Bosch WAXH2E90NL - Reviews

74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht
  • Best Reviewed nov 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 79 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2E90NL op Kieskeurig.nl.

Anoniem 02-06-2020

Een prima wasmachine. Werk makelijk.

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden . Makelijk bediening.
Gebruikt wel wat meer wasmiddel en wasverzachter dan wat ik gewent was

Anneke 29-10-2019

Mooie Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

Stil en goede machine. Kiest zelf de hoeveelheid wasmiddel. Duidelijke scherm om alles in te stellen.

Stichting Zorg Westerwolde 28-10-2019

Prima wasmachine met uitstekende mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

Voor onze Stichting voor mensen met een verstandelijke beperking hebben we deze wasmachine aangeschaft. Vele dagelijkse wassen hebben een goede wasmachine nodig. Deze wasmachine is klantvriendelijk, simpel maar wel gericht op de toekomst qua wasmogelijkheden. Prima prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • zelfdosering
  • lage geluidsniveau

Bert 26-10-2019

Inteligente wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

Het fijne van deze wasmachine is , dat het wasmiddel automatisch wordt toegevoegd. Geen gedoe meer met het bolletje en deze precies af te meten. en veilig voor volwassenen en kinderen.
Ondanks dat bij het centrifugeren 1600 toeren maakt, staat het erg stabiel en minimaal aan geluid.

Pluspunten

• Wasmiddel automatisch bijvullen
  • Weinig geluid
  • Erg stabiel
  • programma makkelijk te bedienen

fam. danhof 19-02-2021

zuinig en gebruik

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

zeer zuinig met wasmiddel, water, en toch de was goed schoon.
de machineis stil en geeft heel duidelijk aan hoelang het nog duurt voor de was schoon is.

Pluspunten

• grote trommel
  • zuinig met water

Minpunten

• ongewenstereclame@outlook.com
  • ongewenstereclame@outlook.com

H. Schoonhoven 08-01-2021

Super fijne en mooi vormgegeven wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

Een super fijne, mooi vormgegeven wasmachine. Wast goed en spoelt heel goed. Heel makkelijk te bedienen. Handige verlichting om de was er goed uit te kunnen halen. Stille machine. Handige app. Automatische dosering. Wanneer je alleen de centrifuge wilt gebruiken (handwasje), is het even zoeken. Zit verstopt onder ' overige opties'. In de handleiding zou dit ook beter omschreven kunnen worden. Verder top machine. Ben er heel blij mee!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen knop
  • zeer stil
  • handige verlichting voor uithalen was
  • handige app
  • automatische dosering

Maya1979 24-12-2020

Schoon, snel, simpel en stil; ideale wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een heerlijke wasmachine. Hij is via homeconnect en via de knoppen heel makkelijk in te stellen. Hij was heerlijk snel schoon en doet dat geruisloos. Via homeconnect kan ik bijhouden hoe lang het nog duurt en eventueel instellen en bijstellen op afstand. Hij is zo stil dat we de deur naar de bijkeuken gewoon open kunnen laten staan en dan nog horen we amper iets (ook tijdens centrifugeren 1600 toeren).
I-dose zorgt ervoor dat mijn man geen angst meer heeft teveel of het verkeerde wasmiddel te gebruiken; het is altijd precies goed. Speciale vlekaanpassingen zorgen dat iedere was heerlijk fris en schoon uit deze wasmachine komt.
Kortom deze machine heeft ons leven eenvoudiger en frisser gemaakt.

Aria 15-12-2020

Prima apparaat maar...

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn enthousiast over de Bosch WAXH2E90NL wasmachine en dat zal ook wel zo blijven. Alleen kostte het ons veel moeite en tijd om daar achter te komen. Met een intuitief te gebruiken handleiding zou dat beter zijn gelukt.

Wasmachien 11-12-2020

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke machine vooral het I-DOS systeem bevalt uitstekend

Uitvinding! 09-12-2020

Prachtige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn heel blij met onze keuze. Ruime trommel waar veel wasgoed inpast. Makkelijk te gebruiken. De standaard programma's kun je met 1 druk op de knop halveren (speed perfect) De wasmachine is stil en met de telefoon te bedienen door middel van een app. Iets vergeten en de wasmachine al aangezet? Je kunt de deur nog openen en wasgoed toevoegen. Wat wij ook makkelijk vinden is het doseersysteem. Verschillende reservoirs die je kun vullen met het wasmiddel voor jouw programma, de machine weegt het wasgoed en weet hoeveel wasmiddel er nodig is. Wasmiddel pas weer aanvullen als het op is. Kortom, een wasmachine met talloze mogelijkheden

