdaad, net na de garantie op de reparatie. We hebben toen vier maanden moeten touwtrekken (en dreigen met onze rechtsbijstandverzekering) om te zorgen dat Samsung als "geste" kosteloos een reparateur liet komen. Vier maanden! Na deze laatste reparatie heeft hij het precies drie weken gedaan voordat hij opnieuw de geest gaf. Samsung gaf aan dat ze niet aan de gang konden blijven met "gestes". We mochten hem tegen dikke betaling opnieuw laten repareren. Service van niks dus. Advies: . Wij hebben de moed opgegeven en verbannen alles van Samsung uit onze woning.

Minpunten

• Valt steeds uit
  • Vertoont het ene na het andere mankement

Hans 29-12-2016

Samsung eco bubble

Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Samsung eco bubble, tien jaar garantie op de motor. Na iets meer dan twee jaar foutmelding motorstoring. Zou printplaat zijn die motor aanstuurt en dus geen gewone garantie. Wacht nu al 2 maanden op Samsung voor een oplossing, vele telefoontjes, uren in de wachtstand en nog steeds geen wasmachine. Wordt telkens afgescheept door de eerste lijn dat de tweede lijn die het op moet lossen erg druk is (er gaan zeker veel Samsungs kapot). Na 6 weken en weer klagen kreeg ik te horen dat ik nog niet eens twee maanden aan eht wachten ben zoals de meesten.... foei Samsung!

Minpunten

• kapot
  • geen fatsoenlijke garantie

Maria 04-08-2016

korte levensduur

Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Wij hebben in oktober 2014 deze wasmachine aangeschaft. Echter na anderhalf jaar was de klip om de deur te sluiten stuk. Deze kon de plaatselijke monteur repareren. Nu na nog geen 3 jaar deed de machine het helemaal niet meer. Ik heb vandaag een week geleden Samsung gebeld. Na 3 keer gebeld te hebben besloten dat er een monteur langs moet komen. Echter geen garantie, deze geld alleen voor de motor. Monteur van Samsung zou bellen tussen 1 en 7 dagen. Wij zijn nu een week verder.....nog niets gehoord. Monteur uit de buurt langs laten komen. Wat blijkt de motor is totaal uit de ophanging gescheurd. Reparatie gaat rond 300 euro kosten. Dus dat wordt na nog geen 3 jaar weer een nieuwe machine. En dat is zeker geen Samsung. Ik snap niet dat deze machine zo goed uit de test komt.

M. Gerritsma 17-06-2016

Garantie erg slecht, na jaar al kapot

Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

We waren redelijk tevreden over de machine. Tot hij na 16 maanden al kapot ging (ophanging van de motor) en de klacht door zowel BCC als Samsung slecht verholpen wordt. Een half uur wachten aan de telefoon, monteurs die de goede onderdelen niet bij zich hebben, monteurs die kapotte onderdelen toegestuurd krijgen (geeft ook weinig vertrouwen)en last minute de afspraak weer verzetten. In totaal nu al 2 weken met kapotte wasmachine, de monteur komt op zijn vroegst over 5 dagen (mits hij de goede onderdelen nu wel op tijd toegestuurd krijgt). BCC en Samsung willen geen enkele andere oplossing aanbieden. Nooit meer een Samsung! Miele of Bosch zijn beter, ook in wasresultaat.

mhdejong 23-10-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Prima wasresultaat, maar moesten na twee jaar onze manchet al vervangen: valt niet onder garantie, normale gebruiksslijtage volgens Samsung. Volgende keer toch ander merk!

G2al3dino4 14-05-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

REEDS 4 MAANDEN IN gebruik 1. maakt toch wel meer geluid dan ik dacht en trilt nog al. 2. Stabiel is hij wel ondanks dat hij op een houten vloer staat, met een dikke plank er onder. 3. Makkelijk Menu, van alles mogelijk,4.Veel te veel programma's. 5. Bij sommige programma's moet je de temperatuur instellen. Corrigeren is makkelijker, je vergeet het dan niet. 6. En is beveiligd tegen verkeerd gebruik, hij doet er dan langer over en met minder toeren. 7. Ik krijg er niet meer dan 7 kg in, i.p.v. 8kg. 8. De gemengde was is de meest gebruikte, in ruim een uur is alles schoon.

