Samsung WF70F5E0Q4W - Reviews

A+++
Geluidsniveau centrifugeren
79 dB

Huub Huls 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine voor deze prijs

Goede prijs- kwaliteitsverhouding. Mooie vormgeving, grote keuze wasprogramma's via draaikeuzeknop en digitaal aanraakscherm en op hoeveelheid wasgoed afgestemd waterverbruik. Bovendien kan de gewenste eindtijd van het wasprogramma worden ingesteld (handig!) Dit alles maakt dit een prima wasmachine voor deze prijs.

Pluspunten

• waterverbruik
  • eindtijd programmering
  • vormgeving

Minpunten

• energieverbruik

Aisha 27-10-2016 Product paar weken in bezit

Eco wasmachine naar volle tevredenheid

Deze wasmachine heeft een grote vulopening en duidelijke programma's. Het fijne hiervan, is dat je de Eco-wasstand kunt kiezen. Dit houdt in dat het met koud water wordt gewassen en er schoon uitkomt. Mooie bijkomstigheid is dat het milieuvriendelijker is. De opties waarbij je de temperatuur en centrifuge opties kunt veranderen, maakt dat je niet aan een knop hoeft te draaien. Maar aan de hand van de knoppen licht in te drukken.
We zijn uiterst tevreden met dit product en bevelen dit zeker aan.

Pluspunten

• grote vulopening
  • milieuvriendelijk
  • goede gebruiksaanwijzing

Edwin 14-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geen kwalitiets machine

Ik heb gekozen voor dit product omdat Samsung naam wil maken met wasmachines. Nou naam hebben ze voor mij gemaakt maar niet goed. De machine had veel tijd nodig om een programmatje te draaien. Centrifugeren deed ie slecht en met veel herrie en na 2 jaar werkte ie nog maar net zo goed als mijn oude met een leeftijd van 6 jaar.
Slecht product, hele goedkope componenten en haalt ie net een drie omdat ie het uiteindelijk met veel moeite net geen drie jaar heeft vol gehouden.
Niet slim van Samsung, na de verhalen met de telefoons laat ik het merk voortaan altijd links liggen.

Pluspunten

• Eigenlijk geen

Minpunten

• Slechte wasprogramma's
  • Lange duur van gewoon was programma
  • Slechte ophanging en dempers
  • Daardoor zeer slechte centrifuge mogelijkheid
  • Herrie bak

MdRuijter 03-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Niet reparabel defect na 28 maanden

Tijdens gebruik op zich een prima machine. Na een investering van €500 in juni 2014 voor dit apparaat hebben we vandaag een monteur gehad. De motor bleek volledig van de trommel te zijn afgebroken, waarbij reparatie helaas niet mogelijk bleek. Vandaag een casus aangemaakt bij Samsung voor teruggave van (een deel van) onze investering. De economische levensduur zou minimaal 5 jaar moeten zijn. We zijn nog niet eens op de helft! Een afrader dus! Voor foto's een reactie plaatsen.

Pluspunten

• grote trommel
  • schone was

Minpunten

• zeer slechte kwaliteit
  • zeer korte levensduur verwachting

Ingrid 20-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Stil en stabiel

Helaas terug naar de tijd van de wasteil. Om het sop uit de was te krijgen spoel ik het met de hand in een grote emmer. onvoorstelbaar hoeveel sop er nog uitkomt. Ik heb het nagemeten bij dagelijkse was spoelt hij 1 keer en gebruikt 15 liter water. Mag dan wel zuinig zijn maar is erg arbeidsintensief. En helaas is de was ook niet schoon. Ecco m'n hoela.

Pluspunten

• stil
  • laag waterverbruik

Minpunten

• spoelt niet
  • te groot voor 1 persoons
  • wast niet schoon
  • hoge val voor fijne was

T 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Design en gemak

Een mooie en ruime wasmachine. Makkelijk in gebruik en prima was-resultaat. Het heeft 12 overzichtelijke wasprogramma's en de temperatuur is per programma instelbaar.

