AEG L76479FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L76479FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Pam 13-06-2019

Teleur gesteld

Geschreven voor: AEG L76479FL

Deze machine nu 4 jaar in mijn bezit. Het begon al goed. al gauw snel na aankoop was het hang systeem van de trommel stuk, gelukkig viel dit nog binnen de garantie. Daarna een aantal jaar goed kunnen wassen maar nu maakte hij ineens veel lawaai, leek wel alsof hij ging opstijgen en er komt een rare brand lucht vanaf. Lager stuk.... om dit te laten maken kost me teveel. Valt niet meer binnen gerankte. Nu maar opzoek naar een nieuwe wasmachine van een ander merk. Nooit meer AEG voor mij!

Minpunten

• Snel stuk
  • Lange programma’s

Mieke 09-12-2018

Voor een vogende keer: geen AEG meer

Geschreven voor: AEG L76479FL

Erg lange wasprogramma's. Was komt er erg gekreukt uit. Sinds kort, na een uitgebreid centrifugeprogramma, erg nat.
Geen mogelijkheid om een opvangschaaltje voor het water onder het "centenbakje" te leggen.

Minpunten

• Lange wasprogramma's
  • Was komt erg gekreukt uit machine
  • Was komt erg nat uit de machine na centrifugeren
  • Geen mogelijkheid om water op te vangen

Annette 05-12-2018

Slechte koop

Geschreven voor: AEG L76479FL

Deze wasmachine vier jaar geleden gekocht, geen garantie meer, de wasmachine maakte een bonkend geluid. AEG monteur laten komen, de wasmachine is voor een paar honderd euro gemaakt. Nu twee maanden later, lekt de wasmachine water aan de onderkant.Ik vind het geen goede koop. Ik ben benieuwd wat de kosten nu zullen zijn.

Rene 17-10-2018

Levensduur -slechts 6 jaar!

Geschreven voor: AEG L76479FL

Wasmachine gekocht in 2012. Hij werd hier gebruikt door gezin met 2 kinderen. Gemiddeld genomen 5 wasbeurten per week. We zijn inmiddels 6 jaar verder en deze week is ie dan stuk gegaan. Er is een monteur bij geweest met als resultaat: motor + printplaat stuk. Kosten voor reparatie: €400 ( onderdelen) + arbeidsloon.
AEG laat je soms toch even wel in de steek... :(

Pluspunten

• Goed wasresultaat

Minpunten

• Levensduur beperkt

Spekkie. 19-07-2017

Erg teleurgesteld in deze machine.

Geschreven voor: AEG L76479FL

Er staat dat het 7 kg machine is, maar in vorige van 5 kg paste meer. Maakt veel herrie met pompen, centrifugeren doet hij beroerd, kan s'nachts van de herrie niet laten draaien.

Minpunten

• Slecht spoelen.
  • Centrifugeren en pompen slecht en veel herrie.
  • Klein beetje was kan hij niet centrifugeren.
  • Wast met veel te weinig water.
  • Haren en pluizen zitten nog in de was.

Parker 29-11-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van deze AEG wasmachine.
Mijn vorige wasmachine was ook een AEG (Oko Lavamat) waar ik heel lang en naar volle tevredenheid plezier van heb gehad. Vandaar mijn hernieuwde keuze voor dit product.
Deze nieuwe wasmachine draag het A+++ logo.
Mijn vorige AEG Oko Lavamat had een kort programma waar de was schoon en bovenal fris uitkwam.
De meeste wasprogramma’s van deze nieuwe machine zijn heel lang. Dat zou ik er nog voor over hebben ware het niet dat de was, zelfs bij deze lange programma’s, niet fris uit de machine komt.(zure grondlucht)
Ik heb het instructieboekje al tientallen malen geconsulteerd,verschillende wasmiddelen uitgeprobeerd maar begrijp zelf niet waar het euvel kan zitten.
Ik ben zo teleurgesteld in de kwaliteiten van deze nieuwe machine.(En nog meer in het contact met de klantenservice)

RichieB 17-09-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

Inmiddels deze "Lavamat Exclusiv" ruim 2 jaar in bezit.
Wasresultaat is goed, alleen een tijd lang 'zure geur' gehad na het wassen van handdoeken op 60 graden eco, zelfs met maandelijks een lege 95 graden was. Wisselen van vloeibaar naar poeder heeft geholpen, dus of het echt aan de machine ligt laat ik in het midden.
Mogelijkheden zijn zeer voldoende, ook de stoomstand is een uitkomst om even iets op te frissen.
Gebruiksgemak alleen aan te merken dat het filter moeilijk is te openen, al is dit bij andere machines ook vaak het geval.
Vormgeving beschrijf ik de stilte van de machine, alleen het eindcentrifugeren en afpompen(slokken) zijn duidelijk hoorbaar.
Duurzaamheid voldoende, na de ruim 2 jaar is het enigste kwaaltje het soms gaan 'bonken' van de machine als de was niet goed ligt verdeeld, maar de machine corrigeert dit gelukkig zelf.

pieternelke 03-07-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

We zijn heel tevreden over onze nieuwe aankoop. Heel veel ogelijkheden eneen mooie machine om te zien. het geluid is zo zacht dat je niet hoort of die aanstaat. Het zelf afsluiten van het programma is ideaal. Fijne machine

HutsieK15 25-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

Bevalt tot nu toe prima, alles is nog niet uitgeprobeerd.
Mis alleen bij katoenwas wat tussenstanden tussen 60 en 95 graden. Dit zat wel op onze vorige. Tussen standen misschien niet meer nodig of niet echt zinvol?