Dinaatje 29-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Wij hebben de Samsung Ecobubble wasmachine nu een paar weken in gebruik en hij bevalt ons prima! Hij is fluisterstil (heerlijk ook in de avonduurtjes geen last). Het heeft uitgebreide programma's die makkelijk te bedienen zijn. En een moderne uitstraling en design met een mooie grote blauwe scherm. En het apparaat is zuinig en dus goed voor het milieu. Dat was voor ons een belangrijke overweging + de 10 jaar garantie!

dena1970 29-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

heel gebruiksvriendelijk. kleren komen er schoon uit.
prima wasmachine.muziekje na afloop.mooi design. ik heb hem nu 2 maanden

Mymy 29-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Een geweldige wasmachine! Veel wasprogramma's maar toch overzichtelijk. Was komt er heerlijk schoon uit en de geur van de wasverzachter blijft er veel langer in hangen dan in onze oude wasmachine. Daarnaast heeft hij maar heel weinig wasmiddel nodig. Ik ben helemaal gelukkig!

ingeltje12345 27-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Het is een erg fijne wasmachine, met veel verschillende makkelijk instelbare programma's mogelijk. Ook naderhand nog extra centrifugeren vind ik erg fijne optie, was komt er dan eerder vochtig dan nat uit. Bij mijn vorige wasmachine kwam de was er wel eens wat muffig uit, dat heb ik met deze samsung geen een keer last van gehad.

Anne'81 15-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Erg blij met onze ECO-Bubbel!
Tot nu toe erg tevreden en de juiste keuze gemaakt.
Het aanbod is natuurlijk erg groot en dat maakt het er niet makkelijk op.
We hebben hem nog niet zolang maar wat ik zeg tot nu toe zeer tevreden.

ThomasMason 11-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Een fantastisch mooie wasmachine waarvan het eigenlijk zonde is dat hij in de berging staat waar niemand hem ziet :)
Veel mogelijkheden met een duidelijke handleiding, enige minpunt is de beperkte mogelijkheden met het ''kort'''programma.

Naomi03 10-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Een zeer stille fijne wasmachine met veel opties.
De wasjes die ik heb gedraaid waren makkelijk snel en lekker ruikend.
Ben zeer blij met deze aankoop.

Onnie12 06-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Mooie degelijke machine zeer stil veel mogelijkheden ook voor korte programma's.
Over de duurzaamheid is nog niet veel te zeggen

Anjessieee 06-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Hij is zo ontzettend mooi, maakt niet veel geluid, heeft veel opties, ik ben er tot nu toe ontzettend blij mee.

Mirjam39 06-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Mooi uiterlijk!Gemakkelijk bedienpaneel, veel mogelijkheden. Vooral het uistellen van het wasprogramma is handig. Energiebesparing moeten we nog afwachten natuurlijk. Toen ik het eerste wasprogramma deed twijfelde ik of de machine het deed, maar hij draaide al. Superstil dus!

Kitsuneki 02-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F7E6P6W

Wasresultaat is schoon en met veel minder vloeibaar wasmiddel dan ik hiervoor gebruikte. Persoonlijk vind ik dit een heerlijke machine niet alleen omdat hij zulke grappige muziekjes maakt bij start en het einde maar ook om het gemak. Hij zet zichzelf uit waardoor het me stroom bespaard als ik hem s'nachts aanzet. Maakt weinig geluid. Ziet er modern uit en er zitten handige programma's op voor bijvoorbeeld mijn outdoorkleding. Ik zou zeggen elke vrouw zou hier blij van worden !