Samsung WF80F5E3P4W - Reviews

74 dB

8,9

Joke 21-06-2016 Product half jaar in bezit

Super fijn machine

Er kan lekker veel was in. Voor mij heel functioneel omdat ik nogal eens een keertje hondenkleedjes en dekentjes was. Nu draai ik vaak 2 hoeveelheden in een keer. De wasmachine is super sterk, geruisloos en je kunt in diverse was-standen energie zuinig draaien. Ik ben super blij met mijn wasmachine. Toppie!!!

Joke 03-03-2016 Product kwartaal in bezit

Het is een geweldig functioneel machine. De duurzaamheid kan ik pas over jaren beoordelen. Het enige waar ik nog handigheid in dien te krijgen is het handmatig programmeren. Soms schiet het kinderslot erop en krijg ik deze er met geen mogelijkheid af. Dan draai ik het program nog maar een keer. Dan lukt het wel. Maar dat zal aan mij liggen. Het is echt een top wasmachine. Geruisloos tijdens het draaien en ook mooi qua vorm. Het oog wil ook wat.

jackie 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
het is een mooie ruime machine ,zeer stil en de was word goed schoon als mijn oude droger kapot is koop ik zeker een samung droger erbij

Joke van Erp 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Doordat ik er maximaal service op heb (7jaar) ga ik er van uit dat de duurzaamheid ook een 10 waard is. Voor de rest is het een heel mooi en heel makkelijk te bedienen wasmachine. Vele mogelijkheden en het was resultaat tot nu toe prima. Dit omdat ik mijn machine nog geen paar dagen heb. Ook kan er veel was in (12kg) wat voor mij heel praktische is, omdat ik veel met honden werk, die regelmatig hun slaapkussen uitgewassen willen hebben. Zeker een aanbeveling waard.

Evegaars 06-11-2015 Product maand in bezit

Wat een geweldige machine is dit zeg. nog nooit had ik er zo een gehad. en wat een hoop programmas. wat ik helemaal geweldig vind is de giga grote trommel. wat kan er veel was in zech

marco en marieke 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid hebben we in de korte tijd dat we deze wasmachine in gebruik hebben nog niet kunnen beoordelen.
Maar de mogelijkheden met deze wasmachine zijn eindeloos van normaal wassen tot speciale programma's met eco-bubble voor een zuinig en toch schoon wasprogramma tot het uitstellen van je wasprogramma tot het moment dat je thuis komt. Kun je meteen de was drogen zodra die klaar is. En vooral het blauwe neon-licht op het display en in de trommel maakt dit voor ons echt een top-gadget voor in huis. Wassen is zo nooit meer als vroeger. En vooral ook het feit dat de wasmachine vrijwel geen lawaai maakt ondanks de 1400 toeren! Dan nog niet eens vermeld van het grote vermogen, namelijk 12 kilo! Met onze pasgeboren kleine meid is zo alle extra was in een mum van tijd schoon.

steef 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik vind de was nog naar fabriek ruiken,waarschijnlijk omdat het nog nieuw is, maar de reuk is na 5 keer draaien nog niet steeds niet weg.. Voor de rest weinig geluid en past veel in.

michel 28-10-2015 Product paar dagen in bezit

super wasmachine lekker stil komt er schoon en fris eruit best snelle wasbeurten en leuk melodie en lichtjes als hij aangaat

Hassie 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Helemaal goed wast goed superstil
Mooie vormgeving eenvoudige bediening
Snel bezorgd zeer grote trommel van 10kg
Heel veel programma's

Jack 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie, stille en gebruiksvriendelijke machine. Enige dagen in gebruik, ben echter al erg tevreden over het wasresultaat en het gebruiksgemak.

Daan 24-10-2015 Product paar dagen in bezit

Wast echt stukken beter dan mijn oude wasmachine..ook een stuk zuiniger met water en energie. Ook het geluid is een stuk minder. Prima product.

Monique 22-10-2015 Product paar dagen in bezit

ziet er mooi uit en is erg stil. makkelijk aan te sluiten en in gebruik. direct gebruikt blij met resultaat en stilheid.

karamanstar 17-10-2015 Product paar dagen in bezit

Top wasmachine werkt super makkelijk en de resultaten zijn verbluffende ben er echt blij mee .
ik zou hem zeker aanraden prijs kwaliteit verhouding is ook top!!!

Catharina 07-10-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden, veel programma's
Grote vulopenening
enige nadeel is dat de wasmachine ontzettend veel water blijft navullen. Soms wel 21x!

mamavan2 22-09-2015 Product paar dagen in bezit

mooie stille machine... vandaag binnen gekregen, 2 wasjes gedraaid . ben benieuwd hoe die ons wassen doorkomt.

Looijschelder 17-09-2015 Product paar dagen in bezit

Een geweldige wasmachine, veel mogelijkheden
ik ben een paar keer gaan kijken of hij wel aanstond zo geruisloos ! Mooie vormgeving, kortom een geweldige machine.

FvD 17-09-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie wasmachine welke aan alle eisen voldoet door veel keuzes in programmas's. De standaardprogramma's zijn ook weer aan te passen met keuze toetsen. Een wasmachine die dus helemaal naar eigen gebruik is in te stellen. De bediening is super makkelijk.

Ivy 14-09-2015 Product paar dagen in bezit

Wast perfect schoon, eenvoudig in te stellen display door de grote deur en trommel is het vullen ook heel makkelijk

Tinka 28-08-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijke bediening, veel keuzemogelijkheden en combinaties te maken. Was goed schoon, ook op lagere temperaturen. Grote inhoud van 8 kg trommel.

JS2014 05-06-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Wasmachine is inmiddels 1,5 jaar oud. Maandag komt voor de 4e maal de monteur. Wasmachine is al 1,5 week defect. Zowel Scheer en Foppen als Samsung kennen de begrippen Service, garantie en kwaliteit niet. Zolang de product correct functioneren is er geen probleem. Is er een defect dan zit je langere tijd zonder en worden de klachten zeer traag en onprofessioneel afgehandeld. Voor ons geen Samsung producten meer en tevens geen Scheer en Foppen!