AEG L76479FL

Beoordeling op basis van 42 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

RichieB 17-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

9,6
Inmiddels deze "Lavamat Exclusiv" ruim 2 jaar in bezit.
Wasresultaat is goed, alleen een tijd lang 'zure geur' gehad na het wassen van handdoeken op 60 graden eco, zelfs met maandelijks een lege 95 graden was. Wisselen van vloeibaar naar poeder heeft geholpen, dus of het echt aan de machine ligt laat ik in het midden.
Mogelijkheden zijn zeer voldoende, ook de stoomstand is een uitkomst om even iets op te frissen.
Gebruiksgemak alleen aan te merken dat het filter moeilijk is te openen, al is dit bij andere machines ook vaak het geval.
Vormgeving beschrijf ik de stilte van de machine, alleen het eindcentrifugeren en afpompen(slokken) zijn duidelijk hoorbaar.
Duurzaamheid voldoende, na de ruim 2 jaar is het enigste kwaaltje het soms gaan 'bonken' van de machine als de was niet goed ligt verdeeld, maar de machine corrigeert dit gelukkig zelf.

Parker 29-11-2015
  • Product half jaar in bezit

6,6
Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van deze AEG wasmachine.
Mijn vorige wasmachine was ook een AEG (Oko Lavamat) waar ik heel lang en naar volle tevredenheid plezier van heb gehad. Vandaar mijn hernieuwde keuze voor dit product.
Deze nieuwe wasmachine draag het A+++ logo.
Mijn vorige AEG Oko Lavamat had een kort programma waar de was schoon en bovenal fris uitkwam.
De meeste wasprogramma’s van deze nieuwe machine zijn heel lang. Dat zou ik er nog voor over hebben ware het niet dat de was, zelfs bij deze lange programma’s, niet fris uit de machine komt.(zure grondlucht)
Ik heb het instructieboekje al tientallen malen geconsulteerd,verschillende wasmiddelen uitgeprobeerd maar begrijp zelf niet waar het euvel kan zitten.
Ik ben zo teleurgesteld in de kwaliteiten van deze nieuwe machine.(En nog meer in het contact met de klantenservice)

Spekkie. 19-07-2017

Erg teleurgesteld in deze machine.

Er staat dat het 7 kg machine is, maar in vorige van 5 kg paste meer. Maakt veel herrie met pompen, centrifugeren doet hij beroerd, kan s'nachts van de herrie niet laten draaien.

Minpunten

• Slecht spoelen.
  • Centrifugeren en pompen slecht en veel herrie.
  • Klein beetje was kan hij niet centrifugeren.
  • Wast met veel te weinig water.
  • Haren en pluizen zitten nog in de was.

pieternelke 03-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

We zijn heel tevreden over onze nieuwe aankoop. Heel veel ogelijkheden eneen mooie machine om te zien. het geluid is zo zacht dat je niet hoort of die aanstaat. Het zelf afsluiten van het programma is ideaal. Fijne machine

HutsieK15 25-06-2015
  • Product maand in bezit

Bevalt tot nu toe prima, alles is nog niet uitgeprobeerd.
Mis alleen bij katoenwas wat tussenstanden tussen 60 en 95 graden. Dit zat wel op onze vorige. Tussen standen misschien niet meer nodig of niet echt zinvol?

CorrieML 25-06-2015
  • Product maand in bezit

De wasmachine wast heel goed schoon, is erg stil, ontzettend makkelijk te bedienen en grote keuze in wasprogramma's, zelfs stoomprogramma's, echt super. Makkelijk af te lezen display, ook zuinig in de kosten.

Josedevries1960 24-06-2015
  • Product maand in bezit

Zeer stille machine, prettig in gebruik en goede resultaten.
Zuinigheid en duurzaamheid zal nog moeten blijken, maar altijd tevreden geweest over de vorige AEG producten

mevrT-010 24-06-2015
  • Product maand in bezit

Machine is erg stil en heeft perfecte was resultaten. Daarbij echt veel mogelijkheden.
Het is een goede opvolger van onze vorige AEG die velen jaren zonder problemen heeft gewassen. Vandaar de keuze voor weer een AEG.

snoeke 24-06-2015
  • Product maand in bezit

De wasmachine bevalt ontzettend goed!! Hij is makkelijk in gebruik en zit er prachtig uit. De machine is erg stil.
Ideaal dat de wasmachine na het programma gewoon uit gaat.

De was komt er heerlijk fris en schoon uit. De machine heeft veel mogelijkheden.

Een goeie aanschaf tot nu toe!!

Aeg laat je niet in de steek 24-06-2015
  • Product maand in bezit

Makkelijk te bedienen paneel, goed wasresultaat en veel keuze mogelijkheden. De was komt er al goed "droog" uit bij 1600 toeren centrifugeren! Fijne rustige machine, topper van AEG!

KarinAmsterdam 08-06-2015

Fijne wasmachine die met 1400 toeren goed centrifugeert. Ontzettend stil. Soms check ik even of ie wel aan staat.
Veel keuzemogelijkheden in wasprogramma's. Ik zou de machine weer opnieuw kopen

algraria 05-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

Prima wasmachine, werkt goed en schoon. De was is heel. Met de 1400 toeren is de was snel droog. De display is goed te hanteren in gebruik. Ik ben tevreden.

Annie Diender 03-06-2015
  • Product maand in bezit

prettige, mooi uitziende machine. Grote vulopening, prettig regelbaar toerental. Gebruik vaak het korte programma,laag toerental waardoor ik niet veel hoef te strijken. Stoom programma is ook handig !

janitasoer 02-06-2015
  • Product maand in bezit

Prettige wasmachine ook in gebruik. Grote deur en 7 kilo was. Echt fijn als je veel was hebt. Ook fijn dat er een kort programma op zit voor was die niet vies is. Echt een aanrader

maridaa 02-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

Een goede en mooie wasmachine veel keuzes aan programma's. Prettig vind ik de knop om de programma's te verkorten. En ook fijn is de 20 min. wasprogramma.
Ook is de wasmachine erg stil je hoort hem bijna niet tijdens het centrifugeren. Ik kan nog niet oordelen over de duurzaamheid ik heb de machine nog maar 3 maanden.

cora01 02-06-2015
  • Product maand in bezit

het is een fantastische wasmachine met veel gebruiksgemak.de witte was komt blinkend eruit. zeer goed het 20min. wasprogramma.de 40gr was is een fijn programma kort 37 min.

guus.ria 01-06-2015
  • Product maand in bezit

De duurzaamheid van het apparaat moet nog blijken. Voldoende keuzes in wasprogramma's. Lekker stil behalve bij het centrifugeren. Start uitstelkknop is erg fijn en praktisch.

wasmachine expert 01-06-2015

prima wasmachine bevalt heel goed ,vooral ook door de grote deur opening ideaal voor b.v. dekbedden
uiterst stille wasmachine je hoort amper dat hij aanstaat,ook tijdens centrifugeren

Veerman28 01-06-2015
  • Product maand in bezit

hij is super lekker stil en wast goed beter kan niet wat schoon ook op lage temperaturen en de eco knop is zeker een uitkomst

klussendehuisvrouw 29-01-2014
  • Product maand in bezit

De was wordt wel goed schoon maar door de kleine gaatjes van de trommel blijven alle haartjes en stofjes in de trommel en dus op het wasgoed achter. Dat valt me heel erg tegen, zelfs na nogmaals spoelen en nog eens spoelen.
De motor is idd erg stil maar als de centrifuge functie aangaat lijkt het wel of de machine wil opstijgen. Niet vlakbij de machine gaan slapen dus.