CorrieML 25-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

De wasmachine wast heel goed schoon, is erg stil, ontzettend makkelijk te bedienen en grote keuze in wasprogramma's, zelfs stoomprogramma's, echt super. Makkelijk af te lezen display, ook zuinig in de kosten.

Josedevries1960 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

Zeer stille machine, prettig in gebruik en goede resultaten.
Zuinigheid en duurzaamheid zal nog moeten blijken, maar altijd tevreden geweest over de vorige AEG producten

mevrT-010 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

Machine is erg stil en heeft perfecte was resultaten. Daarbij echt veel mogelijkheden.
Het is een goede opvolger van onze vorige AEG die velen jaren zonder problemen heeft gewassen. Vandaar de keuze voor weer een AEG.

snoeke 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

De wasmachine bevalt ontzettend goed!! Hij is makkelijk in gebruik en zit er prachtig uit. De machine is erg stil.
Ideaal dat de wasmachine na het programma gewoon uit gaat.

De was komt er heerlijk fris en schoon uit. De machine heeft veel mogelijkheden.

Een goeie aanschaf tot nu toe!!

Aeg laat je niet in de steek 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

Makkelijk te bedienen paneel, goed wasresultaat en veel keuze mogelijkheden. De was komt er al goed "droog" uit bij 1600 toeren centrifugeren! Fijne rustige machine, topper van AEG!

KarinAmsterdam 08-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

Fijne wasmachine die met 1400 toeren goed centrifugeert. Ontzettend stil. Soms check ik even of ie wel aan staat.
Veel keuzemogelijkheden in wasprogramma's. Ik zou de machine weer opnieuw kopen

algraria 05-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

Prima wasmachine, werkt goed en schoon. De was is heel. Met de 1400 toeren is de was snel droog. De display is goed te hanteren in gebruik. Ik ben tevreden.

Annie Diender 03-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

prettige, mooi uitziende machine. Grote vulopening, prettig regelbaar toerental. Gebruik vaak het korte programma,laag toerental waardoor ik niet veel hoef te strijken. Stoom programma is ook handig !

janitasoer 02-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

Prettige wasmachine ook in gebruik. Grote deur en 7 kilo was. Echt fijn als je veel was hebt. Ook fijn dat er een kort programma op zit voor was die niet vies is. Echt een aanrader

maridaa 02-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

Een goede en mooie wasmachine veel keuzes aan programma's. Prettig vind ik de knop om de programma's te verkorten. En ook fijn is de 20 min. wasprogramma.
Ook is de wasmachine erg stil je hoort hem bijna niet tijdens het centrifugeren. Ik kan nog niet oordelen over de duurzaamheid ik heb de machine nog maar 3 maanden.

cora01 02-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

het is een fantastische wasmachine met veel gebruiksgemak.de witte was komt blinkend eruit. zeer goed het 20min. wasprogramma.de 40gr was is een fijn programma kort 37 min.

guus.ria 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

De duurzaamheid van het apparaat moet nog blijken. Voldoende keuzes in wasprogramma's. Lekker stil behalve bij het centrifugeren. Start uitstelkknop is erg fijn en praktisch.

wasmachine expert 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

prima wasmachine bevalt heel goed ,vooral ook door de grote deur opening ideaal voor b.v. dekbedden
uiterst stille wasmachine je hoort amper dat hij aanstaat,ook tijdens centrifugeren

Veerman28 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L76479FL

hij is super lekker stil en wast goed beter kan niet wat schoon ook op lage temperaturen en de eco knop is zeker een uitkomst

klussendehuisvrouw 29-01-2014
Geschreven voor: AEG L76479FL

De was wordt wel goed schoon maar door de kleine gaatjes van de trommel blijven alle haartjes en stofjes in de trommel en dus op het wasgoed achter. Dat valt me heel erg tegen, zelfs na nogmaals spoelen en nog eens spoelen.
De motor is idd erg stil maar als de centrifuge functie aangaat lijkt het wel of de machine wil opstijgen. Niet vlakbij de machine gaan slapen dus.

naam 1939 juni 04-11-2013
Geschreven voor: AEG L76479FL

wasresultaat:Goed schoon,ook op lage temperatuur.
mogelijkheden:veel
gebruiksgemak:zeer groot.duidelijk op de display
vormgeving:goed
duurzaamheid:is maar af te wachten,maar als de machine zo lang meegaat dan de vorige hoeven wij geen nieuwe meer te kopen