Familie Laan 07-12-2020

Gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

Fijn product! Veel opties beschikbaar, maar met makkelijke bediening. Het is ons nog niet gelukt om op de Wifi aan te sluiten, maar er zit een uitgebreide gebruiksaanwijzing bij. Erg prettig apparaat.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Grote trommel
  • Mooi disign
  • Veel verschillende programma's

Ronald 07-12-2020

Stil en handig

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 10 jaar trouwe dienst, zonder enig probleem, vervangen van onze vorige Bosch wasmachine.
Wat is deze machine ten opzichte van onze vorige heerlijk stil. Hij staat bij mij op zolder waar ook wordt gewerkt. Ik kan gewoon blijven werken en gesprekken voeren tijdens het wassen, het centrifugeren maakt uiteraard meer geluid. Echter niet zo storend dat je de ruimte moet verlaten.
Zeer handig is het i-dos dosseer systeem, bakje(s) vullen en wassen maar. Je hoeft niet na te denken over de hoeveelheid wasmiddel.
Was komt er prachtig schoon uit.
Droogresultaat ook beter van onze vorige wasmachine, die 1600 toeren is echt droger dan 1400 toeren.
Tot op heden dik tevreden. Hopelijk gaat deze ook weer de komende 10 jaar mee zonder storingen.

S Hagen 04-12-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zeer tevreden met deze machine werkt perfect

Theo 02-12-2020

Fluisterstille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

Onze oude Bosch wasmachine stopte er na 12 jaar mee. Nu gekozen voor een veel modernere en geavanceerdere machine. Machine is erg stil. Automatische dosering van wasmiddel is ideaal. App functie nog niet gebruikt anders dan voor het aflezen van energieverbruik.

• Zuinig
  • Dosering wasmiddel
  • 10 kilo was

Geert Pelkman 01-12-2020

super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

Deze wasmachine heeft een leuke uitstraling.
En een duidelijk display en de bediening is duidelijk aangegeven
En makkelijk in te stellen.
Is zeer stil ook bij het centrifugeren.
dus wij raden deze wasmachine iedereen aan.

Pluspunten

• geruisarme wasmachine
  • duidelijk display
  • makkelijke bediening
  • wasverzachter en wasmiddel zelf dosering

Emmy Jacobs 21-11-2020

stil zuinig en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

Het fijne van deze machine is dat hij zelf het benodigde wasmiddel neemt. Daarnaast een grote inhoud maar bij minder kilo in de trommel blijft hij energiezuinig daar de machine zelf aanpast naar de inhoud. De wasmachine is daarnaast erg stil.

Pluspunten

• energiezuinig
  • grote inhoud
  • neemt zelf wasmiddel dus nooit teveel of te weinig
  • stil

Jolanda 15-11-2020

Super wasmachine en goede montage

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

Super wasmachine, op advies van Electroworld van der Meulen uit Baarn gekocht. Nu flink aantal keren met gewassen. Doet wat hij moet doen. Heel handig te bedienen.
Top service is goed geïnstalleerd door de forma van der Meulen

Pluspunten

• machine is stil
  • was komt er heel droog uit

Bosch wasmachine i-dos 15-11-2020

super stille, fijne wasmachine van Bosch

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

Wasmachine is heel erg stil, Paneel is zeer duidelijk leesbaar, alles staat goed aangegeven. Super fijn dat de wasmachine zelf bepaald hoeveel wasmiddel en wasverzachter hij per keer nodig heeft.

Droommachine ! 14-11-2020

Droommachine die wassen tot kunst maakt

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldige wasmachine die echt schoon wassen tot kinderspel maakt. Een groot vlekkenkeuze menu subtiele wastechniek en exacte dosering van wasmiddel zorgen voor een uniek wasresultaat. Nog nooit, zelfs zonder wasverzachter, zulk zacht schoon en puur wasgoed ervaren. Je gaat bijna denken dat je wasgoed een nieuw leven krijgt!

Bosch 14-11-2020

Mooi toestel , geluiddempend.,dus juiste keuze

Geschreven voor: Bosch WAXH2E90NL

Vind het een fantastische wasmachine had hiervoor een ander merk zal geen naam noemen daarna deze gekocht de Bosch wat een verschil in wil nooit meer anders dus een aanrader !!

Pluspunten

• Je hoert dit toestel bijna niet
  • En de was is zo klaar en superschool