AEG L75469TL1 - Reviews

6 kg
A+++
Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

bohmm 01-06-2015 Product paar weken in bezit

Sinds 5 weken in het bezit van deze wasmachine. Bewust gekozen voor een bovenlader, opnieuw een AEG. Over de vorige was ik ook zeer tevreden (20 jr. oud geworden). Ben zeer tevreden over het wasresultaat, de mach. maakt weinig geluid. Grote vulopening en makkelijk te reinigen wasmiddelenbakje. centrifugeert prima. Al met al zeer tevreden

Lemuur 17-03-2015 Product paar dagen in bezit

Vooralsnog ben ik niet tevreden over het enorme lawaai wat de machine geeft bij het centrifugeren. Tijdens het wassen horen we de machine bijna niet, maar al bij het spoel gedeelte gaan de deuren in huis trillen en bij het centrifugeren klepperen ze bijna uit de sponningen. Voorheen had ik een AEG Turnamat 2000 (28 jaar!), die beduidend minder lawaai tijdens het centrifugeren maakte. Ook de totale wastijd t.o.v. de Turnamat is bij deze Lavamat ruim een uur langer (zowel op 40 als 95 graden).

Officiele reactie van AEG-Electrolux 19-03-2015

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Graag zouden wij contactgegevens ontvangen via consumercare@electrolux.nl zodat wij in contact kunnen treden.

Nikki

Officiele reactie van AEG-Electrolux 19-03-2015

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Wij vernemen graag contactgegevens via consumercare@electrolux.nl zodat wij in contact kunnen treden.

Nikki
AEG Webteam

TJ Kooi 24-10-2013 Product paar dagen in bezit

Een prima apparaat, modern ontwerp, stil in gebruik. Eenvoudig te bedienen en het belangrijkste; hij wast prima met een schoon resultaat. Kortom een aanwinst in mijn keuken

ernst T 30-01-2014

wij hebben deze machine 3 weken geleden gekocht en horen tijdens het wassen een tikkend geluid aan de onderkant, monteur van AEG langs geweest zegt dat het komt door de vrije slag van de schokbreker, is normaal bij deze machine, kan een andere krijgen maar dan zal je het ook weer horen , is dit bij u ook?

willem 27-12-2016 Product paar maanden in bezit

Prima machine goed resultaat

Wij hebben al 52 jaar al een bovenlader gehad, hiervoor een Miele maar die was aan een flinke reparatie toe. De keuze was op de AEG bovenlader. Deze bevalt prima wast uitstekend en tijdens het wassen hoor je de machine bijna niet. Alleen tijdens het centrifugeren staat alles in de ruimte te dreunen en de deur te rammelen. het is niet normaal. het is te vroeg voor een oordeel duurzaamheid. Het lijkt wel of de deksel niet goed sluit als je er opdrukt is het veel minder

Pluspunten

• prima wasresultaat
  • weinig ruimte nodig

Minpunten

• geluid bij het centrifugeren

Carien 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super koop!

Nog nooit eerder had ik een bovenlader maar op advies van mijn schoonzus heb ik gekozen voor de bovenlader. Ik wil nooit meer een andere! Heel stil en door het formaat goed te plaatsen in de bijkeukenkast. En de was is stralend schoon! Heel zuinig in het gebruik doordat de wastijd wordt aangepast, helemaal vanzelf, aan het gewicht. En wat een keuze aan programma's. Tot speciaal voor spijkerbroeken toe. Een aanrader!

Cora 24-07-2016 Product kwartaal in bezit

Bovenlader, ideaal!!

Ik heb al sinds 1976 een bovenlader en wil niets anders. Voordelen zijn dat hij smal is en prima in de badkamer past en je hoeft niet te bukken.
Deze machine is erg stil en ook dat hij zich aanpast in tijd als je niet te vuile of minder was er in doet. Tot nu toe erg tevreden!!