Laurien 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top wasmachine!

Wast goed en is handig in het gebruik. Zeer tevreden over deze aankoop, een aanrader als je voor een wasmachine gaat in deze prijscategorie.

m 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

geen duurzame machine

6,6
De eerste 2 jaar een prima machine, toen begon de ellende. Monteur geweest omdat het centrifugeren niet om aan te horen was, een helikopter die overkomt is er niks bij. monteur kon niks vinden , nogmaals waterpas gezet, maar herrie bleef hetzelfde, er ligt zelf ijzergruis onder en naast de machine. De monteur gaf aan dat het geen kwaliteit machine is...
Nu 9 mnd later spoelt en gecentrifugeerd de wasmachine niet meer. Over 4 dagen komt er een monteur. Er zit nu nog 11 maanden garantie op de machine ik ben benieuwd wat ze kunnen repareren.

F. de Groot 29-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Spijt van de aankoop van deze Samsung wasmachine

4,8
Machine nu 15 maanden in mijn bezit, nu al 3x defect geweest.
Repareren gaat zeer moeizaam, totaal 8 keer een monteur over de vloer gehad. Ik heb geen vertrouwen mee in deze Samsung wasmachine.

J.A. Twaalfhoven 10-12-2015 Product jaar of meer in bezit

4,2
We hebben deze machine 2 jaar en 3 maanden geleden gekocht.
Precies, net 3 maanden buiten de garantie de steunen van de motor afgebroken, Samsung rekent voor deze reparatie 200 euro ex arbeidsloon, dus het gaat uiteindelijk zo'n 250 euro kosten, schofterig gewoon.
En inderdaad wat ik in een eerdere review gelezen heb is dat het centrifugeren met veel kabaal samen gaat en ik heb hem zelfs op rubbers staan.
Nooit meer een Samsung.
Misschien wel energie zuinig maar toch slecht voor je geldbuidel.

sieto flink 05-11-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Net na de garantie van 2 jaar al een fatale lekkagestoring gehad. Reparatie wordt door een extern servicebedrijf uitgevoerd en is bijna net zo duur als een nieuw apparaat.

Ineke 28-10-2015 Product kwartaal in bezit

Nog nooit zo veel spijt gehad van een aankoop.
Altijd een AEG gehad tot volle tevredenheid, was ik daar maar trouw aan gebleven!Moet regelmatig de helft van de was er uit halen omdat hij anders niet centrifugeert.
NIET KOPEN!!!

pgouwentak 03-10-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Ik heb deze wasmachine nu inmiddels zo'n twee jaar. Op zich prima machine, alleen begon hij enkele weken terug te lekken. Ik heb dit eerst niet gemerkt en dit is gaande weg steeds erger geworden totdat de muur achter de machine doornat is geworden.
De oorzaak bleek de slang zeepbak - kuip te zijn, die vervormd in de machine gepropt was. Hierdoor zijn de zijkanten van de slang tegen elkaar aan gaan schuren wat uiteindelijk heeft geleid tot gaten waardoor water ging wegstromen. Waarschijnlijk heeft men bij Samsung bij de eerste series exemplaren van deze wasmachine slangen gebruikt voor een gelijkaardig model machine, maar met een kleinere trommel want de vervangende slang was duidelijk anders vormgegeven en wel goed passend.

Yente 11-05-2015 Product jaar of meer in bezit

3,5
Slechtste koop ooit. De gaten vallen in mijn kleding, handdoeken rafelen.
De wasmachine maakt heel veel lawaai bij het centrifugeren en komt steeds van zijn plaats af ( hij staat waterpas). De machine oogt plastic achtig en goedkoop. De programmas kun je niet allemaal naar wens instellen ( eco was alleen 1200 toeren en net 1400 bijvoorbeeld). De tijdsduur van de was begint alijd hoog en past zich pas later aan en dan op het einde doet hij er ineens toch nog langer over. Heb je dus niets aan. Bij weinig was kan hij niet centrifugeren.

deeloo 02-04-2015 Product half jaar in bezit

9,6
Top service door samsung.
in november gekocht en afgelopen weekend waarschijnlijk iets klem gezeten waardoor rubber kapot was. Vandaag al keurig door monteur gemaakt; kosteloos! Top!

j.t.rutten 31-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ondanks het feit dat mijn oude wasmachine (23 jaar oud!)het nog goed deed, heb ik toch besloten een nieuwe energie zuinige wasmachine aan te schaffen. Na lang zoeken en reviews lezen heb ik besloten te gaan voor de Samsung met Eco Bubble. Dat had ik jaren eerder moeten doen! Ik ben 81 jaar en hoop met deze machine nog heel oud te kunnen worden. Alles (bezorging, op 1 hoog aansluiten en de afvoer van mijn oude antieke machine)werd perfect geregeld door Bemmel & Kroon! Echt een aanrader!!!!

peter.born 25-12-2014 Product kwartaal in bezit

5,2
Ik heb een tijdje gewacht om een redelijk oordeel over deze machine te geven. Bij de aankoop ben ik van de hier staande reviews uitgegaan. Ik heb spijt dat ik deze machine gekocht heb. Maakt ontzettend veel lawaai, zelfs meer als mijn oude machine van 15 jaar oud. Zoals al meerdere hebben aangegeven valt het wasresultaat zwaar tegen, was ruikt niet fris. Wasverzachter is al verdwenen bij de eerste wasbeurt. Gevuld tot onder de aangegeven maat. Ook blijft er na het wassen veel water achter in het bakje van de wasverzachter. De lampjes op het bedieningspaneel staan voor de gegevens waarom niet onder de gegevens zelf? bij weinig licht is niet te zien welke temperatuur ingesteld is.
Hiervoor een Marijnen wasmachine gehad die veel betere waste en veel minder geluid maakte.

FrankBY 07-08-2014 Product maand in bezit

Wasmachine gekocht omdat het de beste koop scheen te zijn. Mooie vormgeving en een leuk deuntje als de was klaar is. Er zit ook een optie voor babykleding, echter dit duurt wel 2 en een half uur, naar mijn mening erg lang. Daarnaast is de was wel altijd schoon maar je ruikt de heerlijke wasverzachter niet, terwijl ik dat bij mijn oer oude wasmachine wel had. Daarnaast is het niet een geluidloos apparaat. Maar ik blij er tevreden mee, zolang de wasmachine wast ben ik blij :).

meer1982 16-07-2014 Product paar weken in bezit

6,6
Na de vele goede beoordelingen gelezen te hebben besloten deze wasmachine te kopen. De service bij Mediamarkt was erg goed.

Echter, ik ben niet tevreden over het wasresultaat. Hoewel het ecobubble systeem erom geprezen wordt ook koud perfect schoon te wassen komt de was er echt niet perfect schoon uit. Jammer voor een alom geprezen apparaat.

Jos007xxx 07-06-2014 Product paar weken in bezit

besteld bij modern.nl, oude had ik al klaar staan, netjes mee afgevoerd , incl. verpakkings materiaal, 20 minuten van te voren gebelt dat ze er aan kwamen, wel iets wat gehaast bij plaatsing,verder oke.
wasmachine wast goed, eco programma is mooi maar 2 uur was tijd geeft naar mijn mening geen besparing, normaal dagelijkse was programma 1 uur, en goed instelbaar.
min puntjes : luidruchtiger dan verwacht, vooral bij water pakken voor spoelbeurten, en centrefugeren.
duurzaamheid is afwachten, mijn oude miele ca 15 jaar, ben bang dat deze het eerder begeeft, maar daar is de prijs ook naar, in 15 jaar kan ik er 2 kopen in vergelijk, dus hij moet het minimaal 7,5 jaar uithouden :)