Peet 16-07-2016 Product half jaar in bezit

AEG L75469TL1

Altijd al een bovenlader gehad. Je hoeft niet te bukken en de machine is smal. Dit is een zeer stile machine en heeft als één van de weinigen een koolborstelloze motor. Wastijd past zich aan aan het vulgewicht; wachten tot je een volle trommel wasgoed hebt, is daarmee verleden tijd. Bediening wijst zichzelf. Het wasmachinerubber verkleurt wel door vloeibaar wasmiddel. Dit heeft verder geen effect, maar ziet er niet zo schoon uit.

j 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima machine

De machine is handig makkelijk te bedienen en geeft een prima wasresultaat. De machine kiest zelf de wastijd naar gelang het vulgewicht

Thea 15-07-2016 Product paar weken in bezit

prima stille bovenlader

Sinds een aantal weken in bezit. Wasresultaat prima, maar vooral blij met het geluid. Bewust weer gekozen voor een AEG bovenlader, maar mijn vorige maakte veel geluid met centrifugeren. Deze totaal niet. Weet nog niet alle gebruiksmogelijkheden, zoals bijvoorbeeld de keuze die je moet maken voor vloeibaar of poeder op twee verschillende plekken? Tot nu toe zeer tevreden met mijn aankoop.

Niek 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wast zeer goed

Deze bovenlader bevalt ons zeer goed, hij is makkelijk in gebruik, hij is geluidarm; wij zijn zeer tevreden met deze aanschaf en raden wij een ieder aan.

Anna 14-07-2016 Product half jaar in bezit

Ben gelukkig met mijn AEG L75469TL1

Doet het prima, is klein, dus neemt weinig ruimte in, door tijdsaanduiding weet ik precies hoe lang de was duurt, wast schoon.
Maakt wat meer geluid dan ik gehoopt had, maar dat vind ik niet zo'n probleem, omdat hij op zolder staat.

Dries 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne wasautomaat

Er zijn genoeg wasprogramma's, maar een van de belangrijkste dingen is, dat je het zeepbakje eruit kunt halen om schoon te maken. Ook het pluizenfilter reinigen is een "fluitje van een cent".

Appel 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bovenlader

Zeer fijne bovenlader, bediening zeer duidelijk, tijd verkorten, en dat je ziet hoelang de was nog duurt, kortom, kan hem iedereen aanbevelen.

Henk 26 24-10-2015 Product kwartaal in bezit

Gebruik de machine nu 4 maanden. Over duurzaamheid is dus nog niets te zeggen. Heb goede verwachtingen omdat ik al eerder een AEG bovenlader heb gehad.

Henk 26 06-07-2015 Product maand in bezit

Goede machine, die heel schone was levert. Heeft veel bruikbare programma's. Steeds bovenladers gehad i.v.m. beschikbare ruimte. Is fijn stil. Wasmiddelen lade is prettig in gebruik. Middelen kunnen ook bij uitgestelde start in de lade worden gedaan. Ben erg blij met deze aankoop. Kan nog geen oordeel geven over de duurzaamheid, maar verwacht omdat ik al eerder een AEG wasmachine heb gehad, dat deze ook lang zal meegaan.

Wassen123 24-06-2015 Product maand in bezit

Altijd een bovenlader gehad , fijn om niet te hoeven bukken.
De piepjes aan t eind van programma vind ik overbodig en het geluid is te scherp

Waterlelies 24-06-2015 Product maand in bezit

Makkelijke bediening veel mogelijkheden om te programmeren . Wasmachine bevalt goed . Ik heb speciaal voor een boven lader gekozen dan hoef je niet zo te bukken als je de was er in of er uit haald.

onderbroek2 04-06-2015 Product maand in bezit

De was komt er stralend schoon uit.De wasautomaat heeft heel veel programmas en is heel makkelijk te bedienen.Het geluid bij het centrifugeren valt mij wel wat tegen,het wassen hoor je bijna niet maar dan weet je meteen wanneer het centrifugeren begint.Maar ondanks dat heel tevreden met deze bovenlader.

Bassie3140 02-06-2015 Product maand in bezit

Handig compact formaat voor als je niet te veel ruimte hebt. Wasresultaat uitstekend met erg weinig geluid zelfs bij centrifugeren.
Bediening wijst zichzelf en erg handig los te nemen zeepbakje.
Tot nu toe zeer tevreden over de machine.

ernst T 31-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Gekocht op geluids niveau, en dat viel tegen, er rammelt veel mee zowel bij het wassen als bij het centrifugeren, o.a. het dashboard, en de loszittende bedieningsknoppen, deze gaan soms scheef bij indrukken en blijven daardoor dan hangen. 2 x een monteur bijgeweest, de eerste zei dat het mee rammelen normaal was en vertrok weer, de 2e gaf het advies geluiddempende mat weghalen, zodat machine lager kwam te staat, dit hielp wel wat. wast en centrifiguurd goed, signaal bij einde wassprogramma en slaat automatisch uit, pauze knop is een plus.